Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sponsorer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Sponsorer

Sitat: Den fre, 05 mai 2006 10:19 skrev geirb:

> "alle" vet at Klanen hjelper når man snakker med sponsorer, men må man vise det så tydlig?

>

> Kan de ikke lage litt morro ut av det slik som Grey gjorde ifjor?

>

> Eller at man har dagens tips:

>

> eMentor tipper:

> Enga - Viking 7-0

--------------------------

Det jeg reagerer med på Ementor-reklamen er utforming og plassering. De leker rett og slett tifo, og det synes jeg at supportere skal ta seg av selv. Ikke sponsorene!

Håper jeg aldri får se noe så sleipt og gjennomregissert på Engas arrangementer igjen.

Espen

Ei kasse, er passe!!

Comment

Re: Sponsorer - Toms bud

Når Grey har boards over "hele" Ullevaal så putter jeg dem i sponsorkategorien ja.. At de i tillegg er leverandør understreker jo bare poenget mitt, nemlig at de kommer med litt dårlige råd angående markedsføringen på stadion.

Comment

Sitat: Den fre, 05 mai 2006 12:45 skrev Esp1:

> Det jeg reagerer med på Ementor-reklamen er utforming og plassering. De leker rett og slett tifo, og det synes jeg at supportere skal ta seg av selv. Ikke sponsorene!

>

> Håper jeg aldri får se noe så sleipt og gjennomregissert på Engas arrangementer igjen.

>

> Espen

Sleipt? Det gikk da klart frem at det var reklame?!

Jeg synes riktignok ikke at Klanen trenger å bli hyllet, men dersom en av Engas sponsorer føler for nettopp det, har jeg ikke noe i mot det.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være en big deal.

mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den fre, 05 mai 2006 13:18 skrev Alex Malager:

> Når Grey har boards over "hele" Ullevaal så putter jeg dem i sponsorkategorien ja.. At de i tillegg er leverandør understreker jo bare poenget mitt, nemlig at de kommer med litt dårlige råd angående markedsføringen på stadion.

Nå forutsetter du at den delen av arrangementet er noe Grey (som leverandør) er bedt av Vålerenga (som kunde) å involvere seg i. Det kan du jo ikke forutsette, for det vet du jo ikke noe om.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Greit, det har du rett i, men når Grey selv er en del av dette, i bla flaggborgen, så regner jeg med at de i det minste har kommet med innspill om sin egen deltagelse.

Men for all del, hovedansvar ligger selvsagt på arrangøren.

Comment

Jeg skjønner at enga trenger sponsor penger og at sponsorne gjene vil ha valuta for penga, men nå føltes det nesten som vi er på en eneste stort gullruten på tv2. Så klart har jeg ingen gode forslag til hvordan det kan bli bedre, skulle gjerne haddt det. Har bare ett dårlig ett: sponsor kvarteret! hvor alle sponsorene får presentere seg der og kun der.

Er nok ganske sikker på at det bare blir verre og verre, men det er jo lov å håpe

Comment

Sitat: Den fre, 05 mai 2006 13:29 skrev Alex Malager:

> Men for all del, hovedansvar ligger selvsagt på arrangøren.

Og problemet er vel i høy grad at Vålerenga har tradisjon for å bare iverksette ideer, uten å faktisk gjøre litt research i flere forskjellige tilskuersfærer.

Bevares, jeg tror ikke det sitter en nisse innerst i et kott i garderoben og koker sammen ville tiltak i ren sur fotballstrømpe-rus, men jeg antar at det er en meget lukket prosess rundt hva man iverksetter.

Kanskje lære litt av f.eks. avisene? De fleste større aviser har såkalte "leserpaneler" som bla. uttaler seg om form og innpakning - selvfølgelig i tillegg til det redaksjonelle innholdet.

Jeg tror vi konkluderer med at Vålerenga stadig blir bedre, men at i alle ledd av klubbens drift er man i en evig omstilling- og forbedringsprosess.

...og så skal det ikke stikkes under en stol at forumsyting og -synsing med høy grad av sikkerhet når rette personer i klubben. En e-post derimot har nok mye større sjanse til å nå rett publikum.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                X