Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

HODELØSE og HISTORIELØSE VIF-supportere!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: HODELØSE og HISTORIELØSE VIF-supportere!

Mener det at vi sparket Davidsen er en av de størrste tabbene klubben noensinne har gjort. Var betraktlig stoltere når jeg gikk hjem etter cupfinalen i 97 enn i 02. Vi spilte skikkelig fotball i en av de mest underholdende finalene på 90 tallet. Mener vi har en tradisjon å ta vare på. Enga skal være kjent som et lag som spiller leken bohemfotball. Vi er jævlig langt fra det nå. Synes det er synd folk avskriver Davidsen uten videre. Hvem vet hva han kunne fått til med dagens spillerstall og dagens økonomi?? Andre norske alternativer kan være Bengt Eriksen, Fagermo i Godset, Erland Johnsen el. Kenta. Det vi trenger er positivitet og kreativ offensiv fotball. Vil ikke kun gå rundt å være stolt av klubben, ønsker å være stolt av spillere som sprudler og av et lag som spiller FOTBALL!!

Comment

Sitat: Den tir, 16 mai 2006 09:57 skrev keyserløkka:

> Hvem vet hva han kunne fått til med dagens spillerstall og dagens økonomi?? "

Sant nok, ingen vet det med sikkerhet, og du vet kanskje hvorfor? Fordi fyren ikke har vært trener siden han slutta i Enga! Ringer det noen bjeller?

Comment

> Hvem vet hva han kunne fått til med dagens spillerstall og dagens økonomi?? "

Sant nok, ingen vet det med sikkerhet, og du vet kanskje hvorfor? Fordi fyren ikke har vært trener siden han slutta i Enga! Ringer det noen bjeller?

--

Vidar Davidsen var etter at han fikk sparken i Vif trener for Lyn noen år og leda dem til opprykk. Han fikk også tilbud om å trene en belgisk klubb (Genk ?).

Han leda oss til nedrykk, ja. Noe Rekdal også var farlig nær og en heldig dommeravgjørelse fra å gjøre for to år siden.

Ser at Vidar Davidsen ikke nødvendigvis er noe fullgodt alternativ som trener nå, men er lei av at folk disser ham som dårlig trener. Han rykka opp i 93 med en relativt tynn stall, gjorde to hederlige sesonger før det fatale nedrykket. Men hvem kan glemme festsesongen 1997? Min påstand er at hvis Vidar Davidsen hadde fått lov til å fortsette etter den, hadde vi vært seriemester lenge før 2005. Så får folk heller kalle meg naiv og det som verre er..

Comment

Sitat: Den tir, 16 mai 2006 10:29 skrev einartl:

> > Hvem vet hva han kunne fått til med dagens spillerstall og dagens økonomi?? "

>

> Sant nok, ingen vet det med sikkerhet, og du vet kanskje hvorfor? Fordi fyren ikke har vært trener siden han slutta i Enga! Ringer det noen bjeller?

> --

> Vidar Davidsen var etter at han fikk sparken i Vif trener for Lyn noen år og leda dem til opprykk. Han fikk også tilbud om å trene en belgisk klubb (Genk ?).

>

> Han leda oss til nedrykk, ja. Noe Rekdal også var farlig nær og en heldig dommeravgjørelse fra å gjøre for to år siden.

> Ser at Vidar Davidsen ikke nødvendigvis er noe fullgodt alternativ som trener nå, men er lei av at folk disser ham som dårlig trener. Han rykka opp i 93 med en relativt tynn stall, gjorde to hederlige sesonger før det fatale nedrykket. Men hvem kan glemme festsesongen 1997? Min påstand er at hvis Vidar Davidsen hadde fått lov til å fortsette etter den, hadde vi vært seriemester lenge før 2005. Så får folk heller kalle meg naiv og det som verre er..

---------------------------------------------------------------

det laget som rykket ned i 96, det besto vel bare av middelmådige spillere da...sånn som, Hai 900tusen i årslønn!, Risnæs, Levernes, Haug(som fortsatt spiller), Kjølner (som fortsatt spiller) og ikke minst Kent Bergersen.

det laget han rykket ned med var ufattelig mye bedre enn det laget Rekdal "nesten" rykket ned med.....

