Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga ute etter Helstad ..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga ute etter Helstad ..

Ifølge TV2 sporten. Agenten til Helstad bekrefter dette.

Helstad har fortsatt noen år foran seg, får håpe RBK er villige til å selge OG at Helstad kunne tenke seg noen år i Oslo.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Re: Enga ute etter Helstad ..

så da blir ikke det no av heller...

Comment

Håper dette bare er en avledningsmanøver og at Braaten dukker opp på Valle første juli. Men for all del Helstad er en god spiller og på mange måter akkurat den spilleren vi trenger. Det jeg er litt redd for når vi handler med RBK er at Gashi skal gå andre veien. Da ville det i såfall vært et dårlig bytte for oss.

Comment

Aldri Gashi til RBK. Den dagen Gashi bytter klubb er når han går til utlandet for å tjene sine milioner, for så å komme tilbake til enga. Men jeg tar gjerne imot Helstad, hadde smakt med en som kan putte noen mål også.

Braaten har ikke imponert meg stort, mulig han bare ikke passer inn i RBK, men hva vet jeg....ser bare barte-kampene to ganger i året
        Marius - Evig patriot

Comment

Vår måte å spille på overlater jo mer til individuelle ferdighter og i så måte passer jo Braateh bedre inn her enn i Rosenborg, hvor hvert trekk skal være et resultat av "samhandlingen".

Comment

Det kan sikkert hende. Hadde jo vært gull å fått dem begge. De må jo bli sjukt lei av å sitte benken
            Marius - Evig patriot

Comment

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle56047.ece

Har lyst på han. Han scorer mål.

Comment

Hvor skal VIF få penger til å kjøpe Helstad fra? Har Hoset blitt solgt allerede?

Comment

Merk at Brann også er interessert i Helstad. Kjenner jeg Brann rett, blar de opp 15-20 millioner og snapper opp Helstad foran trynet på oss.

Ellers er Helstad en perfekt mann for oss. Mannen er god for minimum 10-15 mål hver sesong.

Comment

Gulroten med å spille på VIF er CL kvalifisering til høsten og garantert UEFA cup spill.

Comment

> Håper dette bare er en avledningsmanøver og at Braaten dukker opp på Valle første juli. Men for all del Helstad er en god spiller og på mange måter akkurat den spilleren vi trenger. Det jeg er litt redd for når vi handler med RBK er at Gashi skal gå andre veien. Da ville det i såfall vært et dårlig bytte for oss.

Kom igjen, helt ærlig så har ikke Gashi prestert opp mot sitt beste på to år! Jeg tror Gashi vil blomstre om han kommer til en annen klubb, det virker som om vålerenga ikke lengre passer for han. Hvor trist det enn er så tror jeg det er sant. Men jeg håper han går til utlandet og ikke til RBK.

Vi har massevise av midtbanespillere, så å bytte han i en måltjuv hadde vært bra. Men jeg tror ikke Helstad er riktig mann desverre.
                      Enga her og der, tjobing

Comment

Helstad: - Ingen tjener på uvisshet

VIF-akutelle Helstad synes det er tungt å ikke vite sin rolle i laget.

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle56062.ece

Comment

er enig med deg jeg!

han jobber som ei bikkje, men offensivt får han jo ikke til didli for tida.. mulig han er for god for oss, rett og slett.. c",)

terje

Comment

ja til Helstad mot Gashi.. Vi har SKiri og Holm som arbeidsjern fra før og, og gashi roter det mer til framover enn han skaper.. Dog.. Når han først skaper noe så blir det stort!!
                            Fristilt!

Comment

Sitat: Den fre, 12 mai 2006 10:13 skrev stigo22:

> ja til Helstad mot Gashi.. Vi har SKiri og Holm som arbeidsjern fra før og, og gashi roter det mer til framover enn han skaper.. Dog.. Når han først skaper noe så blir det stort!!

---------------------

Nei!!!!!

ALDRI GASHI TIL EN KONKURRENT!!!

Gashi roter det til - for motstanderne mer enn noen annen. Han er dritkjip å spille mot... Måtte han ALDRI spille mot Vålerenga!!!

Comment

Working...
                              X