Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stormvarsel til fredag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stormvarsel til fredag

Nok er nok ang syting, nå ser vi fremover og håper at vi står frem som et bedre lag neste fredag, og både scorer flere mål og tar seier i mot laget i fra den lille stasjonslandsbyen gud glemte...

Poenget eg skal frem til :

NÅ skal vi faen meg vise alle at vi står på på tribunen og støtter laget 101 %....

Derfor forventer jeg en ORAL STORM på fredag helt i fra spillerne kommer å varmer opp til kampen er ferdig...

Syng deg hes for Vålenga har aldri vært mer aktuellere enn nå

Sviker DU nå, så svikter du klubben du elsker..

Og det vil du vel ikke

Toy S

skal seff oralere i cola til fredag

Re: Stormvarsel til fredag

Faen nå trodde jeg det var varslet storm

Jeg kommer og støtter enga!

Comment

Hva med å lage en tråd elle noe sånt med alle nye sanger som har kommet i det siste.. Så blir kanskje flere folk med..

Comment

Skal vi få trøkket på fredag så er IKKE det stedet for å lære nye sanger..

Vi ta alle de gode gamle forløbig, men ENDA høyere enn før..

Og flere gamle som folk kjenner igen er helt borte, som fint kunne lagd skikkelig trøkk, bla Pet shopboys låta " go west..

Hvorfor kutter vi ut sånne og heller synger idiotting som " Vi er gaza - vi er bredden " og " så stolt " greiene, det er uforståelig..

Comment

Det er meldt regn på met.no...

...men en oral storm gjør ingenting, jeg vil at vi skal synge så høyt at vi ikke engang høre den jævela tromma.
          Волеренга!

Comment

Jeg er helt enig jeg Toy S

'Shalalala,åååå vålenga' er vel en vi virkelig bør satse på. Bredden bør få den inn også(med klappinga og hoppinga)

Gleder meg vilt.

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 19:35 skrev Exiting:

> 'Shalalala,åååå vålenga' er vel en vi virkelig bør satse på. Bredden bør få den inn også(med klappinga og hoppinga)

Jeg håper ikke den blir sunget for mye på fredag, men den kan heldigvis skape mye trykk i labre tider.
              Волеренга!

Comment

Vi må prøve den sangen ofte ja, og få hele svingen og vestbredden med oss...

Og at ALLE står og hopper når de skal det i sangen, for det ser dødskuult ut når en hel tribune står og hopper og synger samtidig, og har vi TO tribuner som gjør det, så ruler vi Ullevål den kvelden

Comment

Fy faen. Det høres så digg ut. Har samme tankegang vi. Jeg så når en god del av bredden var med på hopping(husker ikke helt hvilken kamp), men da var det sykt rått syn.

Comment

Jeg syns den sangen som lager mest trøkk er Kom igjen enga! Det blir sinnsykt trøkk etterhvert! Vi må synge den mye!

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 19:52 skrev Exiting:

> Fy faen. Det høres så digg ut. Har samme tankegang vi. Jeg så når en god del av bredden var med på hopping(husker ikke helt hvilken kamp), men da var det sykt rått syn.

> I mot Lyn så vi hele nedre vg stod å hoppa, og det så jo dritkuult ut, og får vi nå med både cola og vb på dette, så..

Comment

virker som skuffelsen begynner å legge seg hos de fleste nå. Også hos deg Toy.

JA TIL STORM PÅ FREDAN

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 20:28 skrev pela:

> virker som skuffelsen begynner å legge seg hos de fleste nå. Også hos deg Toy.

>

> JA TIL STORM PÅ FREDAN

To sangen som lager orkan på fredan er "Kom igjen Enga" og "Hater hater hater kanaris".

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 20:30 skrev Snipper:

> Sitat: Den man, 08 mai 2006 20:28 skrev pela:

>

> > virker som skuffelsen begynner å legge seg hos de fleste nå. Også hos deg Toy.

> >

> > JA TIL STORM PÅ FREDAN

>

> To sangen som lager orkan på fredan er "Kom igjen Enga" og "Hater hater hater kanaris".

----

Jepp. Disse 2 blir det veldig bra trøkk i. Disse klappesangene er helt håpløse. Vi høres jo enda mer ustemte ut.

Ja til mer rein synging og vekk med unødvendig klapping.
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Er med på at vi bør synge en god del av de gamle slagerne på freddan...vi skal ihvertfall synge fjæra av fugla fra horåsen
                              -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Working...
                              X