Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Thomas Holm - vår beste hittil i år

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thomas Holm - vår beste hittil i år

Gutten fortjener skryt og ikke minst, støtte fra oss. Jeg mener han klart har vært vår beste spiller i år. Han gir alltid 100 %, han er tøff og hard som faen, og jeg synes han har forbedret seg offensivt. Det gjør jo heller ikke noe at han er 100 % Oslo øst. Likevel er det sjelden han får sang under kampene... Håper han vet at han blir satt skikkerlig pris på.

Re: Thomas Holm - vår beste hittil i år

Ja, helt enig. Limer'n er tilbake på 2004 nivået. Han blir bare bedre og bedre for hver kamp. I går var han enorm på Ullevål og sammen med Gashi vant de midten.

Eneste Thomas mangler er et skuddbein, som sagt før, tror jeg ikke det kommer gitt hehe, men han blir nok veldig viktig fremover.

Comment

Det er mange navn som skal trekkes ut etter kampen igår men jeg er enig at thomas absolutt er en av dem. Bra jobba!

Comment

synes holm var vår klart bestemann i går. Brøt fint , fordelte passninger som en gud. Hvis han fortsetter slik må han jo komme på landslaget igjen snart.

Syntes han fikk alt for dårlig betalt på poengskalen i alle aviser og her på VPN etter kampen i går. Men det er jo fint at han blir satt pris på av lagkammeratene ettersom han fikk bestemannsprisen etter forrig kamp.(Må være forrig hjemmekamp)

Comment

Det samme slo meg i går, Holm er faen meg Engas beste. Fra asken til ilden. Morro!

Comment

Helt enig, Thomas begynner å komme tilbake til 2004-form. Kan vi håpe på at han til og med hever seg ytterligere?

Men årets spiller tror jeg fortsatt kommer til å bli Allan Jepsen!

Comment

Holm har vært veldig god i år.

Regner med at det fortsetter mot fredrikstad til helgen, å vi vinner 3-0

Synes faktisk det er veldig jevnt mellom Jepsen og Holm, om årets spiller foreløbig.
              Enga på topp :)

Comment

Sitat: Den tor, 04 mai 2006 09:01 skrev Glenn Hoddle:

> synes holm var vår klart bestemann i går. Brøt fint , fordelte passninger som en gud. Hvis han fortsetter slik må han jo komme på landslaget igjen snart.

> Syntes han fikk alt for dårlig betalt på poengskalen i alle aviser og her på VPN etter kampen i går. Men det er jo fint at han blir satt pris på av lagkammeratene ettersom han fikk bestemannsprisen etter forrig kamp.(Må være forrig hjemmekamp)

Må si meg enig med deg. Thomas var stor i går.

Når Thomas er på sitt beste er vi veldig vanskelig å slå og spillet får en bedre fasong, da vi vinner ballene oftere i gunstige posisjoner.

Dorian Stefan
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Ved siden av duellstyrke har Holm bedret pasningsspillet betraktelig siden foregående sesonger. Et slikt midtbaneanker trenger VIF, og han har gjort det så bra at han etter min mening har vært Engas beste. Virker som Holm og Gashi fungerer bra sammen, Gashi har også vært bra de siste 2-3 kampene.

Nå trenger vi at flere løfter seg, f. eks. Daniel.

Comment

Thomas har absolutt vært en positiv overraskelse iår.Han var bedriten ifjor,men har virkelig vært god så langt iår.

Sliter og jobber på midten,og vinner veldig mange dueller og ballgjennvinninger.

Får bare håpe han klarer å stabilisere seg på det nivået.

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

thomas har helt klart blitt "skikkelig" god igjen, morro. og han trenger en sang. hvorfor har han ikke? lindeberg-killer låta ble ikke noe av? mange spørsmål her, synes jeg burde ha med et til. er det noen som vet opphavet til navnet limer'n?
                      et hav av blått - enormt flott

Comment

Sammen med Thomas, har Ardian, Allan og Christian vært best. Sistnevnte hadde en dårlig kamp mot Viking, men mot slutten ble han bedre.

Kanskje Thomas Holm blir landslags aktuell igjen?

Comment

Siden vi ikke har noen ordentlig sang til Thomas Holm, kan vi ikke bare bruke "Tommy Lund"-melodien? Har vært nevnt på sangforumet, uten at jeg har lagt merke til det på kamp eller noe.

"For vi har Thomas Holm, for vi har Thomas Holm!"

Fin, kort sang som kan skape stemning med litt klapping og sånt.
                          Волеренга!

Comment

Sitat: Den tor, 04 mai 2006 22:22 skrev ^Cartman^:

> Siden vi ikke har noen ordentlig sang til Thomas Holm, kan vi ikke bare bruke "Tommy Lund"-melodien? Har vært nevnt på sangforumet, uten at jeg har lagt merke til det på kamp eller noe.

>

> "For vi har Thomas Holm, for vi har Thomas Holm!"

>

> Fin, kort sang som kan skape stemning med litt klapping og sånt.

____

Ja, for ikke å glemme - KLAPPINGA! MÅ det klappes til enhver jævla sang? Vi ser jo snart ut som en gjeng som ikke kan synge uten å ha henda over hodet og klappe som tullinger!

IngeW - som fortsatt klarer å synge, drikke kaffe, ha det gøy og støtte klubben i mitt hjerte - uten å bevege henda så fordømt mye over hodet mitt. FAB 5 faktoren kommer snart til å innhente oss.

Inge W

Bare en by - bare ett lag! Oslo og Vålerenga!!

-----------------------

Enga Mobile

[url]http://vif-mobile.net[/url]

Comment

Sitat: Den tor, 04 mai 2006 22:29 skrev IngeW:

> Ja, for ikke å glemme - KLAPPINGA! MÅ det klappes til enhver jævla sang? Vi ser jo snart ut som en gjeng som ikke kan synge uten å ha henda over hodet og klappe som tullinger!

>

HELT ENIG ! ! !

Den klappina speeder opp sangene noe ENORMT,og har blitt en plage på mange av sangene(ikke alle da,er noen klappinga er konge å ha med)..

Men det er vel like før en eller annen fylle tulling begynner å klappe på Vål'enga kjerke også,og så er vi igang..
                              statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Working...
                              X