Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skruknotter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skruknotter

Ok, da har jeg kjøpt to pakker med VIFs nye snacks - "Skruknotter". Det er altså snakk om potetringer med smak av løk og persillekrydder. I følge dagboka 11. september er det bare en butikk som selger snacksen.

Mitt første inntrykk er at noen burde få sparken pga emballasjen - sorry mac (og Linux og Veslemjuk) - det duger ikke. Et rød-blått sjakkmønster øverst, en blå pose med "kul håndskrift" på egennavnet (og smak), med bilde av noe pottis, og ikke minst VIF-logoen (stiftet-logoen) trykt feil!!! (Yupp, logoen har to feil. For det første er det et skjemmende gråskjær øverst til venstre - det ser ut som om det lå nå over på trykkoriginalen, som gjorde at trykket ikke gikk ordenlig gjennom, ses som en skygge på posen. For det andre, og det er mest graverende, streken mellom 7 og 13 i stiftelsesdatoen er borte...)

Smaksmessig er produktet helt topp, det er i øvre skala for sin type produkter (pottis som ikke er potetgull (flak), og som er tilsatt litt mer smak en kjedelig salt).

Totalvurdering; Et produkt som vil bli en schlæger på Oslo øst og andre fornuftige steder, men se og få gjort noe med emballasjen - det er jo kjetteri å tillate noe sånt!
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Må nesten ned ditt imorra da. Men leste jeg riktig, finnes det Engaøl?

Comment

Er det av type "nibb-it"? De legendariske ringene med bilde av et ekorn(eller en annen type gnager) på posen(grønn)?

I så fall må noen sørge for at dette blir solgt på rema på etterstad.

Ps. og mens jeg er i gang, er det noen som vet hvorfor gillette deodorant ikke lenger er å oppdrive i noen butikker her i landet?
      Last edited by Sankt Hallvard; 13.09.2008, 00:34. Reason: Fordi jeg fortjener det.

Comment

Originally posted by enga View Post
        Må nesten ned ditt imorra da. Men leste jeg riktig, finnes det Engaøl?
        Husker jeg drakk det et par ganger da jeg egentlig ikke var gammal nok (2001?) og kjørte buss med klanen en del.. Men har ikke sett det siden!

Og Sankt Hallvard:
        gillette deo ser jeg da ganske ofte! Senest på stovner senter, men vet jeg har sett den flere steder..

Comment

Originally posted by Sankt Hallvard View Post
          Er det av type "nibb-it"? De legendariske ringene med bilde av et ekorn(eller en annen type gnager) på posen(grønn)?
          Yupp - ringer og det hele, men ikke noe grønt eller ekorn-ish på posen.
          Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Er det noen som har en anelse om dette kun blir solgt i forbindelse med Vålerenga—Lyn, eller om det har kommet for å bli?

Comment

er kommet for og bli... selges flere steder blandt annet sjappa
              dette er ett produkt fra vif-fotball, så det er de som har godkjent design etc.

frode

Comment

Selges for øvrig også på Rema på Ila.

Comment

Knall gode kult påfunn ..Knaske i seg en pose el to og sette på ei god gammel vinyl skive det er kvelden sin det
                  klansjente

Comment

Er det noen som kan legger ut et bilde, for oss som ikke har mulighet å kjøpe produktet? Nysgjerrig på designet...

Comment

Nytt utslagssted!

Kan informere om at matbutikken som ligger i kjelleren på Oslo City har satt et par paller med denne herligheten i butikken, innerst ved melka.

De har også hengt opp litt Vålerenga-effekter!
                      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by Viffeliff View Post
                        Er det noen som kan legger ut et bilde, for oss som ikke har mulighet å kjøpe produktet? Nysgjerrig på designet...
                        Dagboka hadde et bilde av produktet 11. septemer. Se her:

Litt lite, men man ser i hvert fall litt av designet på posene.
                        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Tror det er overalt snart. Rema 1000 på Oppsal har i hvertfall fått det.
                          Felt E

Comment

faen ta denne prostitueringa av klubb navnet

Comment

Originally posted by Henriksen View Post
                              faen ta denne prostitueringa av klubb navnet
                              Reklame = Inntekter
                              Inntekter = Drift av klubb/lag
                              Ingen penger = Intet Vål'enga
                              Intet Vå'lenga = Ingen glede/skuffelse/noe å prate om/noe å ergre seg over.....
                              Eller hvor skal man få penger fra ellers ?
                              For å sitere Stubben - "sånn er'e bare"

Knut, ikke prostituert - jeg gjør'e gratis

Comment

Working...
                              X