Davidsen skal ha sin skyld i vår økonomiske ruin på den tiden. så hva han hadde gjort hvis han hadde like bra økonomi. jo kjøpt inn 11 Pagge!!!!!!!! hehhe ja jeg vet at det ikke var han som kjøpte pagge

Comment

Poenget er ikke å annonsere Davidsen som noen redningsmann eller noe i den duren. Men jeg mener da det er en mye dårligere prestasjon i dagens situasjon å trene dette laget ned i bunnstriden. Visstnok var laget bra nok til å kjempe i toppen i 96, men det var da ufattelig mye rot i klubben. Mener å huske at jeg den sommerne gikk med t-skjorte med "jeg redda vålènga" på, i tillegg trente laget på en hupete grusbane om vinteren osv. Dette kan ikke sammeliknes med dagens situasjon. Husker til og med at annetlaget ikke hadde baller å trene med, utrolig men sant. Det er altså helt andre rammebetingelser enn for 10 år siden. Når man da ikke hadde støtte i styret, noe ikke Davidsen hadde, var ikke forholdene de beste.

Comment

grunnen til at jeg avviser Davidsen som noen trener nå er at jeg ikke akkurat kan se for meg at han er trenertypen til å snu dette. For meg ser han ikke ut til å være typen til å skape en entusiasme som dette Vif laget helt klart savner for tiden. Da tror jeg likegreit å beholde Reka (noe jeg syner vi skal gjøre i alle tilfeller)hvis vi skulle annsatt en annen trener en reka synnes jeg vi skulle ansatt en type helt motsatt av reka, og synes ikke davidsen er det.

Comment

Kan vi nå bare droppe trenerspm,hvem som burde/ikke burde trene klubben,og heller konsentrere oss om spillerne og trenerne som faktisk ER her...

Vår jobb som supportere er å støtte laget i tykt og tynt!!!!Og selvsagt,vi får ha våre meninger og vi kan yttre dem her..Men fokus på støtte av laget ganger alle best..

Og idag tar vi 3 poeng mot Keiko og vennene hans

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Det var hyggelig å se Enga igjen idag. De glimtet til med godt spill i store deler av kampen, selv om det så veldig stygt ut de første minuttene.. Utrolig gledelig var det også at Rekdal byttet inn en spiss (!!) på 2-1! Laget fortsatte å spille fotball helt frem til det 85. minutt, og da ble man forståelig nok presset langt bakover på banen.

Uansett var det mye positivt å trekke frem fra denne kampen. Spennende å se om det kun var fordi vi spilte mot et lag som tør å åpne seg litt bakover, eller om dette var dagen alt snudde!

Kom igjen Enga!

Mjerda

Comment

Håper vi kan sette debatten om trener litt på sidelinja nå, og heller konsentrere oss om kampene som kommer.

Begynner å bli lei klaging fra folk om bytte nå.

Comment

Sitat: Den tir, 16 mai 2006 22:26 skrev Mjerda:

> Det var hyggelig å se Enga igjen idag. De glimtet til med godt spill i store deler av kampen, selv om det så veldig stygt ut de første minuttene.. Utrolig gledelig var det også at Rekdal byttet inn en spiss (!!) på 2-1! Laget fortsatte å spille fotball helt frem til det 85. minutt, og da ble man forståelig nok presset langt bakover på banen.

>

> Uansett var det mye positivt å trekke frem fra denne kampen. Spennende å se om det kun var fordi vi spilte mot et lag som tør å åpne seg litt bakover, eller om dette var dagen alt snudde!

>

> Kom igjen Enga!

>

> Mjerda

HELT ENIG!!idag spilte vi fotball som vi behersker,og det var tider morsomt å se på!!!

Vi hadde jo flere inne i boksen pr angrep nå,enn tilsammen de andre 7 kampene.Dette er virkelig noe å bygge videre på.

Likte også å se innstillingen,instatsen og faenskapen i øya dems!

ENGA ER TILBAKE

Comment

Sitat: Den tir, 16 mai 2006 23:06 skrev ehasseldal:

> Håper vi kan sette debatten om trener litt på sidelinja nå, og heller konsentrere oss om kampene som kommer.

> Begynner å bli lei klaging fra folk om bytte nå.

Etter oppvaskmøtet sist,sa Reka at han skulle bli mere "trener" igjen,være mer engasjert osv..Og se nå...Etter kun EN uke med Reka kjeftende og engasjert på treninga,har vi hevet laget mange hakk.Og idag manglet vi i tillegg 3 "førstelags" spillere...

FOr meg er dette nok ett bevis på at Reka er mannen for oss.Ihvertfall som den aktive treneren han er nå!

I er sjef!

Comment

Working...
                        X