Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rekdal vil justere målsettinga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekdal vil justere målsettinga

Han sa noe sånt i TV2-sporten nettopp.

Ca sitat av det han sa:

"Vi er et bånnlag nå."

og:

"Om lista ligger på 1.40 og vi river gang på gang, så er det kanskje en ide å legge lista på 1.30 eller 1.35 og komme seg over det" ("før man evt. juster opp på 1.40 igjen".)

Re: Rekdal vil justere målsettinga

Dette er et forsøk på å lette presset. Hvis det faktisk blir slik at vi i år blir et bånnlag så er det flere som bør vurdere om de har gjort jobben for enga. Dette gjelder både spillere, ledere og trenere.

Sitat: Den man, 01 mai 2006 21:43 skrev san Paolo:

> Han sa noe sånt i TV2-sporten nettopp.

>

> Ca sitat av det han sa:

>

> "Vi er et bånnlag nå."

> og:

> "Om lista ligger på 1.40 og vi river gang på gang, så er det kanskje en ide å legge lista på 1.30 eller 1.35 og komme seg over det" ("før man evt. juster opp på 1.40 igjen".)

>

>

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Det var dette han sa ja..men jeg er litt uenig med han! Vi er da ikke et bunnlag, men heller ikke et topplag (en mellomting).

Det er viktig at vi nå husker på at vi har møtt lagg som Rosenborg, Lyn og Brann i løpet av de første fire serierundene. 3 av topplagene det!

Men det er nok riktig å senke målsettingen noen hakk, men noe bunnlag er vi ikke!

Vi hever oss mot Viking og tar tre poeng!

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 21:50 skrev andy88:

> Det var dette han sa ja..men jeg er litt uenig med han! Vi er da ikke et bunnlag, men heller ikke et topplag (en mellomting).

Tabellen pr i dag viser at Vålerenga ligger nest sist.

Det er per def et bunnlag.

Comment

jeg er veldig sikker på at Enga IKKE ligger på den plassen der ved serie slutt.

Comment

> "Om lista ligger på 1.40 og vi river gang på gang, så er det kanskje en ide å legge lista på 1.30 eller 1.35 og komme seg over det" ("før man evt. juster opp på 1.40 igjen".)

Synes dette er et bra utgangspunkt slik jeg forstår det (uten å ha sett/hørt intervjuet). På onsdag må fokus være å vinne 3 poeng, ikke å spille sambafotball, dominere midtbanen, ha 30 målsjanser e.l. Selv om jeg gjerne tar alt sammen, selvfølgelig. Gaper man for høyt, blir man fort skuffa når man ikke når målsettingen og da får man ikke noen ting til. Glem tabellen og alt det der, onsdag kriger vi oss til 3 poeng og så tar vi det videre derfra.
            Beaker

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 21:50 skrev andy88:

> Det er viktig at vi nå husker på at vi har møtt lagg som Rosenborg, Lyn og Brann i løpet av de første fire serierundene. 3 av topplagene det!

Ja vi kan jo trøste oss med dette. Det ser ut til å bli en hawaiiserie i år igjen. Molde slår RBK og Stabæk slår Lyn. Er ikke så sikker på at det som var ansett for å være topplag er topplag til sommeren. VIF er forhåpentligvis ikke blant dem.

Vi er regjerende seriemestre. Vi har en god spillestall. Selvsagt må vi satse på seriegull. RBK hadde da på 90-tallet også ofte dårlige seriestarter etter seriegull året før. Det er noe med den poteten tror jeg.

Comment

>Vi er regjerende seriemestre. Vi har en god spillestall. Selvsagt må vi satse på seriegull. RBK hadde da på 90-tallet også ofte dårlige seriestarter etter seriegull året før. Det er noe med den poteten tror jeg.

Tror egentlig det er greit at Reka modererer målsettingen litt. Pr. i dag er det MYE klaging på tribunen når VIF ligger under med en. Da står folk å roper møkk til egene spillere, i steden for å gi dem støtte.

VIF bør i hvertfall gå for topp 4 i serien, en mulig Cupfinale, og kanskje det viktigste av alt(Sånn hvis man ser bort fra helt syke senarioer som nedrykk), en Champions League plass... Min mening....

Comment

Vel, i og med at reka kjører en parallell til høydehopp her, så synes jeg vel ambisjonslista lå litt lavt i utgangspunktet... 1,40
                  Når nøden er størst er hjelpen nærmest borte.

Comment

Godt og se at Enga er tilbake der jeg er vant til at vi er...

Kampen om å holde hodet over vannet!

Har ikke kjent igjen laget de siste to sesongene. Har ikke følt meg hjemme på kampene i det hele tatt!! Alt har vært så fremmed og rart!

Men endelig er vi tilbake.. og magesåret kan vokse igjen!

Comment

Målsettinga må være 3 poeng hver gang laget går på banen, så får man se i November hva det ble. Uansett må alle gi jernet hver gang.
                      Min debut:

Søndre Sving, Bislett

14.08.78

VIF-Bryne

2-3

Comment

Det er faen meg helt sjukt. Trodde spillerne møtte opp til kamp for å vinne. Trenger man virkelig å sette seg ned å diskutere ambisjonsnvå før hver sesong??? Det er jo jobben deres!!

Kan ikke skjønne at noen som spiller proff-fotball har andre ambisjoner enn å vinne. Det er 3 poeng som gjelder, og det skal alltid være det som gjelder.

På tide å stikke fingeren i jorda å skjønne hva de jobber for. De skal underholde oss som betaler for å komme på kamp, og som støtter dem opp så de kan spille som proffer.

Trenger å få blåst ut litt damp, men etter min mening så spiller vi ikke for 1 poeng, vi spiller for 3 alltid

UUUUUÆÆÆÆHHHH
                        Marius - Evig patriot

Comment

Å sette seg ned og utarbeide målsetninger i fellesskap er felles i toppidretten i alle idretter og er fast for hver sesong. Selvsagt jobber man alltid for å vinne hver kamp, men med så vage målsetninger er det minimal sjanse for å være en vinner over lang tid.

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 16:16 skrev maelv:

> ... Det er 3 poeng som gjelder, og det skal alltid være det som gjelder.

> ... De skal underholde oss som betaler for å komme på kamp, og som støtter dem opp så de kan spille som proffer.

Etter meningen til mange her på forumet er det jo to motstridende målsetninger i det du skriver. Jeg for min del blir alltid mer enn godt underholdt ved seier
                            Beaker

Comment

> Han sa noe sånt i TV2-sporten nettopp.

>

> Ca sitat av det han sa:

>

> "Vi er et bånnlag nå."

> og:

>-------------------------------------------------------------

Reka snakker vel her om at har vært for spillestilen, og ikke ambisjoner i form av tabellposisjon..

Det handler rett og slett om HVORDAN og ikke OM Vålerenga skal vinne kamper..

Fristilt!

Comment

Working...
                              X