Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

16. mai kl. 2000 Brann-VIF

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 16. mai kl. 2000 Brann-VIF

Brann-VIF er rundens hovedkamp og skal sendes på TV-2 kl. 2000 http://fotball.aftenposten.no/elites...icle105372.ece

Originally posted by Pondus View Post
    Brann-VIF er rundens hovedkamp og skal sendes på TV-2 kl. 2000 http://fotball.aftenposten.no/elites...icle105372.ece
    Legger merke til at HamKam - Godset flyttes til 19. pga TV-kamp. Har det vært sllik de andre årene?
    Hadde blitt ganske forbanna hvis Enga hadde mistet en 16.mai kamp...
    Enga på topp!

Comment

Originally posted by Arentzio View Post
      Legger merke til at HamKam - Godset flyttes til 19. pga TV-kamp. Har det vært sllik de andre årene?
      Hadde blitt ganske forbanna hvis Enga hadde mistet en 16.mai kamp...
      Kan ikke huske at noen kamper i 16. mai runden har blitt flyttet til en annen dato. Men dette har ene og alene å gjøre med TV-avtalen som sier at TV-2 har rettigheter til å vise en mandagskamp pr. serierunde. NFF har vel forhørt seg hos noen klubber og Ham-Kam var villig til å la kampen gå mandag 19. mai. Kanskje de tjener noen ekstra kroner fra sponsorene sine ved å komme på landsdekkende TV? Ikke så ofte en kamp på Briskeby gjør det

Comment

Håper Isko boys og resten av Ultras folka for en fin politifri tur....kampen i Bergen er jo som vanlig en hard en for oss. Men nå har jo vi Bengt, og Hæstad scorer nesten aldri mot oss. Kanskje vi vinner i år. Und Der Andresen har vel syk lyst til å vinne denne kampen tror jeg.

Hater hater hater bergen bygd!!!

Comment

Originally posted by Gert Bjarne View Post
          Men nå har jo vi Bengt, og Hæstad scorer nesten aldri mot oss. Kanskje vi vinner i år.
          Vi får håpe at Hæstad ikke scorer mot oss. Selvmål er alltid bøtte.

Vi slo forøvrig Brann i fjor, men ikke i Bergen

Comment

Originally posted by foomatic View Post
            Vi får håpe at Hæstad ikke scorer mot oss. Selvmål er alltid bøtte.

Vi slo forøvrig Brann i fjor, men ikke i Bergen
            Oi skal vel stå Helstad...går å legger meg nå

Comment

Har visst vært vurdert om Klanen skulle boikotte kampen mot Brann 16.mai:

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle105388.ece

Comment

Originally posted by enga13 View Post
                Har visst vært vurdert om Klanen skulle boikotte kampen mot Brann 16.mai:

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle105388.ece
                Selvsagt helt meningsløst. Tror den boikotten hadde fått slunken tilslutning.
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Så vidt jeg vet reiser vel ingen av de private bussene over, bortsett fra Ultras. Mulig dette ikke stemmer men det er hva jeg hørte for et par uker siden.

Fokus rundt kamptidspunkt og bråk kobbles automatisk opp til Casuals og hva de eventuelt kan finne på, synes man skyver problemer rundt denne kampen over på et miljø som allerede har et dårlig rykte for å slippe fokus rundt det egentlige problemet, nemlig Brann-VIF kl. 20.00 16. mai.
                  Hvis man er så naiv at man tror man kan gå i fred i Bergen 16 mai på kvelden og unngå bråk fordi man selv ikke definerer seg som Casual så lykke til. Jeg mener ikke at det må/skal skje noe, men man bør ta forholdsregler hele tiden.

Husk hvertfall å få deg en matbit før matchen eller stopp et stykke unna sentrum før du drar over fjellet. Å stå i pølsekø i Bergen sentrum etter 22 om kvelden på 16 mai med en VIF nål i jakkeslaget anbefales ikke.

Sist jeg var der ble jeg nektet å gå av bussen før kamp for å ta en pils og fikk ikke stoppe for å spise før vi hadde kommet nesten opp på snaufjellet, og det var en vanlig søndag.

Når dette er sagt vil jeg understreke at jeg oppfordrer dem som kan om å reise, sjøl blir jeg hjemme, har 2 barn på under 8 som skal ha oppmerksomhet fra tidlig morgen den 17. mai, da passer det svart dårlig med kampstart kl. 20.00 i Bergen dagen før.

Jørund

Comment

16 mai kampen kan bli avlyst.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3482416.ece

Søren, gledet meg til den kampen... er alltid fest i byn etterpå.
                    Det skal sies jeg er ikke VIF supporter, men er her inne for å lese hva som skjer i og rundt klubben.

Comment

Originally posted by casper View Post
                      Søren, gledet meg til den kampen... er alltid fest i byn etterpå.
                      Jeg håper du mener fest i Oslo by, for som Jørund påpeker anbefales det ikke på noe vis å padle rundt i Bergen etter kampen.

- Nes
                      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Er Brann supporter

Sitter faktisk i Brann t-shirt ( http://www.brann.no/bilder/brannbuti...k.IMG_0094.jpg )

Men for å være helt ærlig ser jeg ikke for meg at den gjengse Brann supporter har NOE problem med at man ser Vålerenga supportere i byen etterpå.

Strødde jo med viking supportere her etter kampen ifjor(den før gull utdelingen ) side om side med brannsupportere. Gikk jo helt greit.

Så lenge man tar det litt piano og ikke synger "hater hater hater bergen by" så går det nok helt fint.
                        Det skal sies jeg er ikke VIF supporter, men er her inne for å lese hva som skjer i og rundt klubben.

Comment

Originally posted by casper View Post
                          Er Brann supporter

Sitter faktisk i Brann t-shirt ( http://www.brann.no/bilder/brannbuti...k.IMG_0094.jpg )

Men for å være helt ærlig ser jeg ikke for meg at den gjengse Brann supporter har NOE problem med at man ser Vålerenga supportere i byen etterpå.

Strødde jo med viking supportere her etter kampen ifjor(den før gull utdelingen ) side om side med brannsupportere. Gikk jo helt greit.

Så lenge man tar det litt piano og ikke synger "hater hater hater bergen by" så går det nok helt fint.
                          Tja, i en by der folk blir slått ned av politiet for å prøve å gå på do, eller der busser med supportere blir steinet av bergensere mens politiet ser på ville ikke jeg anbefale som feriemål. Rett inn og rett ut er vel beste strategi. Evt. å holde seg hjemme.

Comment

Det er forskjell på en vanlig søndag/mandag og 16 mai da enhver idiot som skal tøffe seg har drukket mer enn man tåler, trenger ikke være folk som har vært på stadion som ypper til bråk.

Comment

Originally posted by lille i View Post
                              Tja, i en by der folk blir slått ned av politiet for å prøve å gå på do, eller der busser med supportere blir steinet av bergensere mens politiet ser på ville ikke jeg anbefale som feriemål. Rett inn og rett ut er vel beste strategi. Evt. å holde seg hjemme.

Jeg aner ikke hva dere har opplevd tidligere, men jeg har _aldri_ sett Brann supportere hoppe på noen eller politiet banke noen.

Men om dere har kjipe opplevelser, så forstår jeg jo at man er skeptisk.

Kanskje greit å ha et charterfly eller tre fra SAS klar til å ta seg tilbake til Oslo med.

Comment

Working...
                              X