Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Geir Solstad

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geir Solstad

Ikke for å legge skylden for motgangen på Geir, men jeg synes ikke at han gjort jobben sin.

At en direktør er mer interesert i VIFTV, Podcast, iTunes osv isteden for å skaffe Enga en ny spiss er jo helt utrolig.

Hvor lang kontrakt hadde Siem med NFF, igjen?

Re: Geir Solstad

Hvis Solstad ordner ny stadion til oss så bryr jeg meg ikke spesielt mye om han er fraværende i mediabildet og ikke har like gode kontakter som Siem

Ny stadion er den helt klart viktigste saken for Vålerenga de nærmeste månedene og årene
    Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 22:20 skrev ThomasEnga:

> Ny stadion er den helt klart viktigste saken for Vålerenga de nærmeste månedene og årene

___

Hvis vi klarer å stabilisere oss som ett topplag gir jeg blanke i om vi må spille på Ullevaal de neste 10 årene!

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 22:17 skrev Vål'enga:

> Hvor lang kontrakt hadde Siem med NFF, igjen?

Siem jobber for Norsk Toppfotball, ikke NFF.

Og hvordan vet du at Siem hadde "fikset en spiss"?

Vet du noe om hva som foregår i kulissene?

Comment

Hvis det er spilleroverganger du tenker på så tror jeg det er det vel heller Lars Bohinen som har ansvaret der.

Samt at vi legger vekt på at økonomien i klubben skal være sunn
          Blårøde brødre

Comment

Prøv heller å sette deg inn i arbeidsoppgavene til forskjellige folk først.

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 22:20 skrev ThomasEnga:

> Ny stadion er den helt klart viktigste saken for Vålerenga de nærmeste månedene og årene

Sier du det? Hva skal vi med flott anlegg om motstanderne heter Manglerud Star, Hønefoss og Tromsdalen?

Comment

Han må ordnet ny stadion hvis han skal forsvare jobben sin. Mannen er helt usynelig og derfor helt på kolisjonskurs med tradisjonenen til Vål`enga. Vi har gjerne gjort det bra sportslig når vi har hatt litt sprø ledere, tenker på Tomat Jørgen og Siem.

Beskjedne, furnuftige karer funker i teorien, men fotball er spesielt. Vi lever av å få oppmerksomhet i media. Men blir det stadion, så er e greit!

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 22:23 skrev Vål'enga:

> Hvis vi klarer å stabilisere oss som ett topplag gir jeg blanke i om vi må spille på Ullevaal de neste 10 årene!

----------------------------------------------------

Kanskje litt avsporing fra tema, men her er jeg fakisk ikke enig. Tror vi må ha egen stadion hvis vi skal ha mulighet til å etablere oss som et topplag i et lengre perspektiv.

Comment

Ja, det var mye bedre med Kjetil Siem som elska å fremme sin egen personlighet fremfor klubben.

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 08:05 skrev Barskap:

> Han må ordnet ny stadion hvis han skal forsvare jobben sin. Mannen er helt usynelig og derfor helt på kolisjonskurs med tradisjonenen til Vål`enga.

-----

Javel? Så å arbeide i "det stille", litt vekk fra medias søkelys, og ha andre (les: Bohinen, Reka & Co.) til å uttale seg vil være at han ikke kan forsvares som direktør?

Solstad er en helt annen person enn f.eks Siem, som var en mediamann, og det er jo greit å ta med i vurderingen.

Kanskje også det faktum at Solstad da sannsynligvis har mer tid til å jobbe med faktiske ting, som f.eks stadion, nye spillere og organisasjonen generelt, hvis han ikke må bruke mange av døgnet timer på media. Ikke nødvendig å være synlig for synlighetes skyld, vettu. Gjør ikke Vålerenga til en bedre klubb, eller Solstad til en bedre eller dårligere direktør om han har en annen personlig mediastrategi enn hva Siem hadde.

Jeg synes kommentaren din var våsete og virker rimelig lite gjennomtenkt.

Comment

Helt enig. Siem og Solstad er to helt forskjellige typer og å begynne å legge skylda på Solstad for en laber seriestart er helt utrolig.

Comment

Solstad har vel uttalt at hans mål med Vålerenga er å stabilisere oss blandt Nordens beste lag. Det vil si at målestokken er FCK, Brøndby og rosenborg i sine glansdager. Så det mangler ingenting i målsetningene.

At han er mindre tydelig i media skyldes nok rett og slett hans lederstil. Og han har jo fått en mediesjef. Siem starta jo som mediesjef, men han (var han Bergenser) som var sjef trakk seg grunnet manglende satsing. Så at Solstad er usynlig i media er slik det skal være. Sportslig skal Bohinen/rekdal eller noen i trenerteamet uttale seg, og om overganger er det jo tydelig at Bohinen har fått mer ansvar.

Må også slutte meg til de som mener at Solstad ikke kan lastes for en elendig seriestart. Der må nok spillerene, og Rekdal (spesielt reka) ta ansvar (samt at jeg mener vi har hatt noe utur med skader etc i vinter).

Comment

Ny stadion er da ikke det viktigste, det viktigste er at vi presterer på et høyt nivå og etablerer oss som et topplag.

Jeg vil mye heller at Vålerenga skal være ett topplag og spille på Ulleval, enn at man skal spille på en ny stadion og være et bunnlag. Regner med at de fleste er enige med meg her.

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 17:00 skrev andy88:

> Ny stadion er da ikke det viktigste, det viktigste er at vi presterer på et høyt nivå og etablerer oss som et topplag.

>

> Jeg vil mye heller at Vålerenga skal være ett topplag og spille på Ulleval, enn at man skal spille på en ny stadion og være et bunnlag. Regner med at de fleste er enige med meg her.

Poenget er at vi med et eget anlegg vil ha større muligheter til nettopp å være i toppen. Dette grunnet store økonomiske inntekter. Utrolig viktig at vi får vårt eget stadion så fort som mulig.

Comment

Working...
                              X