Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Du ser og du ser, men du ser ikke feil. REAKSJONER OG KOMMENTARER HER!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Du ser og du ser, men du ser ikke feil. REAKSJONER OG KOMMENTARER HER!

Hei kjære trofaste VPN-leser.

Endelig har vi ikledd oss ny drakt, litt før klubben trer på seg kondomdrakt fra Kappa. Hvordan er vårt antrekk?

Har du kommentarer?

Er det noe du liker eller ikke liker?

Her kan du poste i vei. Ikke sikkert vi bryr oss så veldig om hva du sier om du kritiserer, men du veit at vi er svake for skryt...
    Last edited by Asb; 22.10.2008, 19:17.
    Asbjørn, VPN.

Skulle til å lage en ny tråd om dette, men det er jo ikke noe poeng nå.

Ved første blikk så ser det jo utmerket ut. Ser ut som det blir litt mer ryddig på siden.

Comment

hmmm...syns da dette ser riktig så profesjonelt ut...liker layout, farger (ikke glorete) ...alt vesentlig er hevet ut i andre farger..bra jobba

Comment

Fint design, men lenka til "Drakta" er feil:

http://img.vpn.no/www/delivery/ck.ph...no/product/893

Burde være:
        http://img.vpn.no/www/delivery/ck.ph...no/product/893
        Волеренга!

Comment

Originally posted by ^Cartman^ View Post
          takk!!
          skal være ok nå!

Comment

Ryddig, enkelt, flott brukergrensesnitt - mye bedre enn tidligere!
            Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Hurra!

Gratulerer - "noen" har gjort en god jobb. Elegant, oversiktlig og stilig rett og slett.

Nok engang må jeg får rose alle dere Dagbok-forfattere også. Dere gjør enhver grå hverdag til en fest.....- og ikke minst alle de nye bannerne dere lager.

Masse smasker & hilsener til dere alle
              fra novisen
              Engang østkant, alltid østkant..............

Comment

Synes den nye siden har blitt veldig bra. Gjorde seg for oversikten sin skyld at d kom større bilder til de forskjellige sakene. Får håpe dette designet blir værende
                VÅL'ENGA!!

Comment

If it ain't broken, don't fix it.

Dette var skralle saker. Den gamle versjonen var nærmest perfekt.

1. Det blir altfor dårlig balanse når hele menyen er plassert på venstre side. Høyresiden er altfor ensom og det skaper et ræva helhetsinntrykk.

2. Altfor dårlig kontrast mellom nyheter og resten av siden.

3. Den newsfeeden som ligger i midten, kunne vel vært plassert litt lenger opp, eller tatt plass helt til høyre?

Nei fyfaen, få tilbake gamle VPN! Heldigvis bruker jeg bare forumet, og det er det fremdeles det samme.

Comment

Originally posted by kewken View Post
                    Nei fyfaen, få tilbake gamle VPN! Heldigvis bruker jeg bare forumet, og det er det fremdeles det samme.
                    Urm... Nå får jeg sikkert en sånn "JAMMEN DE BA OM Å FÅ TILBAKEMELDINGER!!!!", men hvorfor bryr du deg hvis du ikke bruker det?

Comment

Dette var kjempe flott. Likte designet, layouten og de nye tingen som siste nytt.

Var feet den funksjonen med at man kan holde over pekeren og få lest ingressen.

Stjerne i boka !!!!

Comment

Meget bra design, thumbs up!
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Kjempe bra syntes jeg Dere I VPN gjør en fantastisk jobb, det være seg dagbokskribenter, moderatorer, layout gruppa, tifo, banner... jeg er imponert av dere, ikke får dere no særlig lønn heller vil jeg tru... Takk VPN for at dere gjør alt for oss enga fans
                          Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                            Urm... Nå får jeg sikkert en sånn "JAMMEN DE BA OM Å FÅ TILBAKEMELDINGER!!!!", men hvorfor bryr du deg hvis du ikke bruker det?
                            Fordi jeg regner med at det nye designet vil komme under forumet også etterhvert?

Og ja, de spurte om tilbakemeldinger. :P

Comment

Ny side

Synes siden var knall jeg

Alle trenger litt nye klær . jeg er faktisk mer fornøyd med denne enn den dere hadde fram til nå den virka for meg litt kjappere også.

Bare en ting som jeg kunne tenkt meg. Jeg vil gjerne når jeg kommer inn på VPN se neste kamp.

Ikke fordi jeg ikke husker hvem vi skal spille mot, men NÅR er ganske vesentlig. Synes den siden blir "borte" siden jeg må bla ned til den.

Comment

Working...
                              X