Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stolt, stoltere, Vålerenga!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stolt, stoltere, Vålerenga!

Sikkert fett for lillestrøm og alle andre som hater oss å henge rundt på forumet vårt for tida. De trådene med flest kommentarer her inne er om hvor dårlig vi synes vi spiller, hvor dårlig vi synger eller hvor dårlige vi selv er.

Vi serverer jo oss selv og verdigheten vår på et sølvfat her inne. Slutt å syt by`n å yt!

Vi heller bensin på et bål som egentlig burde vært slukket.

Og skriver dere ikke på denne tråden, så gjør det på tråden "aldri kjedelig å være Vålerenga-supporter". For det er en bra tråd (og faen så sant!!)!

Hadde det ikke vært gøy om den lengste tråden var den om hvor stolte vi er av å være Enga-supportere?

Finn frem de positive sidene av Klanslivet og skyt kassa litt frem. Ikke mange av de tusenvis av medlemmene vi nå har kan si at de var med å starte å bygge Klanen, men vi bygger jo for faen videre hver dag. Vi legger oss ikke ned og dør Og det som bygger best er gode holdninger og positivitet.

Vi er landets beste supportere. Enga, i gode og onde dager.

Jada, til dere som følte dere tråkka på, her er svar til innlegget mitt. Så slipper dere å annstrenge dere:

"Hold kjeft a. Snakker så mye dritt om laget mitt jeg vil jeg vel!"

"Driter i om lillestrøm leser dette. Neste gang skal vi ikke gå av på Sagdalen, og da skal dem få!"

"Slutt å spis lykkepiller a!"

Reis opp, vi er Vål`enga!

Klanen har ryggrad og stolthet! KOM IGJEN ENGA!!
    Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Re: Stolt, stoltere, Vålerenga!

Sitat: Den lør, 13 mai 2006 19:27 skrev Blitzkrieg:

>>

> Hadde det ikke vært gøy om den lengste tråden var den om hvor stolte vi er av å være Enga-supportere?

> Finn frem de positive sidene av Klanslivet og skyt kassa litt frem. Ikke mange av de tusenvis av medlemmene vi nå har kan si at de var med å starte å bygge Klanen, men vi bygger jo for faen videre hver dag. Vi legger oss ikke ned og dør Og det som bygger best er gode holdninger og positivitet.

------------------

Ok forslag!

Jeg ER fortsatt stolt av Vålerenga og stolt av å være Vålerenga-supporter. (Vålerenga er selvfølgelig VELDIG MYE MER enn årets lag og den begredelige TL-starten)

Traff en fyr på butikken idag ikledd Vålerenga-drakt og takka han for at han gikk med drakta på en dag som denne.

Tar på meg Vålerenga mot Rasisme-T-skjorte sjøl på jobb om Mandagen og holder hodet høyt!!

(OG jeg har også tro på at vi gjør det bedre framover!)

- I gode og onde dager!!

Comment

Jeg fikk endelig klanskortet mitt i posten i dag og vil gjerne benytte anledning til å takke for det, samt å nevne at jeg ble skikkelig gla for det.. glemte tabellsituasjon et øyeblikk der og nøt herligheten..

Ellers vil jeg nevne Thomas Holm som min største inspirasjon til supporterlivet.. HAN er jeg skikkelig stolt av..
      Fristilt!

Comment

Da jeg begyndte å følge Enga tett for 4-5 år siden kjente jeg en følelse jeg ikke har opplevd siden Danmark vannt EM i 1992. En følelse av å være så knuttet, så engasjert og så stolt av et fotballlag. Den følelsen merker jeg nå hver dag, hver gang jeg ser VIF-logoen og når jeg tar på meg VIF-skjerfet mitt. Om vi vinner eller taper, den følelsen vil være der alltid.

