Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Takk , VPN.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Takk , VPN.

Takk for dagens meget gode dagbok.

Saklig, småsinna, beherska og med nok av nerve.

Noen må si fra og jeg er glad for at det ikke alltid må bli meg...

Nå reiser vi oss fra asken og slår oppskrytte småfugler på fredag.

Vi kommer alltid tilbake!

KjellG.

Re: Takk , VPN.

> Takk for dagens meget gode dagbok.

> Saklig, småsinna, beherska og med nok av nerve.

> Noen må si fra og jeg er glad for at det ikke alltid må bli meg...

Du kan vel kanskje vurdere å IKKE si ifra innimellom også? Den vendettaen du har kjørt mot Rekdal siden 2003 er bare latterlig.

Comment

Kan vi ikke bare være venner alle sammen?
      -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Sitat: Den tir, 09 mai 2006 14:59 skrev skog:

> > Takk for dagens meget gode dagbok.

> > Saklig, småsinna, beherska og med nok av nerve.

> > Noen må si fra og jeg er glad for at det ikke alltid må bli meg...

>

> Du kan vel kanskje vurdere å IKKE si ifra innimellom også? Den vendettaen du har kjørt mot Rekdal siden 2003 er bare latterlig.

Synes kritikken som kommer nå stort sett er saklig, i hvert fall i VPN. Ligner ikke på noen vendetta, Rekdal er jo egentlig populær...det er jo ikke det.

Comment

> Synes kritikken som kommer nå stort sett er saklig, i hvert fall i VPN. Ligner ikke på noen vendetta, Rekdal er jo egentlig populær...det er jo ikke det.

------------------

Det er jo akkurat det. Det virker iallefall som om Reka er brukbart populær blandt Vålerengas tilhengere. Men disse talsmenna har ikke sagt noe positivt på år, selv etter vi tok gullet. Mener å huske at Kjell var ute i avisa og sa at det var bare flaks.

Tipper spillergruppa var fornøyd med det.

Comment

En vinner seriegull fordi en fortjener det, alt annet er selvsagt vås...

Mange andre lag hadde muligheten til å ta oss igjen uten at de tok sjansen, og det er ikke flaks når det dreier seg om så mange kamper og sjanser bønda fikk...

Flaks hadde vært om vi fikk en billig straffe på overtid og vunnet serien på det

Comment

Mange saklige innlegg..... Det var VPN dette startet med var det ikke ??

VPN: Dagens høydepunkt i 11 tida, før lunsj.

Comment

En utrolig bra dagbok idag. Var faktisk på vei til å starte egen tråd da jeg så denne. Treffende er ordet. Les dette om og om og om igjen. Det er perfekt ordlagt:

"Samtidig har jeg startet med de mentale øvelsene jeg ikke har drevet med siden 2003. Øvelser som er for å verge mitt sarte sinn så jeg ikke sipper i en eller annen gang under tribunen på Ullevaal som i 1996: Hvem spiller i første divisjon neste år, hvilke turer blir det for oss, hvor moro blir det igjen når gloryhunterne og alle de sinna, tøffe og misfornøyde trynene på tribunen tar seg et hvileår? Kanskje Vålerenga og Klanen kan finne tilbake til gleden og humoren ved å være Vålerenga igjen i stedet for å være en gjeng som koser seg med konflikt og krangel. Kanskje vi kan være Vålerenga igjen da?"

Kan ikke treffe spikern mer på hodet!!!

Comment

Sitat: Den tir, 09 mai 2006 15:57 skrev skog:

> > Synes kritikken som kommer nå stort sett er saklig, i hvert fall i VPN. Ligner ikke på noen vendetta, Rekdal er jo egentlig populær...det er jo ikke det.

>

> ------------------

>

> Det er jo akkurat det. Det virker iallefall som om Reka er brukbart populær blandt Vålerengas tilhengere. Men disse talsmenna har ikke sagt noe positivt på år, selv etter vi tok gullet. Mener å huske at Kjell var ute i avisa og sa at det var bare flaks.

>

> Tipper spillergruppa var fornøyd med det.

Jeg snakket om kritikken som kommer nå. Fra flere.

Visst er Rekdal populær, også hos undertegnede. Men det betyr ikke at hans stilling ikke kan vurderes.

Comment

Riktig det...

En kan ikke leve på gamle meritter for alltid...

En må levere varene også nå

Comment

Sitat: Den tir, 09 mai 2006 15:57 skrev skog:

> Det er jo akkurat det. Det virker iallefall som om Reka er brukbart populær blandt Vålerengas tilhengere. Men disse talsmenna har ikke sagt noe positivt på år, selv etter vi tok gullet. Mener å huske at Kjell var ute i avisa og sa at det var bare flaks.

