Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rekdal varsler spillersalg.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekdal varsler spillersalg.

Er dette en del av de bebudede endringene fra igår? Ser for meg at det har vært et ganske hett møte på Valle idag, og den som ikke presterer på onsdag kan det vel være en ganske god sjans for at forlater klubben til sommeren:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115126

Re: Rekdal varsler spillersalg.

Har litt på følelsen at dette er en sak som er litt blåst opp. Vi kommer selvfølgelig ikke til å selge noen spillere fordi de har underprestert i noen kamper i serieåpningen. Som Rekdal sier er det prestasjonskrav til alle, også han selv. Det er jo ganske gitt at noen spillere, før eller siden skal forlate klubben.

Comment

Høsten 2005:

- Vi har for tynn stall, sier Rekdal.

Vinteren 2005-2006:

Vålerenga selger flere spillere enn de kjøper

Sommeren 2006:

Vålerenga selger enda flere spillere?

Noen som ser logikken her?

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 17:23 skrev clap:

> Har litt på følelsen at dette er en sak som er litt blåst opp.

Enig. Egentlig en forholdsvis bra artikkel, men overskriften er meningsløs. Nesten ingen sammenheng mellom artikkelen og overskriften.

Beaker

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 18:11 skrev FrankO:

> Høsten 2005:

> - Vi har for tynn stall, sier Rekdal.

>

> Vinteren 2005-2006:

> Vålerenga selger flere spillere enn de kjøper

>

> Sommeren 2006:

> Vålerenga selger enda flere spillere?

>

>

> Noen som ser logikken her?

------------------------------------------------

Dette var kanskje en litt mangelfull gjennomgang av endringene i spillerstallen til Vålerenga de siste årene

At stallen er tynn behøver ikke nødvendigvis å bety at det er for få spillere i stallen, men det kan f.eks bety at kvaliteten på spillerne er for variabel eller at vi er feilbesatt i forhold til posisjoner.

Det er ingen tvil om at vi er styrket det siste året, men vi mangler enkelte brikker som er ganske vitale. Jeg har ikke noen tro på at det blir noen store utskiftninger i stallen i sommer, dette en sak hvor overskriften sjokkerer betydelig mer enn selve artikkelen.

Comment

Jada, var nok en typisk VG overskrift det der, men at det er en viss sannhet i det tror jeg.

Ellers var det mer på TV2 just nu, hvor Rekdal snakket om at vi har for høyt ambisjonsnivå i forhold til prestasjonene og at vi kanskje må senke målene våre for så å ta det gradvis oppover.

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 18:11 skrev FrankO:

> Høsten 2005:

> - Vi har for tynn stall, sier Rekdal.

>

> Vinteren 2005-2006:

> Vålerenga selger flere spillere enn de kjøper

>

> Sommeren 2006:

> Vålerenga selger enda flere spillere?

>

>

> Noen som ser logikken her?

>

>

Kansje en ide å sikre seg nye spillere før man kvitter seg med spillere som underpresterer?

Nei det har vi ikke penger til. Så da gjør vi den delen vi kan gjøre. LOL

Comment

Hvis noen selges, regner jeg med at vi får nye fjes på Valle også

Comment

Hvis noen skal selges, regner med at Muri går først.

Syns det var flaut å se på han i går.
                  Vålerengas største tribunelegende - Jørund Smedhus

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 19:40 skrev Adi_:

> Hvis noen skal selges, regner med at Muri går først.

>

> Syns det var flaut å se på han i går.

Bra noen opprettholder meningsvarisjonen på forumet, men hva var det du drakk igår?

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 19:40 skrev Adi_:

> Hvis noen skal selges, regner med at Muri går først.

>

> Syns det var flaut å se på han i går.

- Hvis det er noen som kan fyke ut må det være Berre. Han spilte fantastisk dårlig i går. Tror han er Maradona hver gang han får ballen.

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 19:10 skrev Alex Malager:

> Jada, var nok en typisk VG overskrift det der, men at det er en viss sannhet i det tror jeg.

>

> Ellers var det mer på TV2 just nu, hvor Rekdal snakket om at vi har for høyt ambisjonsnivå i forhold til prestasjonene og at vi kanskje må senke målene våre for så å ta det gradvis oppover.

Ja fikk med meg det innslaget og vet ikke helt om jeg likte det jeg hørte der. Mulig jeg tolker det feil, men det han sa var vel at man må se på om vi spiller et for krevende spill ut fra formen og hvor gode vi er i dag. Håper inderlig ikke at det betyr at vi nå skal ligge bakpå og sikre uavgjort resultater fremover. Men mulig jeg bare er paranoid.
                        En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Hvis noen skal selges kan vi gi bort berre, han er elendig om dagen. men er vel Gashi, Grindheim, t.holm som har spilt godt nok til at noen vil kjøpe dem.

Comment

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg ikke akkurat er kjempe begeistret for han, men jeg syns han blir bedre og bedre. Riktignok er han delvis skyld i 2-0 målet, der han gjør akkurat det han pleier. Løper langt unna mannen og presser ikke i det hele tatt.

Men jeg syns han hever seg betraktelig, så litt usikker på om han skal selges. Jeg ser ikke helt hvem som skal ut av laget gitt, tror ikke spillersalg er så aktuelt. At det kommer nye til sommeren derimot ser jeg på som rimelig sikkert.

Comment

Man kan ikke dømme om de burde selges etter 4 kamper... Noen har vært skadet, og det tar tid å komme i form igjen. Selvom Berre var elendig i går, betyr ikke at han alltid er det.

Comment

Working...
                              X