Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

FLO KLAR TIL IMORRA:D

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FLO KLAR TIL IMORRA:D

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115214
    VI ER ENGAS- VI ER ENGAS- VI ER ENGAS-

TOLVTE MANN

OG DU HØRER DET- NÅR VI ALLE SYNGER MED

VI ER ENGAS TOLVTE MANN

Re: FLO KLAR TIL IMORRA

Trur det ikke før jeg får se det, men det hadde vært morro om det stemte

Comment

hehe.. skal nok MYE til for at flo starter desverre.. men selvsagt lov å håpe.. blir vel samme greia med dos santos på topp igjen tenker jeg..!

Comment

Bra at han kan spille! Hvis han spiller scorer han. Det tror jeg.

Comment

Fantastisk gode nyheter. Han starter neppe, men trenger all den spilletid han kan få. Ellers er det også veldig gledelig at Holm og Johnsen er klar.

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 20:22 skrev clap:

> Fantastisk gode nyheter. Han starter neppe, men trenger all den spilletid han kan få. Ellers er det også veldig gledelig at Holm og Johnsen er klar.

Holm er klar, men Johnsen er vel ikke det. Ellers blir det spennende å se Flo i aksjon.....Endelig!

Comment

Ja nå er det bare å pøse på med Flo og Melkadze på topp. Vi har ingenting å tape på å prøve det, vi kan ikke bli verre en vi er nå...

Tror de kan bli dødelig spisspar

- Det er gledelig for oss at Flo, Ronny Johnsen og Thomas Holm er aktuelle fra start i kampen mot Viking, sier Vålerengas sportslige leder Lars Bohinen til NTB.

Han sier da at Johnsen er aktuell...

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 20:32 skrev Sasukhan:

> Ja nå er det bare å pøse på med Flo og Melkadze på topp. Vi har ingenting å tape på å prøve det, vi kan ikke bli verre en vi er nå...

> Tror de kan bli dødelig spisspar

>

> - Det er gledelig for oss at Flo, Ronny Johnsen og Thomas Holm er aktuelle fra start i kampen mot Viking, sier Vålerengas sportslige leder Lars Bohinen til NTB.

>

> Han sier da at Johnsen er aktuell...

Tok utgangspunkt i artikkelen på vif.no. Dette var gode nyheter!

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 20:34 skrev VIFpatriot:

> Tok utgangspunkt i artikkelen på vif.no. Dette var gode nyheter!

----

Det ville jeg også gjort. Har snakket med Schwabe, og Johnsen blir nok ikke klar nei.

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 20:32 skrev Seth:

> Masse fjas

----

1)Prøver du å være morsom?

2)Tøffer du deg for noen?

3)Tror du at slike innlegg gir deg "kred"?

4)Er det slik du ønsker å "støtte" klubben din? Ved å rakke ned på spillere som faktisk er i klubben, og være overbevist om at de kommer til å være ræva?

Svarer du ja på spørsmål 1-3, vil jeg råde deg til å ta humoropplæring, få andre venner og til slutt kanskje søke litt hjelp.

Svarer du ja på spørsmål 4, vil jeg håpe at du finner deg en annen klubb å "støtte". Sånne "supportere" trenger vi ikke.

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 20:52 skrev foomatic:

>

> > Masse fjas

> Svarer du ja på spørsmål 1-3, vil jeg råde deg til å ta humoropplæring, få andre venner og til slutt kanskje søke litt hjelp.

> Svarer du ja på spørsmål 4, vil jeg håpe at du finner deg en annen klubb å "støtte". Sånne "supportere" trenger vi ikke.

Amen!

Thomas

Thomas

-Du skal lytte til selvskryt, Det kommer fra hjertet!

Comment

Sitat: Den tir, 02 mai 2006 20:13 skrev Sasukhan:

> Bra at han kan spille! Hvis han spiller scorer han. Det tror jeg.

Ja han er sikkert i knallform.

Comment

Jeg blir så sur når folk hakker ned på Flo før han har fått en sjanse... Hvem vet, kanskje han blir en legende ?

Jeg har alltid hatt tro på han, og har det fortsatt.

Han kan være løsningen til vårt målproblem. Hvorfor hakker folk ned på han? Ser ikke at noen andre spisser har scort i år, så hvorfor droppe Flo før han har fått en sjanse?

Han har vært mye skadet, men han har aldri vært skadet før i karrieren tror jeg han sa, og jeg tror dette bare er midlertidig.

Men han begynner å vise gammal symptoser. Det vet jeg.

Comment

Absolutt. Flo er kanskje den eneste spissen som per dags dato er i stand til å snu trenden laget er i. Spesielt foran mål. Ikke et vondt ord om de andre spillerne, men Flos rutine og kan vise seg å være utrolig viktig.

Comment

flo kan bli en suksess hvis han holder seg skadefri over en lengre periode! mannen har hatt litt for mye uflaks hittil, og nå synes jeg jammenmeg at han skal få litt flaks også! Go flo!

Comment

Working...
                              X