Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Inndrilla angrepsmønster og spisser på topp.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Inndrilla angrepsmønster og spisser på topp.

Jeg klarer ikke helt å skjønne meg på alle dere som vil ha Roberts og Levan fra start.

Er dere på trenigene på Valle og ser noe som ikke vi andre ser?

Begge har spilt de 2 siste kampene for andrelaget i 2. divisjon uten å putte ett eneste mål. Hva er det som får dere til og tro at de da skal slå til i tippeligaen?

Roberts er et kjempetalent det er vel alle enige om, men jeg personlig tror at det er for tidlig og tro at han skal redde oss. Levan gjør det veldig bra på avslutningstreningene, men i spillsekvensene går det heller dårligere. Han mangler mye på de rette bevegelsene og sliter sikkert på grunn av språket og at alt er nytt.

Jeg er jo enig med de fleste her at det egentlig ikke kan bli noe verre enn det er med de som starter nå, men det er en grunn for at ikke Roberts og Levan starter. Hadde de startet så hadde dere sikkert hylt på at Derek eller Daniel skulle startet...
    Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Det er jo ikke rart at Pelle ikke produserer noe når han etter 15 min blir satt som def midtbane. Litt vanskelig å spille hengende spiss samtidig.

Comment

Har nettopp sett Stabæk-RBK, og lurer på hvor lenge siden jeg har sett Enga spille offensiv og underholdene angrepsfotball som det Bæringene viste. Fart, oppofrende løp og spillere som virkelig vet hva de skal foreta seg i enhver situasjon. Her så man hvordan det kan se ut hvis man faktisk prioriterer angrepsmønster. I så og si hele fjor spilte vi som om spillerne hverken kjenner eller vet hva de skal gjøre når vi er i angrep, vi ser det fortsatt. På tide at vi snart får se tegn til at VIF faktisk har en angrepsplan, for kontrastene til kampene våre i år var enorme. Skal Enga vinne flere fotballhjerter, må vi snart underholde hjemme med godt angrepsspill, ellers møter kun kjernen av supportere opp til slutt. Må jo nesten legge til at vi ikke står tilbake for Stabæk hva spillermateriell angår, heller tvert i mot.

Ble nesten misunnelig.

Comment

Sitat: Den tor, 04 mai 2006 21:40 skrev VIFpatriot:

> Har nettopp sett Stabæk-RBK, og lurer på hvor lenge siden jeg har sett Enga spille offensiv og underholdene angrepsfotball som det Bæringene viste. Fart, oppofrende løp og spillere som virkelig vet hva de skal foreta seg i enhver situasjon. Her så man hvordan det kan se ut hvis man faktisk prioriterer angrepsmønster. I så og si hele fjor spilte vi som om spillerne hverken kjenner eller vet hva de skal gjøre når vi er i angrep, vi ser det fortsatt. På tide at vi snart får se tegn til at VIF faktisk har en angrepsplan, for kontrastene til kampene våre i år var enorme. Skal Enga vinne flere fotballhjerter, må vi snart underholde hjemme med godt angrepsspill, ellers møter kun kjernen av supportere opp til slutt. Må jo nesten legge til at vi ikke står tilbake for Stabæk hva spillermateriell angår, heller tvert i mot.

>

> Ble nesten misunnelig.

>

> Enig med deg i alt du sier her.Her viste Stabæk hele Norge hva godt indrillet angrepsspill er for noe. Hvorfor i H... kan ikke vi skaffe oss slike KVALITETSSPISSER?

Comment

Vel, bottomline er at de fikk like mange poeng mot RBK som oss ...
            Beaker

Comment

Working...
            X