Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tråden for naive optimister.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Tråden for naive optimister.

OK henger meg på jeg også. Har vært forbanna og fortvila et døgn så nå er det på tide å være positiv. Vi vinner mot LSK, Siv Jensen er ikke statsminister enda og vi kvalifiserer oss for CL. Vi tar cuppen i samme slengen, og da banker vi RBK og trynet til kulturministern blir helt sikkert verd å merke seg der han står med RBK skjerfet.
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Deilig å være litt naiv. Men litt seriøst også. Det blir for enkelt å skylde på I når spillere ikke har vett til å spille en enkel passning lenger. Jeg tror Drillo har litt å gjøre om dagen som skal analysere alle feilpasningene.

LSK kampen blir tøff. Jeg blir provosert av folk som allerede har bestemt seg om at vi blir sunget ut av kanarifansen. til dere har jeg bare en ting å si: GÅ UT I SKAUEN Å DØ!

Vi har en jobb å gjøre vi også nå. Selv om laget er helt ute av det betyr det ikke at vi skal på noen måte bli synget ut. Kampen på tribunen er det vi som kjemper. Eller er det Rekdal sin feil det også???

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 13:42 skrev pela:

> Deilig å være litt naiv. Men litt seriøst også. Det blir for enkelt å skylde på I når spillere ikke har vett til å spille en enkel passning lenger. Jeg tror Drillo har litt å gjøre om dagen som skal analysere alle feilpasningene.

>

> LSK kampen blir tøff. Jeg blir provosert av folk som allerede har bestemt seg om at vi blir sunget ut av kanarifansen. til dere har jeg bare en ting å si: GÅ UT I SKAUEN Å DØ!

>

> Vi har en jobb å gjøre vi også nå. Selv om laget er helt ute av det betyr det ikke at vi skal på noen måte bli synget ut. Kampen på tribunen er det vi som kjemper. Eller er det Rekdal sin feil det også???

Har ikke fotball trenere ansvaret for alt onde her i verden da???

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Nå har jeg vært optimist i alle kampene, og når man er optimist og taper, er det verre enn å være pessmist å tape. Jeg er lei av å være optimist, men jeg støtter laget, og jeg kommer på fredag.

Comment

Dette er religion, rein religion.

Jeg veit ikke hva jeg ar gjort for at trua skal bli satt på så sterke prøver, men noe er det vel..

Antagelig er det tilbake til normalen nå.

De siste åra var ett blaff, og vi er igjen ordinære.

NOK!

Seff knuser vi pippippa. Seff vinner vi cuppen. Seriemester? neppe. Royal league? jepp.

Espen

-sterk i trua

Ei kasse, er passe!!

Comment

Ja! Jeg hiver meg på! Jepsen scorer ekte hat-trick og vi vinner 4-3 i en forrykende hawaiimatch!

Comment

Det gå'kke ann å tape for bønda fra Romerike på Ullevål.

Enga vinner 2-1, Berre og Thomas scorer.

Ære være og evig tro !
                o2mann

Felt D

Rad 8

plass 11

The man with the plan.

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 13:44 skrev Evig:

> Har ikke fotball trenere ansvaret for alt onde her i verden da???

---------------------------------------------

Nei, bare Tom Nordlie

Comment

Hurra for optimismen!

Hvor fett hadde det ikke vært hvis vi klarte å kline til fra tribunen på fredag. Et trøkk man ikke har hørt på lenge. Noe som fikk spillerne til å skyte frem brystkassa og pip-pipene til å tvile på egne ferdigheter.

Og når vi er inne på det. Jeg vil gjerne høre litt mer hatsk stemning mot motsanderlaget på fredag. Mer piping når de har ballen slik at de blir stressa. Tilsvarende skulle jeg gjerne sett at det gikk et brus gjennom publikum hver gang Enga forserte med ballen oppover. Hvem vet? Kanskje kan det være slike stikk som tipper kampen i vår favør. Det er ikke nødvendigvis sang som er den beste støtten hver gang. Mener nå jeg....

Men tråden handler om optimisme på fredag, og det er det jeg håper vi kan dra i gang fra tribunen. La oss vise bønda at vi er Vålerenga. Du kødder ikke med oss

Comment

Hør hør!!

Er litt små nervøs!

Men ellers klar for match på fredag...

Tabellen betyr ingenting iforhold til denna matchen..

Fuglene skal slaktes å grilles i 2*45min;-)
                      En by!!

Ett lag!!

Comment

Utrolig hvordan tiden leger sår... Innen fredag har jeg vel fått trua på seriegull igjen.

Comment

Working...
                        X