Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

aldri kjedelig å være enga supporter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aldri kjedelig å være enga supporter

I denne spark treneren/vi trenger nye spillere debatten synes jeg det er på sin plass å melde at fy fader og morro det er å holde med enga. Det er aldri noe midt i mellom. Husker ikke sist vi havnet på på en plasering midt på tabellen. Det er aldri noe midt i mellom med enga. Enten så kjemper vi om seriegull, rykker ned, eller går nesten konkurs. er så glad jeg holder med enga og ikke kjedelige odd, ham kam eller et eller annet nitrist lag

Re: aldri kjedelig å være enga supporter

2002 var vel den ene middelhavssesongen vi har hatt på det jeg kan huske.

Comment

Jeg er så glad jeg elsker enga. Det er helt merkelig.

Når vi taper elsker jeg klubben bare mer

Comment

Morsomt poeng det der. Faktisk fryktelig morsomt. Hvis noen i området hører en som ler hysterisk i gatene i området Jordal/Vålerenga i natt er det bare jeg som er ute og ler hysterisk i gatene midt på natta.

Aldri kjedelig er helt korrekt. Frustrerende og morsomt. Som livet Opp og Ned. Jeg prøver å få meg et A4 liv, men innså nå at det er umulig.
        Man må delta for å vinne

Comment

Sitat: Den lør, 13 mai 2006 00:02 skrev thorstein:

> Jeg prøver å få meg et A4 liv, men innså nå at det er umulig.

--------

Hva er vel gøy med et A4-liv?

Comment

Sitat: Den fre, 12 mai 2006 23:44 skrev hiphop:

> 2002 var vel den ene middelhavssesongen vi har hatt på det jeg kan huske.

Vi tok også cupgull det året...

Comment

Ja, det er altid moro å være Enga-supporter. Alltid spennende. Alltid noe å kjempe for.

Jeg er stolt Enga-supporter uansett hva som skjer!

Då jeg var i skikkelig dårlig humør efter FFK- kampen, spurte en kompis "Hvorfor bytter du ikke bare lag i stedet for å være forbanna over de dårlige resultatene?" "Ikke faen!" svarte jeg.

Dagen efter Brann-kampen ringte broren min, og snakket om hvor fantastiske Brann var. "jeg trodde du var Viking-supporter jeg" sa jeg "Nej, ikke lenger, nå heier jeg på Brann!" sa han. (tidligere var han også Lyn-supporter)

Må være jævla trist å ha ett slikt forholl til fotball, at man bare hopper fra lag til leg annenhver uke. Da opplever man aldrig spenning. Hvis det betyr så jævla lite at man bare kaster laget når de taper, kan man jo ikke oppleve den fantastiske intensiteten og nerven som er det som gør fotball moro.

I fotball går det opp og ned, ballen er rund, og det eneste som er sikkert er at jeg heier på Vål'enga uansett hva som skjer!
              DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Kanskje ikke så gøy, men kanskje litt mer forutsigbart. Innimellom tenker jeg at det hadde vært godt. Innimellom.

Jeg er Tottenham-fan også. De er middelhavsfarere og det har lissom vært greit å forholde seg til. Årets sesong hvor de mistet Champions League-plass (kanskje) siste serierunde er den værste jeg har vært med på. Blir sliten av slikt.

Forutsigbarhet var litt godt. Selvfølgelig mye morsommere i år. Det var jo det. Bare litt mer slitsomt...
                Man må delta for å vinne

Comment

Sitat: Den fre, 12 mai 2006 23:44 skrev hiphop:

> 2002 var vel den ene middelhavssesongen vi har hatt på det jeg kan huske.

Vi var faktisk ikke så langt unna nedrykksstriden det året. Men vi vant da vi måtte, og klarte å holde nok lag bak oss til at det ikke var så farlig. Men poengmessig var vi ikke langt unna streken.

Ellers var vel også sesongen 1995 ganske grei. Husker vil til og med prata om mulig UEFA-cupspill det året der.