Jeg bor i Danmark nå og kommer derfor sjeldent på Enga-kamper, men til sommer'n flytter jeg til Oslo, og jeg gleder mig usigeligt til å komme opp å være en del af Vål'enga-miljøet - å komme opp til likesinnede folk, som jeg kan dele sorger og gleder meg. ÆRE VÆRE
        DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Genial tråd og det var på tide med noe slikt

Enga er så mye mer enn tabellen, kampresultater og målforskjell. Det er DET andre supportere aldri vil skjønne. Uansett hvor jeg muligens måtte flytte hen i dette livet - en gang Enga, alltid Enga! Å bytte lag er som å bytte bort sine foreldre eller søsken, det gjør man bare ikke. Engasupportere elsker laget og det er derfor vi heier på dem, ikke fordi de leder tabellen. Fordi ingen lag er som Enga. Det er lett å være en god supporter når alt funker (hei fugler, hvis dere leser dette: drøm videre om å synge oss ut Det er alt det forblir: en drøm - trommer er ikke sang og husk: de som flyr høyt har en stor fallhøyde...

Men når ting er vanskelig er Enga likevel lett å heie på. Og der ligger forskjellen til andre lag.

Soso
          Only the dark sides deals in absolutes...

Comment

Sitat: Den lør, 13 mai 2006 22:31 skrev Soso:

> Genial tråd og det var på tide med noe slikt

>

> Enga er så mye mer enn tabellen, kampresultater og målforskjell. Det er DET andre supportere aldri vil skjønne. Uansett hvor jeg muligens måtte flytte hen i dette livet - en gang Enga, alltid Enga! Å bytte lag er som å bytte bort sine foreldre eller søsken, det gjør man bare ikke. Engasupportere elsker laget og det er derfor vi heier på dem, ikke fordi de leder tabellen. Fordi ingen lag er som Enga. Det er lett å være en god supporter når alt funker (hei fugler, hvis dere leser dette: drøm videre om å synge oss ut Det er alt det forblir: en drøm - trommer er ikke sang og husk: de som flyr høyt har en stor fallhøyde...

>

> Men når ting er vanskelig er Enga likevel lett å heie på. Og der ligger forskjellen til andre lag.

>

> Soso

__________________________________________________ _______

Merkes også. Når var forige gang bunnlaget i tippeligaen trakk 20'000 på kamp?? Ble kjempefornøyd med å se at så mange ville se kampen mot LSK.

Håper bare folk fortsetter sånn Strak rygg og hevet hode for Vålerenga, uansett hvordan det går vil jeg alltid følge med. Har fulgt laget aktivt siden 1997 (da var jeg 9 år), og kommer ikke til å slutte, selv om det utenkelige skulle skje!

Hadde vært kult om det kom over 10'000 mot Molde også. La oss vise at vi bryr oss. La oss vise at vi DØR for Enga. La oss vise at vi ALDRI svikter laget!

KOM IGJEN ENGA!!
            There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Honnør til trådstarter!

Ja vårt kjære Vålerenga gir oss mye, både av smerte og eufori! Sånn har det alltid vært, og sånn vil det alltid være. Glad jeg ikke følger en A4 - klubb!

Vålerenga - alltid, uansett.

Comment

Sitat: Den lør, 13 mai 2006 21:09 skrev Schistad:

> Da jeg begyndte å følge Enga tett for 4-5 år siden kjente jeg en følelse jeg ikke har opplevd siden Danmark vannt EM i 1992. En følelse av å være så knuttet, så engasjert og så stolt av et fotballlag. Den følelsen merker jeg nå hver dag, hver gang jeg ser VIF-logoen og når jeg tar på meg VIF-skjerfet mitt. Om vi vinner eller taper, den følelsen vil være der alltid.

> Jeg bor i Danmark nå og kommer derfor sjeldent på Enga-kamper, men til sommer'n flytter jeg til Oslo, og jeg gleder mig usigeligt til å komme opp å være en del af Vål'enga-miljøet - å komme opp til likesinnede folk, som jeg kan dele sorger og gleder meg. ÆRE VÆRE

Velkommen til Oslo og Engaland.. Vi sees på kamp!

Stolt Klansmedlem.

EN BY- ETT LAG

Comment

Henger meg på bølgen.

