Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Tollnes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Vålerenga 2 - Tollnes

Mener å huske det var Harmeet Singh som hadde #18 i dag.
    Ave Cæsar, Morituri te salutant.

Comment

Syns Singh hadde smarte løsninger hele veien. Han spilte voksent, var kreativ og mistet nærsagt aldri ballen. Bra å se at det gror i rekkene!

Comment

Var Dan Fellus som fikk det gule kortet der, det beste mannen i dommerdrakta gjorde var å kjefte på den ene treneren på vål'enga benken fordi han hadde sagt "dommer, nå må du skjerpe deg" Greit nok det, hadde det ikke vært for at dommeren irettesatte feil mann!

Briller anyone?

Comment

Flott med så bra oppmøte!

Gjør det gjerne til en vane å se 2.laget. Mange gode teknikere på det laget.

Vi møtte ett lag som var lagmessig hakket bedre enn Enga 2 igår, men jeg synes det Enga gjør en grei match.

Dommer Frydenlund hadde ikke dagen i går, og linjemann på bortsiden veiva i tide og utide.

Pytt, pytt, så lenge vi holder oss i divisjoene er jeg fornøyd!

Espen

2.laget *klapp*klapp*klapp*
          Ei kasse, er passe!!

Comment

Utdrag fra VPN-dagboka tirsdag 9/5: "Teknikken på et par av unggutta er helt sinnsyk, og det er fett å se på når de spiller ball, men det blir ikke alltid resultater av fine dragninger, finter, en-touch spill og gode nedtagninger. Det enkle er ofte det beste, som det sies på TV-reklamen."

Enkleste er kanskje det beste, men håper for guds skyld at våre unggutter fortsetter å spille fin fotball og forhåpentligvis gir oss noen skikkelige teknikere med årene..

Gleder meg til neste hjemmekamp med Vålerenga 2!!
            Fristilt!

Comment

Working...
            X