Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Etter VIF-LSK, alle andre tråder om kampen brennes!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Etter VIF-LSK, alle andre tråder om kampen brennes!

Kattens lek med den hueløse musa.

1.omg er akkurat ferdig.LSK leder fullt fortjent, de burde kanskje ha scoret ett til. Det er dessverre divisjons forskell utpå Ullevålmatta. jeg har skjelden sett Vålenga bli så rundspillt på hjemmebane. Kan ikke se hvilke andre tippeligalag vi har sjangse til å slå i år. Denne sesongen ender dessverre med nedrykk på første klasse.Dette laget er milevis fra normal tippeliga standard.Neste sesong møter vi MS både i fotball og hockey.

Re: Etter VIF-LSK, alle andre tråder brennes!

Jeg har gått hjem. Det gjør vondt. På veien hjem til overtakelse av unge slik at min kone kunne drikke vin med sine veninner tenkte jeg at det var godt å komme seg hjem. Det er vondt å stå å synge. Jeg hater nemlig begravelser. Det er slik det føles å være på kamp med Vålerenga. Det er slik det føles å følge dette laget i dag.

For et år siden var det fest og moro til tross for labert spill i store perioder. Nå er det dødt og trist. Hoseth har kommet inn og er foreløpig den beste på Enga. Det som var så trist i 1. omgang var å se at spillerne gav opp etter 20 minutter. De hadde ikke trua. De grein, sippa, slang etterslenger og kjefta. På dommern, hverandre, seg selv... Det er 15 minutter igjen nå. Det står 0-1. Får vi poeng i dag er vi så sinnsykt heldige.

Vi spiller hjemme i dag. for over 20000 for andre gang i år. Nok en gang spiller vi med Freddy på topp. Jebsen tatt ut etter første. Latterlig med hans innleggsfot å ikke beholde ham på banen. Fredheim Holm bør faktisk ikke spille på en stund. Han jogger etter ballene. Virker som han kjeder seg. Jeg skal fortelle dere spillere en ting. Hvis dere gir opp, eller slutter å løpe i èn kamp til, hvis dere ikke gir jernet til fløyta går gidder jeg ikke bruke penger på å se dere spille. Det er nemlig dere jeg bruker penger på. Har dere virkelig lyst til å bli huska som den gode spilleren som gav opp hele tiden.

Jeg ser angrep på angrep stoppe opp fordi man ikke har noen å spille på. Hvor er de heseblesende løpene bak forsvaret. Jeg ser bare halvhjerta løp. Det er akkurat som dere vet dere ikke scorer så det er jo ikke noen vits i å følge på. Jeg ser Hoset miste ballen på 16-metern, men det er like greit for han har ingen å spille til. Vi mister jo ballen allikevel. Jeg ser dere er redd for å drite dere ut. JEg skal si en ting. Den jobben har dere gjort for lenge siden. Det er faan meg på tide å rette opp inntrykket. Det er spillerne som må gjøre det. Rekdal kan faktisk ikke løpe for dere. Det må dere gjøre sjæl.

Det verste er at Lillestrøm spiller dritt i dag. De har en dårlig dag på jobben. De er faktisk ikke så gode som alle vil ha det til. Jeg slår følge med første innlegg. Dette laget rykker ned hvis de ikke skjerper seg. Det må de gjøre lynraskt. Det er mange kamper nå. Når våren er ferdig kan det være for seint.

Der skulle vi hatt straffe gitt. Dommerne i år er jo faktisk like dårlige som Enga. Forbannet!
    Man må delta for å vinne

Comment

Flaut.. Nå gidder jeg faen meg ikke mer.. Det er forferdelig flaut, dårlig, irriterende, dritt og så helvettes surt...! Det er med tungt hjerte jeg sier at vi nå regnes som ett bunnlag! Og nå får faen meg spillerne skjerpe seg! Dere driter ikke bare ut dere selv, men også oss(fansen). Det virker så tafatt til tider, slappe passninger, fyller ikke på inn i boksen, skaper faen meg ingen sjangser heller.

Nå var det ett soleklart straffespark også, men kan'ke skylde på det!

Helvette også..

