Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har Rekdal gjort det han kan i Enga?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har Rekdal gjort det han kan i Enga?

Har lurt litt på om Rekdal har noe mer å gi i Enga?

Kan det hende at det kunne vært lurt å gi slipp på han?

Tenker på mange av de etter min mening litt merkelige spillerkjøpene, og at det ikke er spillemessig bra på banen. Det er jo mange, mange nok bra spillere...

Jeg er ikke tilhenger av det å sparke trenere når det går trått, men har litt følelsen av at dette kan være lurt nå?

Hva synes dere??

Leikeleif
    ENGA for alltid

Re: Har Rekdal gjort det han kan i Enga?

Hva er det du sikter til da? Seriegullet? Kjøpet av Grindheim. Eller kanskje norges beste backer i Storbæk og Jepsen?

Comment

Hva med Arason?
      +++

Comment

De dere nevner her de funker jo veldig bra, men alle de andre?? å kjøpe de som ikke er noe å kjøpe. Men det som er spm... Er det om han har gjort sitt... Om han har brukt opp potensialet sitt. Tenk totalt, ikke i det jeg har nevnt
        ENGA for alltid

Comment

Men uansett han får dem jo ikke til å spille som et lag..

Det var ikke noe bra fotball mot brann i går.. Det har det ikke vært i hele år heller

Comment

Reka har gjort mange bra spillerkjøp, blant annet i år ved Jepsen som har vært fantastisk..

men jeg ser trådstarters poeng likevel i form av at Reka har bygd laget, kjøpt inn en del klassespillere og fått organisert laget defensivt..

Jeg vil uansett ha noe å glede meg over offensivt mens jeg er på kamp og følger laget mitt.. Her er jeg noe usikker om reka er rett mann..

Rekdal har gjort en fantastisk jobb for Vålerenga, men jeg lurer på om ikke det snart er på tide at våre veier skilles..

Men for all del.. Ikke se på dette innlegg som en del av klagekoret mot I.. Må likevel være lov å fronte sin mening..

EDIT: Men å sparke Reka er vel drastisk nå.. Men han bør selv kunne innse problemene, og ikke hevde at vi spiller bra slik han gjorde til tv2 etter kampen..
            Fristilt!

Comment

Se på kjøpene til de beste managerne i verden. Det kjøpes vilt, og det kjøpes så mye at mange av kjøpene blir sendt til andre lag gratis (etter å ha vært utlånt en periode). Det brukes et stort antall millioner euro på å kjøpe katta i sekken årlig i disse klubbene. Hvis alle kjøpene som mange toppklubber i Europa skulle gjøre slo til for fullt, måtte de skifte ut start-elleveren nesten årlig.

Og i Norge, hvor stor andel av spillerne som har kommet til RBK har egentlig slått gjennom og blitt store stjerner der opp. Det er ikke stort mer enn 50-75%. Og RBK har vært svært gode i innkjøpene!!

Man kan nok ikke forvente at mer enn 60-70% av kjøpene blir en (stor) suksess....
              +++

Comment

Dersom Reka har gjort sitt så trenger vi vel en erstatter? Ser ikke umiddelbart noen hete kandidater som det er sannsynlig vil ønske å ta over et Vålenga i trøbbel.

Når det gjelder innkjøpsproblematikken så er det vel ikke Reka som har hovedansvaret for den (Bohinens domene), og inkjøpp av spiss for 600k i siste øyeblikk, styrker meg ikke i troen på at han er riktig mann for den jobben.

Det merkelige er jo at det virker som om alle andre klubber fra TP til 1.div klarer å hente spillere fra Island, Portugal Brasil, Sverige og Malta osv. som faktisk slår til i sine nye klubber. Når det er sagt tror jeg de spillerne som vi har bør være bra nok til at vi bør være i stand til å kjempe om medalje, så da er det kanskje Rekas feil allikevel, siden han ikke er i stand til å få ut potensialet i enkeltspillerne slik at disse utgjør et fungerende lag. Med den tunge faglige fotballkunskapen som klubben besiter i dag, så er det jo løst utrolig.

Med fullt fokus og maks insats av samtlige spillere på onsdag er jeg sikker på 3 poeng og vi kommer til å glemme den diskusjonen her
                En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Reka har gjort utrolig mye bra for enga, både med gode spillerkjøp og gode resultater. Men det er da ikke dermed sagt at han er rett mann her og nå - og i tre sesonger til.

