Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga og Tommy Skjerven

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga og Tommy Skjerven

Ha'kke sett noe av kampen - bare et kort glimt av den situasjonen som gjorde at Skjerven ga Wæhler hans andre gule og dermed rødt. Men det glimtet (på TV2) var såpass utydelig, at jeg ikke kan si noe om det...Noen som kan? Lersveen på TV2 sa at Wæhler mente at det ikke var kort...

Men jeg forventa max uavgjort da jeg så at Skjerven var dommer. 13 av nå 18 kamper han har dømt oss i har endt uavgjort. Mannen er fra Kaupanger som vel er i Sogn og Fjordane. Han preiker en helt merkelig drøveldialekt... og jeg har en snikende følelse av at han (som mange andre på den kanten av landet) er en skap-hater av Enga som gjerne lar tvilssituasjoner bikke imot oss...

Håper vi ikke får han i særlig mange flere kamper i år. To av seks kamper allerede er langt i overkant...

Jaja - vi tapte nok VELDIG fortjent idag. Iflg. alt jeg har hørt på TV og lest her, har vi spilt en drittkamp av de virkelig sjeldne.

Det er bare litt deilig å legge litt av skylda på dommern - selv om det i dette tilfellet nok er helt feil fokus...

Re: Enga og Tommy Skjerven

Jeg synes det var strengt med gult.. Kjetil prøver å stoppe men Brenne (?) hekter i han likevel..

Det var tross alt kjetils 2 takling (tror jeg) som resulterte i frispark, og han burde holdt igjen det kortet der.. Det første var derimot klart!!
    Fristilt!

Comment

Ikke noen grunn til å legge skylden for tapet på dommeren, men han klarer i en kamp som ikke var noe grisekamp i det hele tatt, å dele ut 5 gule kort, og alle 5 til Enga. Det eneste kortet som var greit var det første til Wæhler.
      Beaker

Comment

Utvisningen anser jeg som skandaløs. Wæhler gjør ingenting annet enn å stå i veien for Fredrikstad-spilleren. Han kan jo ikke løse seg opp i luft heller. OK med et frispark, siden motspilleren blir hindret, men ikke et regelbrudd som kvalifiserer til kort.

Utrolig av dommeren å utvise en spiller på så tynt grunnlag.

mvh

Ogni M

Comment

Dette er HELT feil fokus. Skjerpings.

Comment

Tommy Skeiven er en møkkamann som har gjort det til sitt livsverk å spy eder og galle i form av rævadømming mot vålenga. La den mannen få dømme 4. divisjon i to år, før han kommer tilbake som ett nytt menneske.

-Morten-(Ja til Terje Hauge som dommer i alle engas kamper)
            Ære være Vålenga

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 08:15 skrev eberg:

> Dette er HELT feil fokus. Skjerpings.

--

Helt enig.

At Kamma klager på dommeren som blåser straffe for hands utenfor 16 meteren er greit, men at vi - som presterer dårligere enn dommeren - skal sitte å klage på han... det blir for dumt.

Comment

Jeg er skuffa over Skjerven som ikke klarte å gi oss et superbillig straffespark rett før slutt så uavgjortstatistikken hans kunne fortsette.

Han har gjort det før, både for oss og mot oss. Men det er kanskje litt vanskelig å gi oss straffe når vi ikke klarer å komme oss opp i motstanderens 16-meter...

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 08:15 skrev eberg:

> Dette er HELT feil fokus. Skjerpings.

-----------------

Uenig!

Dette er en (liten) del av helheta og dermed også noe som kan skrives om og diskuteres... Dommeren er alltid det.

Seff er den elendige innsatsen og Rekdals "ultimatum"/trenerspørsmålet mye viktigere, men likevel...

For meg er det dessuten en måte å få ut litt frustrasjon nettopp for at det skal bli lettere å skjerpe meg foran neste kamp...

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 11:29 skrev FrankO:

>

> Han har gjort det før, både for oss og mot oss. Men det er kanskje litt vanskelig å gi oss straffe når vi ikke klarer å komme oss opp i motstanderens 16-meter...

Ett vesentlig poeng, Gårsdagens misere kan ikke legges på dommeren. Det værste jeg har sett på lang lang tid.....

Men vi var jo heldig med været da.

C.

Comment

Working...
                    X