Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Wæhler og Grindheim på landsen..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wæhler og Grindheim på landsen..

Mer her

http://fotball.aftenposten.no/landsl...ticle56266.ece
    FULL PAKKE!

Re: Wæhler og Grindheim på landsen..

litt rart at Grindheim ble tatt ut synes jeg...han har ikke vært helt seg selv denne sesongen,selv om han gjør brukbare kamper
    Vålenga du er min rellion...det er sant det

Colakongen

Comment

Sitat: Den man, 15 mai 2006 12:26 skrev Klodrian:

> litt rart at Grindheim ble tatt ut synes jeg...han har ikke vært helt seg selv denne sesongen,selv om han gjør brukbare kamper

Enig i det, men det er mange i Eliteserien som har skuffet. Og Hareide prøver vel å bygge et lag fram mot EM-kvalifisering, og da er nok Grindheim med i planene.

At Wæhler ble tatt ut er veldig hyggelig. Da får han sjansen igjen, selv om han ikke ville spille på landslaget i fjor.

arne s-k

Comment

Litt merkelig uttak av Hareide ja. Hvorfor er ikke Thomas Holm, som hele tida rydder opp feilene Grindheim (og Gashi) har gjort, tatt ut?

[edit: glemte verbalet]
        in Absinthia

Comment

Gratulerer til begge...

Selv om jeg ikke hadde tatt ut Grindheim i den formen han er i for tiden, så får vi håper at han gjør det bra når han først er tatt ut..

Comment

Sitat: Den man, 15 mai 2006 12:48 skrev Hjesus:

> Litt merkelig uttak av Hareide ja. Hvorfor er ikke Thomas Holm, som hele tida rydder opp feilene Grindheim (og Gashi) har gjort, tatt ut?

>

Jeg hadde vært veldig overrasket om Thomas Holm hadde blitt tatt ut. Greit at han har vært OK for Vålerenga i år.

Men Hareide har ikke tatt ut troppen etter hvem som har vært best i år. Grindheim blir iallfall tatt ut for det han gjorde i fjor. Og det synes jeg er greit, med tanke på at det er lenge til første EM-kvalifiseringskamp, og til den kampen er det mer sannsynlig at Grindheim er aktuell enn at Thomas Holm er aktuell. Og da er det greit av Hareide å la Grindheim forstette på landslaget. Hareide skal bygge et landslag, ikke premiere de som har vært best de siste to ukene.

arne s-k

Comment

Enig i at Holm nærmer seg landslagsform, men kanskje dette uttaket kan påvirke Wæhler og Grindheim positivt så de finner tilbake til fjorårsformen?

Comment

Hareide har tidligere uttalt at han har sansen for begge brødrene Holm. Men Thomas klarte ikke å bevise at han holder internasjonalt tempo da han fikk prøve seg mot Australia, og Daniel er veldig langt unna landslagsklasse om dagen. Tror nok ingen av disse gutta er frosset ut av Hareide, men først og fremst må de spille Vålerenga opp i toppen av norsk fotball igjen før de får sjansen. Grindheim er vanskeligere å erstatte som type, og det er tydelig at Hareide har veldig stor tro på ham når han blir tatt ut på tross av den middelmådige sesongstarten.

Comment

ufattelig morsomt for Wæhler synes nå jeg..han fortjener det..han har levert siden han kom etter min mening

utrolig bra grattis.

Comment

Whæler og Hagen blir ustoppelig!

Comment

Working...
                    X