Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Problemer med VIFTV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cucharacha
    replied
    Re: Problemer med VIFTV

og "bryllupsklokka KLANG" ikke "sang"

Leave a comment:

• Sasukhan
    replied

Men er det ikke "knytter oss til steder der vi vokste opp" og ikke "flytter oss til steder der vi vokste opp" som det står i musikk videoen?

Leave a comment:

• arne s-k
    replied

Sitat: Den ons, 31 mai 2006 15:47 skrev lars23:

> Sitat: Den ons, 31 mai 2006 14:22 skrev arne s-k:

>

> > Sitat: Den ons, 31 mai 2006 14:19 skrev lars23:

> >

> > > Pga av Tono osv kan ikke Kjerka ligge i Magasinet lenger. Men det arbeides med hvordan "videoen" evt kan bli tilgjengelig for folk. Men den blir iallefall vist på storskjerm på Ullevaal.

> >

> >

> > Javel. Den kan ikke ligge i programmet. Men den kan ligge ute på viftv.no/music.html? Eller gjør den ikke det heller? Jeg føler meg lurt til å se på noe jeg ikke vil se på, og nå har jeg sett mye. Når man viser fram en nettadresse for hvor man kan se videoen, så bør man også kunne få se den der uten svært store problemer. Synes jeg.

> >

> > arne s-k

> >

>

> Skjønner det- men i såfall måtte vi tatt betalt av folk for å se VIF TV, noe vi ikke har lyst til. Hvis det blir for mye pes å bruke denne musikktjenesten- la nå være. Ikke verre enn det.

OK. Da får jeg la være. Det er ikke verre enn det. Jeg er glad for VIF TV, og jeg er glad det er gratis. Jeg ble sur fordi jeg følte meg villedet, men jeg visste heller ikke hva viftv.no/music.html er. Nå vet jeg det.

arne s-k

Leave a comment:

• lars23
    replied

Sitat: Den ons, 31 mai 2006 14:22 skrev arne s-k:

> Sitat: Den ons, 31 mai 2006 14:19 skrev lars23:

>

> > Pga av Tono osv kan ikke Kjerka ligge i Magasinet lenger. Men det arbeides med hvordan "videoen" evt kan bli tilgjengelig for folk. Men den blir iallefall vist på storskjerm på Ullevaal.

>

>

> Javel. Den kan ikke ligge i programmet. Men den kan ligge ute på viftv.no/music.html? Eller gjør den ikke det heller? Jeg føler meg lurt til å se på noe jeg ikke vil se på, og nå har jeg sett mye. Når man viser fram en nettadresse for hvor man kan se videoen, så bør man også kunne få se den der uten svært store problemer. Synes jeg.

>

> arne s-k

>

Skjønner det- men i såfall måtte vi tatt betalt av folk for å se VIF TV, noe vi ikke har lyst til. Hvis det blir for mye pes å bruke denne musikktjenesten- la nå være. Ikke verre enn det.

Leave a comment:

• arne s-k
    replied

Sitat: Den ons, 31 mai 2006 14:19 skrev lars23:

> Pga av Tono osv kan ikke Kjerka ligge i Magasinet lenger. Men det arbeides med hvordan "videoen" evt kan bli tilgjengelig for folk. Men den blir iallefall vist på storskjerm på Ullevaal.

Javel. Den kan ikke ligge i programmet. Men den kan ligge ute på viftv.no/music.html? Eller gjør den ikke det heller? Jeg føler meg lurt til å se på noe jeg ikke vil se på, og nå har jeg sett mye. Når man viser fram en nettadresse for hvor man kan se videoen, så bør man også kunne få se den der uten svært store problemer. Synes jeg.

arne s-k

Leave a comment:

• lars23
    replied

Pga av Tono osv kan ikke Kjerka ligge i Magasinet lenger. Men det arbeides med hvordan "videoen" evt kan bli tilgjengelig for folk. Men den blir iallefall vist på storskjerm på Ullevaal.

Leave a comment:

• Arnehgr
    replied

Det er et par dager siden jeg så den, men mulig det er forandra nå da. Ble vist etter innslaget med låtskrivern.

Leave a comment:

• arne s-k
    replied

Sitat: Den tir, 30 mai 2006 16:42 skrev Arnehgr:

> Sitat: Den tir, 30 mai 2006 16:16 skrev arne s-k:

>

> > Jeg har veldig lyst å se denne videoen. Jeg har sett VIF-TVs sending der de sier de skal vise viedoen. Men når den endelig skal begynne står det bare "for å se videoen gå til viftv.no/music.html

> >

> > Det har jeg gjort. Men hva er greia? De er bare en uendelig rekke av musikkvideoer jeg ikke vil se. Kan ikke se at jeg på noen måte kan styre videovalg. Kan jeg det? Nå har jeg vel sett en haug med videoer i en halvtime/3 kvarter. Er det bare å vente og bli surere og surere?