>

> Tipper spillergruppa var fornøyd med det.

-----------------------------------------------------

Veldig enig her. Jeg er i utgangspunktet for at suportergrupperinger skal ha egne meninger om klubbens drift og tørre å holde en åpen tone om det er noe man er uenig i, men det er et par kriterier som må ligge til grunn.

- Kritikken må være saklig og faktisk komme klubben som helhet til gode.

- Som talsmann uttaler man seg på vegne av en gruppe og da kan det være lurt gjøre en statusrapport for å finne ut hvor landet ligger og at den som uttaler seg faktisk har folk bak seg.

- Bare motstanderne våre er tjent med at hver gang talsmennene stikker nesen fram i media er det for å kritisere Rekdal eller vise misnøye med klubben. Personlige ting kan man ta opp i andre sammenhenger.

Comment

Jeg vet ikke hvilke briller du har på under kamp jeg Skog, men du må tydligvis se andre ting enn meg.

Syntes du laget spiller bra fotball om dagen??

Syntes du laget avsluttet fjorårssesongen en seriemester verdig??

Hadde vi tatt det etterlengtede gullet i fjor, om lagene rundt oss ikke hadde gått like på snørra som oss??

Syntes du Rekdal takler det bra at laget han har ansvar for skal prestere, faktisk ikke har vært i nærheten av noe som kan ligne å prestere på lang lang tid??

Har ikke Rekdal ansvaret for denne gjengen, som gang på gang skjemmer ut klubben vår??

Skal det ikke stilles noen kritiske spørsmål til hva som foregår oppe på Valle??

At KjellG kan være en sur gammal hannkatt er en ting, men at han faktisk stiller kritiske spørsmål når treneren og spillera vår skjemmer seg ut i kamp etter kamp, synes jeg er et sunnhetstegn.

Nå brenner det faktisk på dass, og ser du noen som skal klare å slukke det før hele jævla huset brenner ned?

Du får bare fortsette å logre Skog, men jeg er jævelig forbanna på hva som skjer med laget vårt om dagen, og jeg synes at noen må ta ansvaret for det.

Jeg stiller selvfølgelig opp på fredag med godt mot og velsmurt sangstrupe, men ikke forvent at jeg skal ta et evt tap til med fatning og forståelse, hvis ikke gutta gjør alt for å vinne kampen.

Comment

Sitat: Den ons, 10 mai 2006 12:57 skrev Mads SS:

>

> Syntes du laget avsluttet fjorårssesongen en seriemester verdig??

> Hadde vi tatt det etterlengtede gullet i fjor, om lagene rundt oss ikke hadde gått like på snørra som oss??>

Jeg tolker dette som at du plagdes med at vi vant seriegullet ifjor. Brukte du samme logikken når vi holdt på å rykke ned? Hadde ikke de andre laga vært så jævla gode hadde vi tatt gull!!

Comment

Jeg satt like stor pris på gullet som alle andre, men det jeg vil fram til er at det er veldig lenge siden vi spillte bra fotball, sesongavslutningen i fjor medberegna.

Vålerenga viser klare sykdomstegn, og det har de faktisk gjort en god stund.

Skal det ties i hjæl? Skal det ikke settes spørsmålstegn ved den jobben som blir/ikke blir gjort?

Etter så mange penger som er pumpa inn i nye spillere siden Reka tok over, så er det for meg ubegripelig at det vi har å by på offensivt er DFH og Freddyboy.

Kall meg gjerne negativ, men jeg er ikke fornøyd med hva jeg ser om dagen, og det er laaangt forbi min fatteevne at noen kan være det...er det feil av meg å si det?

Comment

Sitat: Den ons, 10 mai 2006 14:44 skrev Mads SS:

Etter så mange penger som er pumpa inn i nye spillere siden Reka tok over, så er det for meg ubegripelig at det vi har å by på offensivt er DFH og Freddyboy.

> Kall meg gjerne negativ, men jeg er ikke fornøyd med hva jeg ser om dagen, og det er laaangt forbi min fatteevne at noen kan være det...er det feil av meg å si det?

Ingen som er det regner jeg med, og det skal ikke så altfor mye til nå før "ting" skjer på trenersiden. Forventer at vi snart ser godt angrepsspill og ikke "spark ballen og kryss fingrene for at den kan gå i mål til slutt". Vil se en plan snart.

Comment

Working...
                              X