Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har Rekdal gjort det han kan i Enga?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Har Rekdal gjort det han kan i Enga?

Sitat: Den man, 01 mai 2006 16:35 skrev ollie ulv:

> Dette laget er sjangseløse til å holde seg i tippeligaen. Detta blir nedrykk på første klasse.

------

Hvor mye vedder du??

Comment

Ser også mitt snitt til å tjene noen grunker her, jeg vedder 1000 spenn imot på ALT du har sagt Ollie.

Comment

Jeg er sikker på at hvilken som helst lassaron i denna byen hadde greid å trene detta laget like "bra".

skrev olle ollie.

-------------------------------------

Dette tviler jeg veldig på egentlig. så et par skikelige lassisser her om dagen og tviler på om de hadde vært noe for Enga, hverken på banen,benken eller tribunen.

Comment

> Tragedie er det rette ordet.Laget dreit seg ut for hele Norge. Skam for norsk fotball, skam for Oslo.

> Dette laget er sjangseløse til å holde seg i tippeligaen. Detta blir nedrykk på første klasse. Spillerene gjør ALLE feil som står i boka.Her blir det jaggu magert med poeng i løpet av sesongen. Tipper Reka blir den første treneren i tippeligaen som får sparken.

> Jeg er sikker på at hvilken som helst lassaron i denna byen hadde greid å trene detta laget like "bra".

> Dette blir en sesong vi må gå å se på skotuppa våre hver jævla mandag på jobben.

-----------------------------------------------------------------

kan ikke fatte at du er en engasupporter, har du så lite annet å gjøre enn å gå og registrere seg på andre lags forum for å spre drit

jeg er uenig i at vi spilte dårlig igår...vi styrte store deler av kampen men fikk mål i mot når det begynte å sette seg. de første to kom etter forsvarsfeil den siste pga vi satset alt framover.

vi skaper noen få sjanser...men det morsomme var vel at vi hadde tre poeng etter tre kamper ifjor, i år har vi 2 etter 4,

jeg tror at rekdal er den som kan snu dette. han snudde dette når vi var langt nede på bånn sist. så er det noen jeg har tillitt til er det rekdal..

men at han trenger hjelp til det offensive, det må jeg innrømme at jeg er enig i.

det kan være at det nye trenerteamet trenger litt tid også, husk at det nyeste vi har i år er trenerteamet.

uansett småmarginer, når vi taper på feil av våre spillere så synes jeg vi skal se litt vekk fra om vi spiller dårlig eller bra...det er et trøkk i trynet når man får mål i mot når man føler at det funker

Comment

ok.... det blåser litt nå.

laget spiller dårlig og har gjort det en stund.

personlig har jeg vært en av de som har vært oppgitt over manglende kjøp av toppspiss.

men jesus da, er vi virkelig et av de lagene der det er strengt forbudt å stange? de ti siste kampene til side, og vi kan konstantere at enga ikke har vært så stabilt gode på en mannsalder. Mulig at det burde ringe en bjelle for trenerteamet og spillerne, men nå må det snart også ringe en bjelle for oss som er så jævla misfornøyde!

å sparke rekdal nå må vel være den dårligste løsningen som måtte eksistere???

Reka har et vinnerinnstinkt som ikke ligner grisen, og jeg har fortsatt udelt tro på at han kommer til å gjøre alt i sin makt for å snu dette! På en måte kan dette være positivt... vi har opplevd i en årrekke nå at vi er nærmest uovervinnelige, denne motgangen kan bare føre til gode ting

-OM VI STÅR SAMLA!
            Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

> Tragedie er det rette ordet.Laget dreit seg ut for hele Norge. Skam for norsk fotball, skam for Oslo.

> Dette laget er sjangseløse til å holde seg i tippeligaen. Detta blir nedrykk på første klasse. Spillerene gjør ALLE feil som står i boka.Her blir det jaggu magert med poeng i løpet av sesongen. Tipper Reka blir den første treneren i tippeligaen som får sparken.

> Jeg er sikker på at hvilken som helst lassaron i denna byen hadde greid å trene detta laget like "bra".

