Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jeg vil se Jan Derek!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg vil se Jan Derek!!!

Nå klarer je gikke mer!

Etter å ha sett lagledelsen sine disposijoner så langt denne sesongen tar jeg bladet fra munnen - ettersom jeg oppfatter endel av valgene til Rekdal & Co som svært dårlige. For ordens skyld kan jeg legge til at jeg ikke er en av de som klager mest på spillere og trenere.

Likevel må jeg komemntere nettopp dette valget - altså å ikke la Jan Derek spiller. Det er faktisk ganske hårreisende å se Rekdal stå og klage på at han ikke har spisser tilgjenelig - for så å sette godeste Jan Derek på benken. Han har uten tvil vært den spilleren som har vist seg som den mest scoringskåte spilleren i Tippeligaen av samtlige i vår stall. Han er ikke bare flink til å score mål, men er en beveglig spille type som de fleste forsvar i Tippeligaen sliter med å få tak på.

Jeg mener helt seriøst at Freddy må på benken og at Jan Derek må få starte mot FFk på søndag. Itilegg til overnevnte egenskaper så kan han tilføre Vålerenga noe vi ikke har hatt p åmange år - nemlig evnen og muligheten til å kontre inn noen mål.

Kjære Rekdal, derfor ber jeg på mine knær om at du setter godeste Jan Derek inn på laget og gir han mulighet til å bevise seg. Det lille vi har sett av han er faktisk mer en godt nok til å forsvare en plass i start 11'ern.
    May God have mercy upon my enemies, because I won?t.

- General George Patton Jr

Re: Jeg vil se Jan Derek!!!

Ja etter å ha lest dette, så tror jeg nok Rekdal går i seg selv og overlater fra i dag lagoppstillingen til forumet.....

Nok er nok

Comment

All makt til forumet.

Jan Derek og Tore Andre som spisser
      Blårøde brødre

Comment

Er litt enig der, vi må ha mer fart på topp!
        You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Sitat: Den tor, 04 mai 2006 12:30 skrev Waalern:

> Ja etter å ha lest dette, så tror jeg nok Rekdal går i seg selv og overlater fra i dag lagoppstillingen til forumet.....

>

>

-----------------

Tja... Rekdal starter med en forsvarspiller på topp. Plukker av kantspilleren vår som egentlig er spiss, og erstatter kantspillerspissen med en venstreback.....

Skikkelig _skikkelig_ merkelig bruk av spillera våre.

Espen

EGG

Ei kasse, er passe!!

Comment

Sitat: Den tor, 04 mai 2006 12:27 skrev ShagMaster T:

> så kan han tilføre Vålerenga noe vi ikke har hatt p åmange år - nemlig evnen og muligheten til å kontre inn noen mål.

-----

Enig. Det store aberet så langt vil jeg si er kontringene.. Altfor lite løp, og de som kommer stopper typisk opp før 16 meteren.

Comment

Sitat: Den tor, 04 mai 2006 12:30 skrev Waalern:

> Ja etter å ha lest dette, så tror jeg nok Rekdal går i seg selv og overlater fra i dag lagoppstillingen til forumet.....

>

> Nok er nok

------------------

Rekdal skulle bare visst hvor mange poeng han hadde tjent på å følge anbefalingene han får helt gratis her.

Det hadde spart han for mye tid også.

mvh san Paolo

- som har ei kone som ikke skjønner hvorfor jeg ikke trener landslaget. (Hun veit bare ikke at jeg har hatt marginene imot meg i flere år...)

Comment

Stemmer i med de av dere som mener at jan derek bør få spille, kan jo håpe at han og Flo får starte til søndag, det kan bli spennende.
                Enga for alle penga!!

Comment

Sørensen er sikkert dårlig på treningene. Alle vet at Rekdal tar ut laget basert på treninger - ikke kamper.

Rundspilt og ydmyka i Bergen? No problem. Never change a losing team. Ingen mål? No problem. Vi bare kjører backen vår opp i angrep. Fortsatt ingen mål? No problem. Vi kjører det samme en gang til. Før eller seinere må denne backen, som vel har spilt rundt 30 kamper som spiss og scoret ett spillermål score ett til?

Men for Guds skyld ikke spill med DFH og Gashi på topp i en 4-4-2. Da kan man jo risikere å score fire mål - kanskje til og med på bortebane.

Nei, det enkleste er ofte det beste. Og det enkleste i fotballen er å ikke gjøre noen forandringer og ikke vinne kamper. Fint det.

Comment

Enig i at Derek bør spille istedet for Freddy. Derek og Flo på topp!!!

Comment

Og så var vi tilbake til denne saken. Som enkelte har sagt tidligere så veit ikke vi hva som foregår på trening.. Kan hende at Derek har spillt så utrolig ræva på trening. Hva vet vi.. Grunnen til at han satt in Kong Henning på slutten var vel for å få litt hodestyrke på kanten..

tror vi skal sette oss ned, glede oss over 3 poeng og se hva som skjer mot FFK. Kan jo hende gutta får en helt sykt giv på trening nå, endelig fått opp humøret litt. Og da kan det jo hende at vi får se derek..

Comment

Helt enig...Av spillere med spisskompetanse,er jo Derek i en suveren klasse for seg selv,ihvertfall i sammenligning med Freddy.

Derek er jo ingen tanksenter,men han er rask,bevegelig og en konstant trussel mot enhvert norsk tipeligaforsvar...

Etter min mening er Vål'engas beste spisspar i en 4-4-2 (og ikke den teite 4-4-1-1) formasjon, helt klart Flo sammen med Derek (med forbehold at begge er skadefri da)..

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Jeg mener at en gipset Jan Derek og/eller Tore Andre plassert på rullestol innenfor 16 meteren er mer målfarlig enn Freddy på topp

Comment

Det kan nok stemme,men nå spilte ikke Freddy dårlig etter Flo kom inn igår og Freddy gikk ut på høyrekanten

Comment

Sitat: Den tor, 04 mai 2006 14:07 skrev FrankO:

> Sørensen er sikkert dårlig på treningene. Alle vet at Rekdal tar ut laget basert på treninger - ikke kamper.

>

> Rundspilt og ydmyka i Bergen? No problem. Never change a losing team. Ingen mål? No problem. Vi bare kjører backen vår opp i angrep. Fortsatt ingen mål? No problem. Vi kjører det samme en gang til. Før eller seinere må denne backen, som vel har spilt rundt 30 kamper som spiss og scoret ett spillermål score ett til?

>

> Men for Guds skyld ikke spill med DFH og Gashi på topp i en 4-4-2. Da kan man jo risikere å score fire mål - kanskje til og med på bortebane.

>

> Nei, det enkleste er ofte det beste. Og det enkleste i fotballen er å ikke gjøre noen forandringer og ikke vinne kamper. Fint det.

--------------------------

???

Vant vi ikke likevel, da - på tross av mangelen på forandringer.?

Eller ville du vært i bedre humør om vi hadde tapt? - da ville du jo hatt rett i ALT som du gulper opp her...

Comment

Working...
                              X