Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ntg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ntg?

Det har jo blitt snakka litt om at lag som Lyn har veldig mange ungutter på laget. Jeg vet også at Lyn, Skeid og Stabæk har, hva kan jeg si, de rekruterer junior spillere fra NTG. De er jo ofte lovende og gode. Da lurer jeg på, har Enga en sånn "ordning" hvis dere skjønner hva jeg mener? Det hadde jo kansje ikke vært så dumt
    I'm yo huckleberry!

Vålerenga samarbeider med Wang.

Comment

Vi samarbeider vel også med Skeid på en måte, altså at vi kan kjøpe spillerne deres mot at Skeid får klage over Vålerenga i avisen.

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
        Vi samarbeider vel også med Skeid på en måte, altså at vi kan kjøpe spillerne deres mot at Skeid får klage over Vålerenga i avisen.
        ... litt artig å tenke på at Skeid og LSK har et samarbeid om utveksling av erfaring og kompetanse.

Derfor er det også veldig hyggelig at det er VIF som kan høste fruktene av samarbeidet.

-jørn-
        (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
          Vi kjøper'em vel strengt talt ikke - de fleste signerer som Bosmannspillere ;-)

Comment

Det forteller vel litt om hvor «begeistret» Skeid-spillerne selv er over det samarbeidet med veikrysset...

Comment

Working...
            X