Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Kamptråd] Brann - Vålerenga - Innlegg som postes andre steder slettes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Kamptråd] Brann - Vålerenga - Innlegg som postes andre steder slettes

Tar grep om Store stå

Ledelsen i Bataljonen tar nå grep om forfallet på Store stå. Det jobbes med å samle en gruppe med mellom 50 og 100 forsangere

"Onsdag er planen å finne et passende øvingslokale og samle en gruppe forsangere som kan dra i gang syngingen på Store stå. Allerede til neste hjemmekamp mot Vålerenga 30. april kan det bli bedring"

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article54628.ece

Lover å løse billett-krisen

Firmaet som står ansvarlig for Branns billettsystem lover å løse de fleste problemene til Vålerenga-kampen.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2054374.ece

[Selv om linkene som er postet her er mindre relevante for Vålerenga, er tråden herved omgjort til "offisiell" kamptråd - mod.]

Re: [Kamptråd] Brann - Vålerenga 30.04.2006 kl. 20.00

Jeg har en god følelse før denne kampen. Riktignok krever det 100% innsats fra første sekund, men håper og tror gutta mobiliserer det som trengs til denne matchen. Nå trenger vi 3 poeng mot en habil motstander. 4 kamper uten seier i starten av sesongen er ikke godkjent. Derfor krever jeg en seier mot SikleTisseBæsjeBrann (sorry, jeg klarte ikke stoppe fingrenes barnslige vandring over tastaturet).

Håper Rekdal tørr satse på 2 spisser. Tror Glenn eller Derek passer perfekt inn i startfasen av denne kampen hvor Brann sannsynligvis vil prøve å presse litt. Da trenger vi kjappe, eksplosive spillere på topp som dundrer etter hver ball!

Godfølelsen jeg har sendes herved gjennom lufta opp til Valle og alle spillerne!
    Man må delta for å vinne

Comment

Til denne kampen bør Jan Derek starte.

Jeg tror at han kan gjøre underverker enten på høyrekant eller spiss mot det trege brannforsvaret

Han viste også lovende takter det kvarteret han fikk spille mot rbk.
      Blårøde brødre

Comment

støtter meg til den saken om at vi var mye bedre på bortebane i fjor enn på ullevål. kan jo si at det var på bortebane vi sikret gullet. men er nok noe i det rekdal sier, når vi er borte, vil hjemmelaget angripet, og ikke legge seg bakpå. da åpner det for oss,hihi
        Djrene

Bend it faktisk

Comment

Stakkars supportere

"For Brann var Vålerengas tredje kamp på rad uten seier, dårlig nytt. Det var mer tilfeldigheter enn fantasiløst angrepsspill som gjorde at de gikk av banen for annen gang på tre kamper uten scoring. Vålerenga viste at de har både viljen og kapasiteten, men med bare to poeng på tre kamper kommer de regjerende mesterne til Bergen i noe som likner på akutt poengnød."

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle54824.ece

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 11:47 skrev ThomasEnga:

> Til denne kampen bør Jan Derek starte.

>

> Jeg tror at han kan gjøre underverker enten på høyrekant eller spiss mot det trege brannforsvaret

>

> Han viste også lovende takter det kvarteret han fikk spille mot rbk.

Derek fra start tror jeg hadde vært noe ja.. Som vi har sett i kampene så langt, er innlegg noe av det vi sliter med, og Derek har vel alltid hatt utsøkte innlegg, (i hvert fall før han kom til Enga).

Er heller ikke overbevist om at Freddy er den som best kan ta seg av spissplassen best..

Comment

for en gangs skyld blir det en bra bortetribune. Klanen kommer til å se bra fra her: http://www.brann.no/bilder/utbygging...-24_101102.jpg

Comment

Fint om så mange som mulig tar turen. 250 spenn er lommerusk for en slik tur, stort sett alle har fri dagen derpå, og hvem vil vel gå glipp av årets første trepoenger?

Comment

Pressemelding fra Bergen politikammer

Bergen politikammer har gått ut med følgende pressemelding i forbindelse med kampen mot engen på søndag:

"I forbindelse med at Bergen førstkommende helg blir oversvømt av trygdesvindlere, doplangere, voldsmenn, stoffmisbrukere, lommetyver og andre småkriminelle ber vi publikum om å ta visse forholdsregler.

Les resten på: http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=5914

Comment

Oversikt over antall solgte billetter? Hadde vært knall om vi ble 1200 i den nye svingen. Full støtte, 3 poeng.

Comment

det blir 3 poeng her.

det jeg gruer meg mest til er når disse folka roper "Winters" høyt når navnet til robbie winters annonseres. at man kan høre talefeilen bergensere insisterer å lære videre til sine barn i kor, er ytterst provoserende.
                      Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

Brann kommer antagligvis til å trykke på med backene sine og det gjør at vi får større rom for våre angrep/kantspillere.

Derfor vil det etter min mening være meget gunstig å bruke Jan Derek Sørensen som enten høyrekant eller som en av to spisser.

Han viste vel også gode tendenser det kvarteret han fikk mot rbk sist søndag

Derek er også god på dødballer...og nettopp kontringer og dødballer er jo suksesskriterier på bortebane

Her er mitt forslag til lag på søndag 4-2-3-1

Arason

Storbæk Johnsen Wæhler Jepsen

Sørensen Gashi Holm Berre

Grindheim

Daniel

Blårøde brødre

Comment

Perfekt før VIF-kampen

Gårsdagens sterke seier over Start gav Brann stor selvtillit før Vålerenga-kampen.

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article618907.ece

Comment

Noen som vet om "bortelag" billettene kun blir solgt fra sjappa?

Comment

Jeg tror ikke det blir mange endringer på laget fra RBK kampen.

Vet noen om Gashi er akutel? Var skaden hans bare en liten en eller var den alvorlig?

Comment

Working...
                              X