Comment

Hi,Hi,Hi,Hi

Detta var så dårlig så jeg holder på å le meg ihjel.Disse gutta hadde tapt mot Drosjas 2.lag i dag også, garantert.Skam for norsk fotball, skam for Oslo og skam mot alle supporterene som støtter denne klubben i tykt og tynt.Spark treneren som påstår at de har trena for dårlig gjennom vinteren. Spark alle kålabbiene som ikke blør for drakta, spark idioten av en direktør og tilslutt spark alle trenerene som ikke gjør en dritt for å få klubben opp og fram.Hvorfor i helvete kjøpte de ikke en spiss i vinter som garantert hadde scoret 15 mål? Faen, denna klubben sparer seg til nedrykk.Og det nedrykket unngår dem ikke.

Comment

Sitat: Den fre, 12 mai 2006 19:46 skrev thorstein:

> Jeg har gått hjem. Det gjør vondt. På veien hjem til overtakelse av unge slik at min kone kunne drikke vin med sine veninner tenkte jeg at det var godt å komme seg hjem. Det er vondt å stå å synge. Jeg hater nemlig begravelser. Det er slik det føles å være på kamp med Vålerenga. Det er slik det føles å følge dette laget i dag.

> For et år siden var det fest og moro til tross for labert spill i store perioder. Nå er det dødt og trist. Hoseth har kommet inn og er foreløpig den beste på Enga. Det som var så trist i 1. omgang var å se at spillerne gav opp etter 20 minutter. De hadde ikke trua. De grein, sippa, slang etterslenger og kjefta. På dommern, hverandre, seg selv... Det er 15 minutter igjen nå. Det står 0-1. Får vi poeng i dag er vi så sinnsykt heldige.

> Vi spiller hjemme i dag. for over 20000 for andre gang i år. Nok en gang spiller vi med Freddy på topp. Jebsen tatt ut etter første. Latterlig med hans innleggsfot å ikke beholde ham på banen. Fredheim Holm bør faktisk ikke spille på en stund. Han jogger etter ballene. Virker som han kjeder seg. Jeg skal fortelle dere spillere en ting. Hvis dere gir opp, eller slutter å løpe i èn kamp til, hvis dere ikke gir jernet til fløyta går gidder jeg ikke bruke penger på å se dere spille. Det er nemlig dere jeg bruker penger på. Har dere virkelig lyst til å bli huska som den gode spilleren som gav opp hele tiden.

> Jeg ser angrep på angrep stoppe opp fordi man ikke har noen å spille på. Hvor er de heseblesende løpene bak forsvaret. Jeg ser bare halvhjerta løp. Det er akkurat som dere vet dere ikke scorer så det er jo ikke noen vits i å følge på. Jeg ser Hoset miste ballen på 16-metern, men det er like greit for han har ingen å spille til. Vi mister jo ballen allikevel. Jeg ser dere er redd for å drite dere ut. JEg skal si en ting. Den jobben har dere gjort for lenge siden. Det er faan meg på tide å rette opp inntrykket. Det er spillerne som må gjøre det. Rekdal kan faktisk ikke løpe for dere. Det må dere gjøre sjæl.

> Det verste er at Lillestrøm spiller dritt i dag. De har en dårlig dag på jobben. De er faktisk ikke så gode som alle vil ha det til. Jeg slår følge med første innlegg. Dette laget rykker ned hvis de ikke skjerper seg. Det må de gjøre lynraskt. Det er mange kamper nå. Når våren er ferdig kan det være for seint.

> Der skulle vi hatt straffe gitt. Dommerne i år er jo faktisk like dårlige som Enga. Forbannet!

Jeg er enig i at dette er tragisk, men jeg synes faktisk flere av spillerne ofrer seg for drakta i dag. De prøver (Hoseth, Muri, dos Santos). I den grad dette dreier seg om mangel på innsats - hva er grunnen til det? Har de kollektivt gått hen og blitt en gjeng overbetalte primadonnaer som ikke vil få litt lort på sine vakre fotballsko? Eller er det et ledeslsesproblem her...?

Gode lag har marginene med seg. Sånn er det bare (spør ikke hvorfor....). Vi må finne oss i at denne sesongen vil vi ha 90% av marginene mot oss. Vær beredt.