Det var vel Johan Golden som i et intervju (kan det ha vært i 2002?) fikk spørsmål om hvordan han håpa sesongen ville bli for Vålerenga. I motsetning til andre som svarte gull og grønne skoger, svarte Golden at han håpa på en skikkelig drit kjedelig sesong. En sesong hvor man kunne få igjen pusten. En sesong hvor man gikk til kampene uten at det var drama.

En slik sesong høres fantastisk deilig ut nå...

Comment

Sitat: Den lør, 13 mai 2006 00:31 skrev FrankO:

> Sitat: Den fre, 12 mai 2006 23:44 skrev hiphop:

>

> > 2002 var vel den ene middelhavssesongen vi har hatt på det jeg kan huske.

>

>

> Vi var faktisk ikke så langt unna nedrykksstriden det året. Men vi vant da vi måtte, og klarte å holde nok lag bak oss til at det ikke var så farlig. Men poengmessig var vi ikke langt unna streken.

>

> Ellers var vel også sesongen 1995 ganske grei. Husker vil til og med prata om mulig UEFA-cupspill det året der.

>

> Det var vel Johan Golden som i et intervju (kan det ha vært i 2002?) fikk spørsmål om hvordan han håpa sesongen ville bli for Vålerenga. I motsetning til andre som svarte gull og grønne skoger, svarte Golden at han håpa på en skikkelig drit kjedelig sesong. En sesong hvor man kunne få igjen pusten. En sesong hvor man gikk til kampene uten at det var drama.

>

> En slik sesong høres fantastisk deilig ut nå...

>

>

Har faktisk trua på en slik sesong- vi har hatt et knalltøft program til nå. Tror vi kommer til å plukke nok poeng til at dette blir en middelsesong...

Men vi har jo kval til CL og køppen- så det blir nok drama så det holder alikevel!

EN BY- ETT LAG

Comment

Følelsene blir ikke noe mindre for klubben i denne triste perioden for å si det sånn, heller tvert om. Men akkurat nå føler jeg mest for å krype under dyna, sippe litt, å tenke tilbake på Rådhusplassen høsten 2005.

Comment

En bra tråd! Takk for den

Holdningene og supporterskapet til Klanen reflekterer alt det vi har vært med på. Oppturer og nedturer.

Vi vil aldri legge oss på ryggen og dø, eller bytte lag (som går ut på det samme.) Vi svikter aldri!

Et liv med Enga bygger ryggrad!

Shalalalalalalalala, åh Vål`enga
                        Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Tror vi endte på 7. plass i 1998, det var det året Drillo kom inn og redda plassen og fikk oss til kvartfinale i cupvinnercupen. Selv om det endte på 7. var sesongen likevel prega av mye rot (som vanlig). Husker fortsatt 3-0 tapet mot Brann i Bergen den sesongen.. Fy faen. 2002 sesongen var vel egentlig roligere sammenlignet med 98, synes jeg.

Vålerenga er en fantastisk klubb, men det er utrolig slitsomt noen ganger. La oss gå for en A4-sesong!

Harald

Comment

Så sant som det er sagt...

1995 er såvidt jeg kan skjønne sist gang vi ikke var innblandet i topp eller bunn eller var i en cupfinale.

1996 nedrykk

1997 opprykk og cupseier

1998 nedrykkstrid, men reddet av en voldsom Drilloeffekt på høsten

1999 nedrykkstrid igjen

2000 nedrykk (fy F***, jeg kommer aldri til å glemme den dagen så lenge jeg lever)

2001 opprykk

2002 cupseier

2003 Sandefjord-kampen

2004 Seriesølv

2005 Seriegull

2006 ???

Comment

Var en eller annen her som sa noe om at når enga taper, blusser kjærligheten til laget opp. Det er helt merkelig, men må faktisk si meg enig. I fjor følte jeg meg ikke like engasjert som jeg tidligere har vært, men denne sesongen har derimot enga-engasjementet vært helt på topp igjen!

Vi er best i motgang!

Comment

Working...
                              X