Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Du ser og du ser, men du ser ikke feil. REAKSJONER OG KOMMENTARER HER!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jeg savner ical`n som var tidligere.. ser den ikke har vært oppdatert på en GOD stund.
    ellers er den nye layout`n helt magisk
    tidligere japan....

Comment

Eeeeh...
      Lenke. Forum. Toppmeny.
      Mener ikke å være ei masekråke - jo forresten, det gjør jeg.
      Det kan ikke være så vanskelig å få lagt til Forum i toppmenyen?
      Og, inntil noen gidder å svare at "jo, det er det" er jeg redd jeg kommer til å gjenta meg selv...

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
        Eeeeh...
        Lenke. Forum. Toppmeny.
        Mener ikke å være ei masekråke - jo forresten, det gjør jeg.
        Det kan ikke være så vanskelig å få lagt til Forum i toppmenyen?
        Og, inntil noen gidder å svare at "jo, det er det" er jeg redd jeg kommer til å gjenta meg selv...
        Vi samler opp det vi får av tilbakemeldinger og foretar en bred evaluering etter en innkjøringsperiode. Med mindre det dukker opp akutte problemstillinger/feil så vil vi foreta eventuelle korrigeringer samlet etter denne evalueringen.

At det ikke skjer noe betyr altså ikke at vi gir faen i tilbakemeldingene.
        Ivar

Comment

Originally posted by ivarF View Post
          Vi samler opp det vi får av tilbakemeldinger og foretar en bred evaluering etter en innkjøringsperiode. Med mindre det dukker opp akutte problemstillinger/feil så vil vi foreta eventuelle korrigeringer samlet etter denne evalueringen.

At det ikke skjer noe betyr altså ikke at vi gir faen i tilbakemeldingene.
          Flott - takk for svar. Da kan jeg slutte å mase om denne Forumlenka i toppmenyen - og heller håpe at dere finner innspillet verdt å lytte til når dere foretar deres evaluering (jeg leter fortsatt etter den i toppen når jeg skal manøvrere meg inn dit - gammel vane er vist fryktelig vond å vende...).

Comment

Begynner å bli vant til det nye designet nå, og er vel ikke like kritisk som jeg nok var i starten. Registrerer at det er kommet lenke til forumet i toppmenyen - elegant. Nesten som om jeg skulle ha gjort det selv ;-)

Comment

hei, dere som er mer opptatt av VIF enn de fleste: Hvorfor er det saa LITE SNAKK OM stadionsaken? Gaar det ikke an aa faa pressa fram svar fra de etater/personer som sitter og trenerer dette. HVOR ligger problemet naa? Kan noen svare paa om det NOENGANG blir bygd stadion? Jeg maa tillegge at jeg ikke faar fulgt saa godt med da jeg er mye i utlandet.

Comment

Working...
              X