Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vi trenger 30 mill

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vi trenger 30 mill

til innkjøp av nye spillere.

Mange vil sikkert mene at dette er galematias, men vi må klinke til, det er ingen utvei. For å få til dette må ASA ha en emisjon. I dag er faktisk dette mulig. Norge svømmer over av penger og han som har mest, ja, han kjenner vi alle!

Jeg mener det er tre årsaker til elendigheten:

Punkt 1. Vi mangler kvalitet på topp.

Punkt 2. Vi har ikke troen på at vi kan vinne, noe som kommer av mangelen på goalgettere.

Punkt 3. For dårlig nivå på trening.

Resultatet blir at alle skylder på alle og dårlig stemning i laget. Sånn jeg ser det trenger vi to spisser, en skikkelig venstreflanke og en høyreback. Spisser av høy klasse er viktigst, men vi trenger også forsterkninger på de to andre plassene også.

Jeg vil ha Nannskog (15 mill) og en annen utlending som er skadefri og kapabel til 10 mål i løpet av høsten, mulig Koren kan være mannen (6 mill).

Punkt en og to løses av tidenes pengebruk, punkt tre av at Rekdal kommer tilbake som sjef på treningen. Han nye treneren kan flytte kjegler...

PS! dette er satt på spissen, men jeg mener det er noe i det. Vi kan bare glemme å kjøpe skadede utenlandsproffer. Da kan vi likeså godt fyre i peisen med tusenlapper?

Re: Vi trenger 30 mill

Sitat: Den man, 08 mai 2006 14:15 skrev Richard Ricardo:

> til innkjøp av nye spillere.

>

> Mange vil sikkert mene at dette er galematias, men vi må klinke til, det er ingen utvei. For å få til dette må ASA ha en emisjon. I dag er faktisk dette mulig. Norge svømmer over av penger og han som har mest, ja, han kjenner vi alle!

>

> Jeg mener det er tre årsaker til elendigheten:

>

> Punkt 1. Vi mangler kvalitet på topp.

>

> Punkt 2. Vi har ikke troen på at vi kan vinne, noe som kommer av mangelen på goalgettere.

>

> Punkt 3. For dårlig nivå på trening.

>

> Resultatet blir at alle skylder på alle og dårlig stemning i laget. Sånn jeg ser det trenger vi to spisser, en skikkelig venstreflanke og en høyreback. Spisser av høy klasse er viktigst, men vi trenger også forsterkninger på de to andre plassene også.

>

> Jeg vil ha Nannskog (15 mill) og en annen utlending som er skadefri og kapabel til 10 mål i løpet av høsten, mulig Koren kan være mannen (6 mill).

>

> Punkt en og to løses av tidenes pengebruk, punkt tre av at Rekdal kommer tilbake som sjef på treningen. Han nye treneren kan flytte kjegler...

>

> PS! dette er satt på spissen, men jeg mener det er noe i det. Vi kan bare glemme å kjøpe skadede utenlandsproffer. Da kan vi likeså godt fyre i peisen med tusenlapper?

>

La oss si allt dette er nøkkelen til suksess....

Hva faen gjør vi frem til overgangsvinduet da?????ber om å få utsatt kampene til etter 1 juli???
    statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Koren for 6 mill? Heh, skal Fugla selge han til oss er det nok nærmere 20 som gjelder, selv om han straks er bossman.

Nannskog er nok nærmere 6 mill da, ettersom karen begynner å dra på åra.

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 14:38 skrev Evig:

>

> Hva faen gjør vi frem til overgangsvinduet da?????ber om å få utsatt kampene til etter 1 juli???

Enkelt: Det blir streik nå frem til det er ferie, etter denne er det mistet så mange kamper at man avlyser årets sesong og kun går for cupen. Denne vinner vi glatt, og uten slitasje fra seriekamper går vi henn og kvalifiserer oss til CL i samme slengen. Millionene ruller så inn, og de neste 15 årene blir vi serie- og cupmestere.

Det var grovt skissert, enkelte detaljer kan jeg ta feil på

Unanimiter et constanter Oslo

Comment

Å betale 15 mill. for Nannskog. Ja, det er galematias! Mannen er vel 30-31 (?, har kanskje toppen 2-4 sesonger igjen på toppnivå og yter nå en fordel av at han kan "overraske" tippeligastopperne litt. Han har heller absolutt ingen videresalgsverdi.

6 mill for Koren kommer heller aldri til å skje og dessuten har vi Hoseth som har potensiale til å bli bedre enn Koren.

Comment

Potensiale blir det ikke mye poeng av....vi må ha spillere som presterer, og det gjør ikke Hoseth. Spiller ingen rolle hvor god han kan være. Han er ihvertfall ikke spilleren man vender seg til når man må ut i krigen, slik som vi må mot LSK, Start og Hamkam de neste kampene. Men han får nok sjansen fra start nå som Gashi er ute. Uansett hvem som spiller, så MÅ!!! vi starte med 2 på topp. Er så dritt lei denne "hengende" spissen som de har forsøkt nå i snart 2 år uten suksess. Nå må de snart innse at vi ikke har gode nok spillere til å spille slik. Nei, gå tilbake til god gammeldags fotball med vingspill og masse innlegg forran mål...problemet er bare hvem som skal fylle plassene....