> >

> > arne s-k

>

>

> Når jeg kikka på Magsinet med Panzer så dukka jo kjerka opp der. Meget bra video-versjon.

Hva? Jeg har sett Magasinet med Panzer to ganger, og de snakker masse om at de skal vise videoen, de har Trond Ingebrigtsen i studio og de introduserer videoen. Da kommer det opp et bilde av kjerke med bevegelig himmel bak og tekst på skjermen: "For å se Vålenga Kjerke gå til viftv.no/music.html

arne s-k

Leave a comment:

• Arnehgr
    replied

Sitat: Den tir, 30 mai 2006 16:16 skrev arne s-k:

> Jeg har veldig lyst å se denne videoen. Jeg har sett VIF-TVs sending der de sier de skal vise viedoen. Men når den endelig skal begynne står det bare "for å se videoen gå til viftv.no/music.html

>

> Det har jeg gjort. Men hva er greia? De er bare en uendelig rekke av musikkvideoer jeg ikke vil se. Kan ikke se at jeg på noen måte kan styre videovalg. Kan jeg det? Nå har jeg vel sett en haug med videoer i en halvtime/3 kvarter. Er det bare å vente og bli surere og surere?

>

> arne s-k

Når jeg kikka på Magsinet med Panzer så dukka jo kjerka opp der. Meget bra video-versjon.

Leave a comment:

• arne s-k
    replied

Jeg har veldig lyst å se denne videoen. Jeg har sett VIF-TVs sending der de sier de skal vise viedoen. Men når den endelig skal begynne står det bare "for å se videoen gå til viftv.no/music.html

Det har jeg gjort. Men hva er greia? De er bare en uendelig rekke av musikkvideoer jeg ikke vil se. Kan ikke se at jeg på noen måte kan styre videovalg. Kan jeg det? Nå har jeg vel sett en haug med videoer i en halvtime/3 kvarter. Er det bare å vente og bli surere og surere?

arne s-k

Leave a comment:

• Sasukhan
    replied

Sitat: Den søn, 28 mai 2006 22:18 skrev CIK MEDIA:

> Hei,

> vi beklager sterkt at vi skapte lydproblemer for de som fulgte sendingen fra kl 16. Lyd-kodeket valgte å kjøre sitt eget løp uavhengig av videokodeket, så de som var tidlig inne ble slitende med dette. Vi byttet i løpet av de første minuttene, men slike oppdateringer forutsetter at brukere av dataverdenens uransakelige irrganger kjører refresh. Beklager problemene. Fandens oldemor dukker selvsagt alltid opp når noe spennende skal lanseres. Selvsagt måtte det være lyden som sviktet oss i dag...

>

> Takk til de som meldte at de likte videoen av Kjerka. Kjerka vil om kort tid bli lagt ut i videobasen på VIF TV for de som ønsker å se nærmere på den frem til neste hjemmekamp. Vi tar gjerne innspill og tilbakemeldinger via viftv siden.

>

> mvh

> Olav / VIF TV

---------------------------------------------

Det var ikke bare i gårsdagens sending det var lav lyd. I de fleste sendingende syns jeg lyden er veldig lav. Er kanskje bare jeg som har lav lyd på PCen, men jeg tror ikke det i og med at det blir ganske høyt hvis jeg har på musikk...

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied

Videoen var kjempebra. Fikk en klump i halsen på størrelse med en badeball.

All ære til den/dere som har mekka den videoen.

Dorian Stefan

Leave a comment:

• CIK MEDIA
    replied

Hei,

vi beklager sterkt at vi skapte lydproblemer for de som fulgte sendingen fra kl 16. Lyd-kodeket valgte å kjøre sitt eget løp uavhengig av videokodeket, så de som var tidlig inne ble slitende med dette. Vi byttet i løpet av de første minuttene, men slike oppdateringer forutsetter at brukere av dataverdenens uransakelige irrganger kjører refresh. Beklager problemene. Fandens oldemor dukker selvsagt alltid opp når noe spennende skal lanseres. Selvsagt måtte det være lyden som sviktet oss i dag...

Takk til de som meldte at de likte videoen av Kjerka. Kjerka vil om kort tid bli lagt ut i videobasen på VIF TV for de som ønsker å se nærmere på den frem til neste hjemmekamp. Vi tar gjerne innspill og tilbakemeldinger via viftv siden.

mvh

Olav / VIF TV

Leave a comment:

• Sasukhan
    replied

Går det ann å få opp lyden på mikrofonen eller noe? Har på høyeste volum men hører ikke helt bra...

Leave a comment:

• Schistad
    replied

Sinnsykt flott video til Vålerenga Kjerke. Fikk tårer i øynene. Dette vart flott!

Leave a comment:

Working...
X