Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

743 minutter uten mål

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 743 minutter uten mål

Bengt Eriksen etterlyser Morten Berre

743 minutter uten mål

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tip...icle625220.ece

Re: 743 minutter uten mål

Stønn - enda en variant av kjip statistikk med "10 Eliteseriekamper på rad" bla-bla.

Vel, vi spilte NOEN ok kamper i RL (Start hjemme, Hammarby hjemme) innimellom alle disse 10 kampene og 734 minuttene.

Hvor lenge har downperiodene våre vart de siste to åra? (Det har jo vært noen både i 04 og 05) ALDRI 10 kamper på rad!!!

Comment

Her mener jeg Bengt har mye rett.

3-5-2 er den formasjonen som passer spillerstallen vår best.

Johnsen/Muri, Wæhler og JAS bak.

På midt ville jeg brukt Jepsen, Grindheim, Holm, Gashi og JDS (Hoseth kan bekle både venstre kant og venstre indreløper i tilfelle skader eller formsvikt hos andre).

På topp som Bengt nevnte, Berre og DFH.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

det er ikke ofte jeg er enig med bengt eriksen, men har synes jeg faktisk han har et par veldig gode poenger. to spisser mener jeg alfo og omega så lenge vi ikke har én stor jævel av en spiss som kan holde på ballen inntil det kommer flere spillere til. vi har gode sidebacker, veldig gode sentrale midtbanespillere, og gode stoppere, det vi mangler er gode rene vinger og en stor sterk spiss.

vi er nødt til å spille med det materialet vi har, og det er etter min mening 3-5-2.

Comment

To spisser er vel alle enige om, men 3-5-2 har vi vel aldri hatt suksess med såvidt jeg husker? De gangene vi har startet kampene med det har vi lagt om etter 30 min.

Uansett tror jeg problemene våre stikker dypere enn formasjoner.

Comment

Tror vi har en god nok stall til at vi bør være med å kjempe mot alle lag uansett om vi spiller 4-4-1-1, 3-5-1, 4-4-2 eller 4-4-3 for den saks skyld. Tror nok, som Alex Malager sier, at problemene neppe ligger i hvilken formasjon vi spiller i.

Comment

nei formasjonen er vell for å gi ett utgangspunkt. men nå burde vif ha to spisser som alltid er på topp.-

jeg syns det er rart at Glenn Roberts spiller på topp sammen med d.f holm eller da Levan Melkadze på topp fra start.

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 22:52 skrev Alex Malager:

> To spisser er vel alle enige om, men 3-5-2 har vi vel aldri hatt suksess med såvidt jeg husker? De gangene vi har startet kampene med det har vi lagt om etter 30 min.

>

> Uansett tror jeg problemene våre stikker dypere enn formasjoner.

>

>

----

Denne formasjonen har fungert i tidligere kamper. Forskjellen nå er at vi har raske sidebacker som fort kan komme tilbake. Under press vil vi raskt kunne omplassere oss til en 5-3-2 eller 4-4-2.

Grunnen til at jeg mener dette er den beste startoppstillinga, er nettopp for at vi skal kunne bruke vingene til å komme rundt på kantene og slått inn i boksen hvor vi alltid skal være minst 2 spillere.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Berre har scoora Da renner det sikkert på fler..

Comment

Får håpe det er lenge til vi slår den rekorden der...756 minutter uten mål på Ullevaal... Fydda!!!
                    Om gjentatte omstarter ikke virker, ta ei øks og knus hele faenskapet!!

Comment

Working...
                    X