Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Roberts har skrevet a-lagskontrakt ut 2008
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: Roberts har skrevet a-lagskontrakt ut 2008
Ja jeg reagerte også på det, men slår han til for fullt si i høst eller neste vår er nok ikke Lars seint ute med å forlenge og det virker som i dette intervjuet og flere at det er bare ett lag for Glenn.. Roberts er 100% østkantguttFULL PAKKE!
Comment
-
syns det er jevlig rart at seriemester vif, som har nesten 100 mill i budsjet (?), ikke klarer å tilby sine største talenter en god nok kontrakt. ifølge han selv, så kunne han tjent mye bedre i lyn. jeg tviler på at lyn tilbød han gull og grønne skoger for å si det sånn.
Comment
-
Regner med at de forlenger kontrakten hvis han lykkes. Også utrolig gøy å se at han vraker Lyn, selv om de kommer med et bedre økonomisk tilbud. Det viser at han har klubbfølelse. Det setter vel også en stopper for myten om Vålerenga som presser ut andre klubber med skyhøye lønninger. Først Derek, så Roberts.
Comment
-
Sitat: Den tir, 09 mai 2006 21:53 skrev thomasw:
> syns det er jevlig rart at seriemester vif, som har nesten 100 mill i budsjet (?), ikke klarer å tilby sine største talenter en god nok kontrakt. ifølge han selv, så kunne han tjent mye bedre i lyn. jeg tviler på at lyn tilbød han gull og grønne skoger for å si det sånn.
------------------------------------------------
Kontrakten var tydeligvis bra nok, siden Glenn valgte å signere for oss og ikke for Lyn. Det er vel også heller et sunnhetstegn at vi ikke øser penger over en spiller som tross alt ikke har prestert noe på seniornivå enda. Tror han får til salt i grøten med denne kontrakten også.
Comment
-
Sitat: Den tir, 09 mai 2006 21:56 skrev clap:
> jeg tviler på at lyn tilbød han gull og grønne skoger for å si det sånn.
Du har rett, Clap:
http://www.lyn.no/index.php?mod=one&id=10463
Comment
Comment