Comment

Jævla pessimist.

Våren 2007 går vi inn og vinner Champions League.

Bortsett fra det er jeg ganske enig i det meste...
              in Absinthia

Comment

hvis du mener at,hoseth har potensiale til å bli like god eller bedre enn koren...da tar du skammelig feil...!

hoseth jobber ikke..+ at han er redd for de tydeligvis verdifulle beina sine...er glad for at koren vil til utlandet..for han er god..!

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 22:49 skrev engas tolvte mann:

> hvis du mener at,hoseth har potensiale til å bli like god eller bedre enn koren...da tar du skammelig feil...!

> hoseth jobber ikke..+ at han er redd for de tydeligvis verdifulle beina sine...er glad for at koren vil til utlandet..for han er god..!

Hoseth spillte fantastisk bra det første halve året i FCK, hvis han finner tilbake til den formen blir han gull verdt. Er jo vanskelig for alle å kjempe seg tilbake i form på en lag der ingenting funker. Men lad oss håbe alle løfter i lag og Hoset og de andre gutta kommer tilbake som en orkan utover sesongen.

Vi kan stadig nå å knuse alle bønda!
                  DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Om hoseth er bedre enn koren er revnende likegyldig.. Koren går aldri fra LSK til Enga likevel. Sett hvor bra han er eller?? Den mannen skal vekk i sommer og det er ikke til en konkurrerende tippeligaklubb..Hvorfor?

1. Koren spiller for et topplag, og drar ikke til et bunnlag

2. Koren skal til Europa, noe han selv sier

3. LSK selger ikke sin beste spiller til Enga

4. Lsk gir han heller bort gratis ved sesongslutt enn å la oss betale 6-8 mill for han i sommer

Og hvorfor bruke tid på å prate om å kjøpe for 30 mill.. Det skjer ikke.. klubben har sagt at de skal holde seg på en forsvarlig linje og 30 mill i spillerkjøp i sommerpausen er ikke forsvarlig..

Dessuten har vi spillere (ok, kanskje minus en spiss) som kan vinne tippeligaen..

De må bare begynne å vise det de kan snart!!

Fristilt!

Comment

Jeg mener Nannskog er for gammel til å satses på, men det er utvilsomt ikke umulig å tjene penger for de som eventuelt ville ønske å satse på og fortsterke Enga.

Er redd Reka ville satt de dyre offensive spillerne på benken og starta med Muri som spiss, så han måtte nok byttes ut han også.

Comment

I denne tråden var det mye rart. Selvom jeg i utgangspunktet ser at det er et poeng å investere i spillerstallen for at vi ikke skal spare oss til fant.

Men 15 mill for Daniel Nannskog som blir 32 år neste uke? Det skjønner jeg er en spøk, og den går jeg ikke på.

Deretter; "Er så dritt lei denne "hengende" spissen som de har forsøkt nå i snart 2 år uten suksess" - Det må jo også være n spøk?

Seriegull- og sølv. Kall det hva du vil, men jeg kaller det suksess.

De to spillerne der vi var inne i bildet, så var det Petter Vaagan Moen(venstrekant) og Olivier Occean(spiss). Tilsammen så gikk vel de to spillerne for snaut 20 mill. I etterpåklokskapens tegn, så kan vi vel si at det kunne vært lurt om vi hadde investert pengene våre i dem.

I tillegg så var vel Rob Friend inne i bildet, men vi var ikke villige til å betale de ti millene som Molde krevde. Om det var lurt eller ikke vet jeg ikke.

Men sånn som situasjonen er for øyeblikket, så håper jeg at Bohinen & co har bedre kontroll på gode spisser som kan score en haug med mål for en billig penge bedre enn meg.

For jeg kan ikke komme på noen(bortsett fra Rune Lange, og der har man hvertfall ingen garanti for at mannen skal holde seg skadefri og bøtte inn mål).

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 22:49 skrev engas tolvte mann:

> hvis du mener at,hoseth har potensiale til å bli like god eller bedre enn koren...da tar du skammelig feil...!

> hoseth jobber ikke..+ at han er redd for de tydeligvis verdifulle beina sine...er glad for at koren vil til utlandet..for han er god..!

--------------------------------------------------------

Hoseth har som Schistad skriver allerede bevist at han kan spille på et enormt høyt nivå. Når pasningene og teknikken sitter er det ingen som påstår at han ikke jobber eller "sparer" seg i taklinger. Selvsagt jobber han, men han er en annerledes spillertype enn de vi allerede har og har sin rolle. Når det ikke stemmer helt for en spiller som Magne, kan det kanskje se sånn ut, men det du påstår her er bare tull!

Comment

Working...
                          X