> Dette blir en sesong vi må gå å se på skotuppa våre hver jævla mandag på jobben.

Faen for en lavpanna idiot du er... Finn deg en annen klubb, hvis du er så flau over Enga. Skam for Norge? sånne utrykk skal komme fra Bergen og ikke her. Hva vil du med dette? Hva er målet ditt med å poste dette innlegget? Av de fire innleggene du har postet på forumet er det kun negativt. Gratulerer, du bidrar virkelig til å få Enga opp av gjørma de er i nå...

Comment

Ivar Morten Normark blir nok sannsynligvis den første treneren som går i Norge.

Jeg tror problemet til Enga ligger i hodet på spillerene. Etter det jeg kan se så er det vel ikke så veldig mye endringer på fjorårets lag som i år? Hvis ikke er det en fantastisk prestasjon hvis dere rykker ned. Hva skjedde med han psykologen som skulle hjelpe enga? Ble han sparket etter at seriegullet var iboks?

Comment

Helt seriøst. Hvis man ser bort i fra "nesten katastrofen" i 2003, så står VIF bokført med et Norgesmesterskap, et seriesølv, og et seriegull, samt en ganske bra Europatour. Ok, det butta i mot på slutten i fjor, både Europa kval. Royal League, og det butter nå. Men skal vi legge oss ned og dø eller noe? Helt sykt at man kan stå å grine over folka på Valle. Hadde Rekdal fått alle de penga han ville, så hadde vi nok spilt Champions League i vinter, og vi hadde hat to tre toppspisser i VIF nå. Og greit nok, vi spiller ikke akkurat Brasiliansk fotball i VIF, men jeg mener en 1 - 0 seier er bedre en et 4 - 3 tap. Men meg om det...

Hvis man skal "skylde" på noen så er det nok styret i VIF, ikke Rekdal. En spiss kommer nok til sommern...

Waalern, som er veeeeldig sliten i dag, og sånn ca. 2000kr blakkere.....

Comment

takk

Comment

Helt enig med sistnevnte, må heller ikke glemme at Vif er ganske ny som toppklubb og VIF er laget alle skal slå i år. Det er heller ikke den enkleste motstandere vi har i seriestarten i år hvor av de flest har som målsetning og bli seriemestere. Krise synes jeg det blir når vi begynner å tape for sandefjord, stabæk etc. Nei nå er jeg sikker på at det blir en ordentlig mobilisering mot Viking og vi blåser de av banen. Synes det er for tidlig å gi opp etter 4 serierunder. Foreløpig er det litt stolpe ut men det snur seg Og er det en som kan snu dette så er det Reka

Comment

Hei, din solstråle.

Husk at det "bare" er 6p opp til toppen. I neste runde spiller alle uavgjort mot hverandre, slik at vi med seier kun har 4p opp. Og det er ikke så verst.

En annen ting å huske er at Enga leverte en god kamp mot Rosenborg, og en brukbar en mot Lyn før det. Det er ikke alt svart altså, selv om kampen mot Brann var dårlig.

I kampen mot Viking har jeg tro på at gutta kommer til å klare å sende en 5-meters-pasning til en spiller på eget lag igjen.

mvh

Ogni M

Comment

Jeg tror også det kommer til å løsne igjen snart. Serien har bare startet for noen uker siden, så selv om aviser og tv nesten har kåret serievinneren alt, tror jeg ikke serien er kjørt.

Rekdal har vist at han kan styre enga, og en dårlig kamp mot brann burde ikke få oss til å tvile på hans jobb.

Vent å se. Når serien er slutt og vi atter er serievinnere, da blir Reka geni-erklært
                          Marius - Evig patriot

Comment

rekdal har gjort veldig mye bra i enga de årene han har vært her! problemet i år har vel egentlig vært at han ikke har funnet ut hvordan han skal få ut hele potensialet til den troppen han har i kamp.. ja, vi har slitt med skader osv også, men har trua på at vi skal kunne heve oss etterhvert som spillet begynner å sitte ordentlig. så fort enga (og rekdal) finner den rette spillerstilen og lagoppstillingen løsner sikkert alt:P (håper vi)

Comment

Working...
                            X