Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga ute etter Helstad ..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Enga ute etter Helstad ..

En midtbane spiller trenger ikke score altfor mye mål, han har god teknikk, og han skal ikke selges. Jeg sjokkert for at noen vurderer det i det hele tatt. At han ikke har vært god siden han kom ut av fengsel er tull. Han er veldig god, og har noen i det hele tatt

vært gode i år untatt noen få?

Hvis vi skal dømme salg på det som har skjedd i år kan vi like godt selge nesten hele laget.

Comment

"I første kampen Gashi spilte etter at han kom ut av fengsel, var han en av Enga sine beste. (Brugge-VIF, såvidt jeg husker) Han var vel den som scora nest flest spillemål etter Berre i 2006. Mener du han var ute av form da han scora to borte mot FFK ifjor høst?? Hallo!?"

------------------------------------

Selfølgelig har Gashi spillt en bra match her og der etter han slapp ut,men det var et helt annent nivå over han tidligere.

At han scora flest spillemål etter Berre ifjor bare bekrefter hvor sårt vi trenger en spiss og at vi bør strekke oss langt for at akkurat det skjer.

Og forresten,jeg har ikke noe imot Gashi.Men jeg observerer at vi er rimelig bra besatt på midtbanen og mangler totalt målfarlige angripere.Når Rbk da er villige til å enten bytte Helstad eller Johnsen mot Gashi,så synes jeg det er en bra ide.Hadde ikke Rbk vært intresert i Gashi,hadde jeg heller ikke "ønsket" han bort.

Comment

"Har de ikke bedre fantasi enn dette. Helstad har nådd middagshøyden! Ett nytt Jan Derek kjøp spør du meg

Helstad ble kåret til årets spiller i Rbk ifjor.Han scorte 13 mål på 25 kamper.Han har godt skudd,er sterk og kommer til mange sjanser.Mener han spillte et par bra matcher i CL ifjor også.

Ikke akkurat det jeg kaller og ha nåd middagshøyden..

Comment

- Jeg har ikke hørt noe fra Vålerenga

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article56090.ece

Thorstein Helstad tar ryktene om Vålerenga-interessen med stor ro. - Jeg har lest om det, men har ikke hørt noe selv, sier han.

Comment

Working...
          X