Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Våre offisielle sider med LSK-bilde

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Våre offisielle sider med LSK-bilde; og andre klubbers løsninger

Av ren nysgjerrighet tok jeg en runde og tittet litt på på de andre lagenes offisielle hjemmesider, for å se hvordan dette er løst her. Merk at dette på ingen måte er forsøk på å angripe foomatic (som både gjør en mer enn helhjerta innsats med både webben og i å følge med på forumet); men mer et innspill til de som styrer dette "høyere oppe" og Tv2/Fxt.

Min(!) konklusjon er at det ser ut å være rom for alternative, praktiske løsninger også innenfor dagens avtale, da kun 4 lag (Brann, Lyn, Molde, RBK) har samme løsning som Vif-fotball, med TV2/Nettavisen/FxT/Telenor-logoen/videoboksen med fxt-bestemte bilder (som var Lsk-jubel, nå Brann/Stabæk) som blikkfang når man åpner siden.

Flesteparten av lagene (6 stk) har en variant der de har en egen logo/bilde med tekst/bilder for det aktuelle laget, som igjen linkes videre til TV2-logoen. Eksempelvis har Viking ulike Viking-scener/jubel som ruller, mens f.eks. FFK har teksten "Se alle FFKs kamper (...)". Først når man klikker på denne logoen, kommer man til den mer generelle TV2-logo. Med andre ord ser det ut som bildene her blir styrt av den aktuelle klubben.

I tillegg har både Start og Stabæk (samt LSK som i tillegg har "egen logo") logoen mindre iøynefallende plassert enn f.eks. VIF, slik at det virker som om det ikke nødvendigvis står i avtalen at TV2-logoen skal stå/slå midt i fleisen når man åpner siden.

Og Tromsø har like godt ingen slik logo/link...

Comment

Grei den.

Beskjeden jeg har fått er at det skal være som vi har det.

Men, jeg skal se videre på det, og høre om løsninger for å alltid ha Enga-relaterte bilder der. Men, jeg kan ikke love noe, selv om jeg skal gjøre mitt beste.

Når det gjelder logo/link (TIL) og FFKs versjon, så tror jeg det har med webløsningen de bruker, kanskje "TV'en" ikke lot seg implementere. FFKs ser ut som et bilde som er limt inn fast, med klikkbar link f.eks.

Hilsen Lasse

-fortsatt med hodet på, utrolig nok

Comment

Angående linken til damelaget.

Kan du få lagt til "sport=breddefotball" i slutten av linken?

Sånn som linken er nå må man først trykke på breddefotball, deretter på damelaget for å få opp en fornuftig meny for damelaget.
        in Absinthia

Comment

Working...
        X