Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tråden for naive optimister.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tråden for naive optimister.

Det har vært en vond natt. Ikke sovet ett sekund...

Det svir når mitt kjære Enga blir pissa på!!

Rundt 04.15 i natt bestemte jeg meg for at dette skal f... meg ikke få ødelegge hele uka!!!

Nå skal jeg tro 100% på seier mot LSK, og et Vålerenga som finner formen for godt, og starter klatringa på tabellen. Så får jeg heller gå på en ny smell på fredag....

Jeg tror vi gruser LSK!!! Vinner 3-0!! Det gjør vi f... meg!! Seriøst!!

Så tar vi Start og Ham-Kam i samme slengen!!! Lett!!

Glasskula sier: Seriemester 2006.

Glasskula sier: Kvartfinale (minst) CL. (lett)

VI TAPER ALDRI (mer)....

Re: Tråden for naive optimister.

Blir en kort tråd.

When the facts change, so does my opinon

Comment

Liker naive optimister...dette skal vi klare..blir kanksje ikke seriegull, men faen heller.. kom igjen enga!

Birger

Comment

Blir neppe seriegull, men blir nok en "brann-sesong" med midt på tabellen og ute av cupen, dog bedre enn nedrykk.

Comment

Det er denne tråden som skiller oss fra resten. Den som skiller oss fra "genser`a" i vest og alle andre som ikke har den gutsen vi i klanen har.

Medgang og motgang, gi alt for Enga!

Det er nå vi trenger å ha troa, ikke pessimisme og lynsjestemning. Det er på Fredrikstad Stadion vi må rope høyt og tøffe oss, ikke på perongen på Oslo S etter kampen.

Og det er mot Lillestrøm vi skal ta sesongens andre seier! På banen og tribunen!

Ikke tenk på hva Vålerenga kan gjøre for deg, men hva du kan gjøre for Vålerenga.

Vi er Klanen for faen!
          Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Nå er møtet over på Valle,og pressekonferansen kl 1500 blir spennende.

Jeg hiver meg på enda en positiv tråd og spår at pressekonferansen gir oss svar på at Reka blir,og at spillerne har insett sin uduglighet.

Vi begynner alle å dra i samme retning,får opp tempo og moral,og tar en fortjent og lett seier på Fredag mot de med indianertromma fra togstasjonen.

Denne seieren gir oss blod på tann,og vi kruser videre mot noe stort! ! !
            statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Henger meg med på denne tråden! Det er altfor mye negativitet å lese her på forumet i dag. Regner med at gutta går i seg selv og yter 100% på fredag. Vi skal ikke bli pissa på to ganger denne uka? Går på Ullevall for å gi alt fra tribunen.

Ære være Enga! Stå på!

Comment

Enig, alle må dra i samme rettning.

Nå skal vi først ta en enkel seier mot Stange i Cupen.(Gutta får putta noen mål, og får selvtillit)

Så slår vi Lillestrøm til Freddan

Enga på topp :)

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 12:35 skrev Enga på topp:

> Enig, alle må dra i samme rettning.

> Nå skal vi først ta en enkel seier mot Stange i Cupen.(Gutta får putta noen mål, og får selvtillit)

> Så slår vi Lillestrøm til Freddan

>

Herregud,dette blir jo bare lett match fremover

nå er vi igang igjen gutta!!!!!!!

ENGA på vei mot topp...selv om målsettingen har blitt endret

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Henger meg på her jeg også!!!Nå skal det faen meg bli kanharry-grill,45 min pr side til freddan!!!!

Enga på topp,enga på topp,enga enga enga på topp
                    -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Jepp - vi moser pippipene! Det finnes uansett ingen unnskyldning for ikke å vinne tribunekampen.

- hvorfor skriver alle plutselig "freddan"??

Comment

Vi har fem poeng på seks kamper nå, i fjor ble vi seriemestere etter å ha tatt tre poeng på de siste seks. I tillegg hadde vi en periode der vi tok tre poeng på fem kamper rett før sommeren. Er løpet kjørt? Selvfølgelig er det ikke det. Trikset er å ikke avgi så mye mer poeng fra nå av og ut sesongen.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Vålerenga tar gull i år også.

Mats

ENO - Engas Naive Optimister

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 12:59 skrev Persona Non Grata:

> Vi har fem poeng på seks kamper nå, i fjor ble vi seriemestere etter å ha tatt tre poeng på de siste seks. I tillegg hadde vi en periode der vi tok tre poeng på fem kamper rett før sommeren. Er løpet kjørt? Selvfølgelig er det ikke det. Trikset er å ikke avgi så mye mer poeng fra nå av og ut sesongen.

>

-------------------

Triks og triks...

Men framover har vi:

LSK, hjemme - uforutsigelig derby. Hadde vært litt typisk av et (til nå) elendig Enga å banke serieledern. Særlig når han heter Lillestrøm!

Start, borte - ingen enkel kamp, men overkommelig...

Og etter dette er det 4-5 lag som vi absolutt bør være på talefot med... ja, jo...

Comment

Kampene mellom Enga og Fugla har jo aldri stått i stil til

hvilken form laget er i. Tipper det blir jevn krig uansett og at Enga denne gangen drar det lengste halm strået...

Comment

Det blir kanskje tøft med seriegull, men vi har uendelig mye å spille for. Medaljer, royal league, cupen, champions league. Tror det blir gøy å være Vålerenga-supporter utover sommeren og høsten.

Comment

Working...
                              X