Comment

tror ikke det hadde hjulpet så mye med en spiss som skårer 15 mål for en annen klubb.for å skåre mål å vi klare å få ballen foran mål, og det er det ikke så veldig ofte vi klarer, ja vi skulel hatt ei straffe, og daniel hadde en sjangse på slutten, men ellers er det ikke mye vi skaper(ingenting). synes forøvrig freddy spilelr ganske bra idag, men vi klarer ikke fylel opp med folk, og vi klarer ikke slå innlegg. men vi står sammen og kjemper og vinner tilslutt. synes tross alt det var en liten bedring i innsatsen, men vi må slutte å kjefte på oss gule kort.. hei pelle og ronny

Comment

Dos santos gikk i 100 offside, men han ofra litt ja. Så han hadde nesten kramper

Comment

Faen meg bedre innsats på spillerne enn på Klanen. Syngi ut på egen stadion. Det er det skammeligste jeg har vært med på.

Comment

jeg så kampen på tv, og er enig i at jeg hører kunharry fansen bedre i store deler av kampen, men spellet til gutta påvirker de på tribunen også.. hadde vi tatt ledelsen 1-0 hadde vi vært best på tribunen og.. men synes det var veldig bra trøkk i perioder.

men tilbake til spillet.. synes Magne viste noen bra ting i dag og, synd det ikke er fler som er med, Daniel er jo helt utafor for tiden. la glenn eller levan få en sjangse snart

Comment

Sitat: Den fre, 12 mai 2006 20:34 skrev Medgangssupporter:

> Faen meg bedre innsats på spillerne enn på Klanen. Syngi ut på egen stadion. Det er det skammeligste jeg har vært med på.

Uenig.

Det eneste jeg hørte fra min posisjon på Bredden var den forferdelige tromma.

Hører jo ikke sang fra bønda, det er kun stort sett tromma.

Dessuten,en gjeng som ikke synger mer enn to forskjellige sanger i løpet av 90 min gidder jeg ikke å ta seriøst.

Ære Være Enga!

Comment

Jeg syns vi ble bedre og bedre mot slutten, og vi ble snytt for et straffespark. Dommeren var elendig i hele kampen, og igjen var dommeren på LSK sin side som de har vært i alle kampene dems i år.

Det eneste positive er at vi ikke spilte så sugent som vi gjorde mot FFK.

Comment

Gutta falt helt sammen etter 0 - 1. Dette ligger i hue ett eller annet sted. Drillo: show us your magic !

Comment

Sitat: Den fre, 12 mai 2006 20:53 skrev Bondehater:

> Drillo: show us your magic !

Du mene han gamle kællen med pælene som stakk av til Wimbledon for noen år siden?

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Hvis ikke jeg tar feil var det vel Berntsen som dømte Brann-LSK også, og der overså han en situasjon som var ganske lik den idag: hands inne i feltet, og som idag unnlot han å dømme straffe, det kostet Brann to poeng og oss ett idag. I det hele tatt har vel LSK hatt veldig mange dommeravgjørelser med seg i år: de fikk straffe som aldri skulle vært straffe når de lå under på Hamar, og at de ikke fikk straffe mot seg mot oss og Brann, noen sier at dette jevner seg ut utover i sesongen, men nå har vel LSK fått i overkant mange allerede.. Satt litt på spissen så har vel LSK tatt 5-6 poeng takket være feil dommeravgjørelser..

Comment

Huff..må si meg enig med mange her i dag dessverre..det var i dag direkte kjedelig å sitte å se på...kan nesten ikke si jeg husker at gutta klarte å slå mer enn to pasninger seg imellom før den enten gikk utover linja eller til fugla..sukk..direkte dårlig.. Synes d var synd at Flo gikk ut, og håper det var for at han ikke orker en full match, for o motsatt fall var det et dårlig bytte av Reka, for Flo prøvde hvertfall. Forstår heller ikke hvorfor Jebsen ble bytta ut... og at ikke Jan derek får spille mer... nei, nå er jeg skikkelig skuffa som sagt i en annen tråd her i dag hadde 2 laget til drosjene slått oss....

Nå kan vi faktisk ta samling i bånn snart for nå er vi der...Slik gutta spilte i dag så hadde det ikke hjulpet med en spiss til 15 mill heller....
                              Enga for alle penga!!

Comment

Working...
                              X