Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Kamptråd] Start - Vålerenga, tirsdag 16. mai 20.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Kamptråd] Start - Vålerenga, tirsdag 16. mai 20.00

Jeg legger nok et tap bak meg, og ser fram til bunnkampen mellom vårt kjære Vålerenga mot Start (seriemesteren mot serietoeren)...
    Волеренга!

Re: [Kamptråd] Start - Vålerenga, tirsdag 16. mai 20.00

Jeg gleder meg faktisk til kampen. For nå er det vanskelig å komme nå særlig lenger ned enn vi er, så på tirsdag blir det hurrafotball og 3 poeng i bagasjen.

Mvh Stefan

-Reiseklar

Comment

tror det blir en kamp lik Viking kampen, med to lag som har vanskelig for å score, og som sliter med den vansklige annen sesongen. Men trygg på at vi vinner.

Comment

Trygg på at vi vinner er jeg ikke. Men trygg på at gutta skal spille med litt mer selvtillitt. Start mobiliserer sikkert til denne kampen, men det skal vi og. KAmpen i fjor skal glemmes og legges lang ned i jorda. Dette er en ny kamp med nye muligheter. Vi skal ta poeng her. Vi skal ta poeng her.

Start skal spises til lunsj.
        Man må delta for å vinne

Comment

Hvis vi vinner alle de resterende kampene før ferien får vi 17 poeng. Det er like mange som LSK har allerede nå... Tenk hvor mange de har da?

Kjetil Rekdal sa vi burde ha over 20...

Comment

Er litt nervøs jeg da.

Men ting kan og bør virkelig snu snart....

Bare håper at Levan kan få spille litt snart.

Hamre fikk jo veldig mange sjangser før vi så at'n ikke

holdt mål.

En by!!

Ett lag!!

Comment

Tror høsten kan bli rimelig artig gitt, tror og håper det er kraftig skyts på vei til sommern og dette vil løse mye. Folk med avslutter egenskaper, vil kunne åpne opp for resten av gutta. Senke skuldrene og litt sånn Ivers-effekt. kan vel helller kalles for god-spiss-effekt.

Comment

Sitat: Den lør, 13 mai 2006 12:00 skrev Oslo 3:

> Tror høsten kan bli rimelig artig gitt, tror og håper det er kraftig skyts på vei til sommern og dette vil løse mye. Folk med avslutter egenskaper, vil kunne åpne opp for resten av gutta. Senke skuldrene og litt sånn Ivers-effekt. kan vel helller kalles for god-spiss-effekt.

>

>

Ja høsten blir bra, der er jeg sikker på! Siste år spilte vi bra vår og sommer, men dårlig ut på høsten. Når har vi spilt dårlig på våren, og jeg er sikker på det går bra utover sommer og høst. Og vi vet jo at Brann kollapser som altid, og vi kjenner jo også LSK og Röslers vinnerkultur fra cupen og Royal League. De mister gullet til slutt

Derutover gjør vi det sikkert fantastisk i cupen og Champions League. Fy faen, jeg gleder meg.
                DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Sitat: Den fre, 12 mai 2006 22:37 skrev Ære Være:

> Jeg gleder meg faktisk til kampen. For nå er det vanskelig å komme nå særlig lenger ned enn vi er, så på tirsdag blir det hurrafotball og 3 poeng i bagasjen.

>

> Mvh Stefan

> -Reiseklar

Pr 13.05.2006 kl 21.11 ligger vi DØNN sist på tabellen. Må innrømme at jeg var skeptisk før seriestarten,men dette hadde jeg IKKE ventet!!Men reiser selvsagt til Kristiansand tirsdag,full av optimisme. Noen som har peiling på hvor mange vi blir?
                  1965,1981,1983,1984 og 2005!!

1980,1997 og 2002!!

Comment

Sitat: Den lør, 13 mai 2006 21:12 skrev Cantona:

> Men reiser selvsagt til Kristiansand tirsdag,full av optimisme. Noen som har peiling på hvor mange vi blir?

http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/17663
                    -flygind

Comment

Doffen er tvilsom til 16.mai oppgjøret ifølge VGs papirutgave.. Doffen sier selv han ikke spiller om han ikke blir betydelig bedre enn det det var mot Kamma, mens Nordlie sier han tviler på at Doffen spiller-.

Passer meg fint å slippe å se den spirrevippen der rota til angrepene våre.. Selv om vi kanskje greier det fint selv også--
                      Fristilt!

Comment

Uenighet om Doffen-spill:

Kristofer «Doffen» Hæstad sliter fortsatt med skaden han har under foten. Selv vil ha bite tennene sammen for å spille hjemme mot Vålerenga 16. mai, men trener Tom Nordlie tviler på at Hæstad spiller kampen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116352

Comment

Sitat: Den søn, 14 mai 2006 11:24 skrev stigo22:

> Doffen er tvilsom til 16.mai oppgjøret ifølge VGs papirutgave.. Doffen sier selv han ikke spiller om han ikke blir betydelig bedre enn det det var mot Kamma, mens Nordlie sier han tviler på at Doffen spiller-.

>

> Passer meg fint å slippe å se den spirrevippen der rota til angrepene våre.. Selv om vi kanskje greier det fint selv også--

Start med eller uten Doffen tar vel alle poenga i den kampen.

Jeg kan dessverre ikke se hvilket tippeligalag Vålenga skal klare å slå, med det elendige spillet de viser denne sesongen. Etter kampen mot Start ligger vi nok enda mer begravd i gjørma.

Comment

Wæhler og Gashi tilbake etter karantene

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/vif/article636558.ece

Regner med Doffen

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/t...icle636566.ece

Comment

Vi har fem poeng på sju seriekamper og det er fire kamper igjen før ferien!! Har innsett at gullet har gluppet. Dette er ydmykende av en regjerende seriemester! Vi er helt i bånn og jeg tror også det skal bli tøft den 16. mai. Selv om jeg håper det motsatte

Comment

Working...
                              X