Har ingen av dere noengang opplevd motgang med klubben i deres hjerte? Hva med alle gangene vi stod å fellte tårer på Bislett? Hva med kampene mot Tromsø og Sogndal på Ullevåll, som sendte oss på huet å ræva ned i første divisjon? Hva med alle nesten konkursene? Dere kaller dette krise? Vi har spilt 7 kamper for faen, vi har 5 poeng, dette er da langt fra hva jeg definerer som krise utifra et historisk Våleng`a definert perspektiv.

Dette lille resymeet er kritikk til den gjentatte sytinga som forekommer på våre hjemmesider om dagen. Vi er Våleng`a for faen! Vi legger oss aldri ned og gir opp, vi har vært ute en vinternatt før! Det som kjennetegner oss er at vi elsker og ærer laget i våre hjerter til døden skiller oss ad. I GODE OG ONDE DAGER!

All den generelle negative publisiteten og tankene er vi som klubb og supportere ikke tjent med.

Personlig er jeg sjeleglad for at jeg fikk tilført blått blod i morsmelka og gjennom stedet jeg vokste opp. Tenk om jeg heller skulle holdt med en så grå og kjedelig klubb som Lilestrøm? Hva slags meritter har dem å vise til? INGEN! VI HAR ALT!

Hvem husker ikke alle gleden vi følte etter å ha hevet nok et cupgull, hvem husker ikke den enorme gleden etter å ha rykket opp, hvem husker ikke nedrykkskampen kampen mot Sandefjord som enda sender nerveimpulser i våre foreldrede kropper, hvem husker ikke avslutningsmatchen mot Stabæk, hvem husker ikke seriegullet i Skien i fjor?

Hvis man kun skal bruke energi på det negative i fotball, så blir det helt feil. Selvfølgelig kan man vise frustrasjon og sinne, men personlig syntes jeg ting har gått over stokk og stein den siste tiden og det hele minner meg mer om en heksejakt enn konstruktiv kritikk.

Bær fargene med stolthet, det har vi god grunn til å gjøre!

STOLT, STOLTERE, VÅLERENGA!

Comment

Hehe, dette minner om "grief-cycles" med sjokk, vantro/benektelse, sinne, sørging, reparasjons- og bearbeiding, nyorientering. Vi er tydligvis spredt over de forskjellige fasene nå.

Comment

Ser ut som en helt riktig observasjon. kan nesten lese i de forskjelige postene hvor langt man er kommet i skalaen.Føler selv jeg er i nyorientering. Iværtfall der jeg prøver å være

Comment

joda, selv om skuffelsen fortsatt henger igjen, skal det sies at det aldri har vært kjedelig å være Vålerenga!! klubben alle elsker å hate! ja, jeg har sjøl følt litt hat i det siste! c",) men det er sånn det er med vålerenga da - elsket og hatet, også av sine egne innimellom.. men hatet er aldri større enn at vi kravler oss opp på beina og kjenner kjærligheten til vålerenga igjen stråle gjennom kroppen!!

så takk skal dere faen i meg ha! hehe..

terje

Comment

Når jeg tenker på det, så må jo Vålerenga være landets mest generøse klubb! Den sjenker både tilhengere og motstandere mang en lykkelig stund. - ok, rolig nå ikke miste grepet .... - nei, nei, nei - pust dypt inn og rolig ut - såååån , ja der har vi'n. Gleder meg til kamp i morgen!

Comment

Alltid stolt og trofast Vålerengasupport..

Klubben vår består uansett
                            Blårøde brødre

Comment

"grief-cycles" med sjokk, vantro/benektelse, sinne, sørging, reparasjons- og bearbeiding, nyorientering. Joda, en helt legetim prosess å befinne seg i det, etter mange kamper under pari.

Men det er hvor lenge vi befinner oss i de fosrkjellige fasene som skiller menn fra mus/fugler/pappagutter.

5 min. sjokk

5 min. vantro/benektelse

5 min. sinne

5 min. sørging

5 min. reparasjons- og bearbeiding

5 min. nyorientering

Så.... BARE BLIND KJÆRLIGHET OG FORNYET INNSATSVILJE

Gleder meg til i morgen. Jeg blandt de kongeblå, dama blandt de svarte/gule. Så skal vi se hvor forbanna koselig feiringen blir i Kristiansand 17.

KOM IGJEN ENGA!
                              Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Working...
                              X