Det begynner å bli veldig lenge sida spillet satt. Vi kriga oss på merkelig vis til gull i fjor, men klaga stort sett hele sesongen over at laget kan så mye bedre. Sesongen i år så langt er det ikke så mye å si om? Det virker ikke som han (eller trenerteamet) klarer å løfte laget videre og få spillerne til å yte sitt beste. Spillerne er så mye bedre enn laget viser. Da synes jeg det må gå an å spørre om noen andre snart bør ta over og bygger videre på det glimrende grunnlaget Reka har lagt.

Comment

Uten å trekke for bastante konklusjoner så minner jo dette veldig mye om Rosenborgs prestasjon fra i fjor. Det var bare ørsmå marginer som gjorde at de ble seriemestere i 2004, Rosenborg hangla omtrent gjennom hele høstsesongen, og klarte aldri å reise seg skikkelig til 2005 sesongen.

Det ser ut som at vi er i gjennom noe av den samme greia som Rosenborg i fjor, vi er per dags dato rett og slett ikke bedre enn 13. plass selv om laget vårt er mye bedre på papiret enn taballposisjonen, og trøsten med dette nå er jo at vi med unntak av TIL bak oss, kun kan se oppover tabellen og ikke kan bli stort dårligere.

Vi får bare håpe det løsner for oss raskere enn det gjorde for Rosenborg i fjor.

Comment

Så hvis vi bytter trener nå så tror du han bygger videre på det samme Rekdal har startet på? Finnes det noen aktuelle trenere som har tilnærmet samme filosofi som Reka?

Å nei du, bytter vi trener nå så kan vi regne med 1-2 år som middelhavsfarere med utskiftning av stall og spillerstil.Skjønt, den som eventuellt skulle ta over ville jo aldri få så god tid på seg, hvis det går mer enn 6 mnd uten resultater er det vel på hodet ut og det er bare å finne fram pølsepapiret igjen.

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 14:45 skrev pedtom:

> Når det gjelder innkjøpsproblematikken så er det vel ikke Reka som har hovedansvaret for den (Bohinens domene), og inkjøpp av spiss for 600k i siste øyeblikk, styrker meg ikke i troen på at han er riktig mann for den jobben.

------------------------------------------------------------

Nå er det nok slik at Bohinen alene ikke kjøper spillere.. Tror nok Reka har minst like mye å si på det området.. Bohinen er nok den som tar av seg det mer formelle rundt overgangene, mens de i felleskap (trenerteamet og Bohinen) finner spillerne de skal prøve seg på..

Men om du har rett vil jeg gjerne rose bohinen for kjøpet av Jepsen (og kanskje melkadze om han snart får spille).
                        Fristilt!

Comment

Det hjelper lite at vi har gode sidebekker når dem ikke blir brukt til det dem skal..hvor er spissa våre, angrepsmønsteret osv. samt at vi er jo offisielt Norges kjedligste sutrelag nr.1 fortjent eller ikke, det er iallefall det stemplet vi har fått.Daniel har han kvinnekjønn? han spiller like feigt, tør jo ikke gå inn i en jævla duell uten og stikke med halen mellom beina. Sett inn Roberts og Levan på topp og la dem andre "spissa våre skamme seg på benken sammen med Rekdal.. det er jo helt dødt utpå der..

Når det er sagt vil jeg bare si at vi hadde en helvetes tur hjem fra Bergen igår, bussen var i byn ca.kl.13.00 idag..

begga bussa til sporveiene klappa sammen...helt uaksebtabelt hele greia.

Inn med en trener med offensive spillemønstre og tanker i hodet, gjerne en med positiv attitud det har vi ihvertfall ikke idag..

Nå har vi trent på defensiv samhandling i flere år nå, er det ikke snart på tide med offensiv samhandling snart?

Tror neppe Rekdal er mannen som tar oss dit...
                          Vi er alle fra Vål`enga..

Comment

Det vi trenger nå er vel først og fremst mental trening. Vi vet jo vi kan, det er ikke kvalitet vi mangler. VI må bare vise det. Få det frem!

Mitt forslag er å spille Slakterenga for full volum konstant på treningsfeltet frem til onsdag!
                            DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Tragedie er det rette ordet.Laget dreit seg ut for hele Norge. Skam for norsk fotball, skam for Oslo.

Dette laget er sjangseløse til å holde seg i tippeligaen. Detta blir nedrykk på første klasse. Spillerene gjør ALLE feil som står i boka.Her blir det jaggu magert med poeng i løpet av sesongen. Tipper Reka blir den første treneren i tippeligaen som får sparken.

Jeg er sikker på at hvilken som helst lassaron i denna byen hadde greid å trene detta laget like "bra".

Dette blir en sesong vi må gå å se på skotuppa våre hver jævla mandag på jobben.

Comment

Working...
                              X