Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jeg vil se Jan Derek!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Jeg vil se Jan Derek!!!

Man kan godt diskutere taktikk osv, men jeg det virker på meg som om alt Rekdal foretar seg skal være oppe til avstemning blandt oss på tribunen.

Bare det klage for at en spiller blir bytta ut er teit, hva veit vel vi? Kanskje han var sliten, kanskje han ikke følte seg bra den dagen og var i dårlig form? Kanskje han hadde slått seg litt ekstra?

Og argumenter som "Tor-Bjarne var så god mot Moss for to uker siden, hvorfor starter ikke han?" blir bare dumt i all den tid de ikke har sett en eneste trening siden det.

Det er for mange som spiller Football Manager og tror det er som i virkeligheten. Det er også etterpåklokskap av værste merke.

Comment

>

> Kjære Rekdal, derfor ber jeg på mine knær om at du setter godeste Jan Derek inn på laget og gir han mulighet til å bevise seg. Det lille vi har sett av han er faktisk mer en godt nok til å forsvare en plass i start 11'ern.

------------------------------------------------------

Den eneste grunnen til at Derek skal spille fra start er at det finnes en mulighet for at de andre spillerne er, om mulig enda dårligere enn han om dagen.

Fristilt!

Comment

stigo22: Hva sier du nå???
        May God have mercy upon my enemies, because I won?t.

- General George Patton Jr

Comment

Working...
        X