Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VI er absolutt i rute, bare se på dette!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: VI er absolutt i rute, bare se på dette!

Vinner vi borte mot Ham Kam er vi à poeng med fjorårets resultater mot de samme lagene vi har møtt så langt i år.

Så da kan vi kanskje koste på oss å børste støv av optimismen igjen?

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 15:19 skrev hp29:

> Vinner vi borte mot Ham Kam er vi à poeng med fjorårets resultater mot de samme lagene vi har møtt så langt i år.

>

> Så da kan vi kanskje koste på oss å børste støv av optimismen igjen?

------

Joda, bortsett fra i fjor så var det ingen lag som hadde såpass med poeng som LSK har på 8 kamper. 6 seire, 2 uavgjort, 0 tap - gotta respect that.

Mulig de går på en smell, men det er langt opp.

Hilsen Lasse

-forsktig realist som synes det er litt tidlig å snakke om gull..

Comment

Gullet tar vi nok ikke uansett i år, men det er absolutt muligheter for RL og UEFA-cup.. Fortsetter vi bare utviklinga vår nå, så kan det bli seende riktig så bra ut. Hovedmålet er vel uansett CL-spill..

Comment

> Sitat: Den tor, 18 mai 2006 15:46 skrev foomatic:

> > Joda, bortsett fra i fjor så var det ingen lag som hadde såpass med poeng som LSK har på 8 kamper. 6 seire, 2 uavgjort, 0 tap - gotta respect that."

Bortsett fra Vålerenga mener du? Vi tapte på Hamar. Så vant vi fem kamper på rad før vi spilte en uavgjort. 16 poeng på 7 kamper. Så gikk vi inn i en spiral mot de fire lagene vi ikke klarte å slå (LSK, Start, Lyn og Viking).

Etter seks runder var vi med andre ord bedre enn LSK. Etter sju runder var vi ett poeng bak.

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 18:57 skrev FrankO:

> > Bortsett fra Vålerenga mener du? Vi tapte på Hamar. Så vant vi fem kamper på rad før vi spilte en uavgjort. 16 poeng på 7 kamper. Så gikk vi inn i en spiral mot de fire lagene vi ikke klarte å slå (LSK, Start, Lyn og Viking).

>

> Etter seks runder var vi med andre ord bedre enn LSK. Etter sju runder var vi ett poeng bak.

-----

Joda, men LSK har 20 på 8 kamper. Etter 7 kamper hadde de 17, ett mer enn Vålerenga anno 2005. Bedre start det så vidt jeg ser det.

Uansett, jeg synes (desverre) at LSK ser veldig sterke ut, og jeg synes 12 poeng opp er vel mye til å starte å snakke om muligheter for gull..

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 21:00 skrev foomatic:

> Uansett, jeg synes (desverre) at LSK ser veldig sterke ut, og jeg synes 12 poeng opp er vel mye til å starte å snakke om muligheter for gull..

>

>

Tjaa. Husk at LSK har vært i (veldig) god form siden før jul. Det blir svært mange måneder å holde koken frem til Oktober, i slutten av Juni er det sannsynlig at LSK begynner å slite.

Brann kommer (som alltid) til å komme inn i en dårlig stim i god tid før gullet skal deles ut.

Odd er rett og slett ikke gode nok til å komme blant de fire beste iår!!

Og da er det bare tre poeng opp til lagene RBK og Lyn, som er potensielle gullkandidater.

Hilsen optimist!
              +++

Comment

er det ikke bare å håpe at det blir enormt med uavgjort kamper fremover,men seiere til oss, så klatrer vi sakte oppover uten at noen helt legger merke til det
                Djrene

Bend it faktisk

Comment

Vi sliter ikke nå, den eneste det er langt til er LSK. Brann er også et stykke unna men det fikser vi. Det er bare 3 poeng til fjerdeplassen!

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 21:00 skrev foomatic:

> Sitat: Den tor, 18 mai 2006 18:57 skrev FrankO:

>

> > > Bortsett fra Vålerenga mener du? Vi tapte på Hamar. Så vant vi fem kamper på rad før vi spilte en uavgjort. 16 poeng på 7 kamper. Så gikk vi inn i en spiral mot de fire lagene vi ikke klarte å slå (LSK, Start, Lyn og Viking).

> >

> > Etter seks runder var vi med andre ord bedre enn LSK. Etter sju runder var vi ett poeng bak.

> -----

>

> Joda, men LSK har 20 på 8 kamper. Etter 7 kamper hadde de 17, ett mer enn Vålerenga anno 2005. Bedre start det så vidt jeg ser det.

>

> Uansett, jeg synes (desverre) at LSK ser veldig sterke ut, og jeg synes 12 poeng opp er vel mye til å starte å snakke om muligheter for gull..

--------------------------------

Ikke bekymre deg.

De har (så vidt jeg vet) tatt mål av seg til å vinne Intertoto for å få europaplass, de skal vinne cupen og de skal vinne serien. Samtidig skal de satse på Royal League.

De har ikke sjans. Kommer til å sprekke som en ballong

Espen

Ei kasse, er passe!!

Comment

Sitat: Den fre, 19 mai 2006 15:01 skrev Esp1:

>

> De har ikke sjans. Kommer til å sprekke som en ballong

>

> Espen

>

---------

...som vi har sett dem gjøre så mange ganger før.

POFF!

Comment

runde 9 runde 10 ferien

lsk 21 lsk 24 LSK 24

brann 21 brann 22 Brann 23

odd 14 lyn 15 VIF 17

lyn 14 rbk 14 ODD 17

stab 12 odd 14 LYN 16

rbk 11 VIF 14 RBK 15

molde 11 stab 13 STAB 13

vif 11 viking 12 VIK 13

fsk 10 fsk 11 START 13

vik 9 molde 11 MOLDE 12

san 9 Start 10 TIL 12

hamkam 8 TIL 9 FSK 11

tIL 8 San 9 Ham kam 9

start 7 ham kam 8 SAn 9

Her er min analyse om åssn JEG tror det KAN gå de neste 3 kampene. Om vi vinner våre 3 da ?!!

( kan noen vennligst sette disse 3 rundene på Oddsen - da vinneru spenn )

Comment

Hvis vi ikke kommer helt på topp er jeg litt usikker på om jeg vil ha RL. Kanskje det hadde vært greit med en 5.plass, god tid til å slappe av for så å begynne oppkjøringa til en ny sesong som krones med gull? Grindheim mente jo gutta fortsatt hadde forrige sesong i beina når de startet oppkjøringa til denne.

Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Working...
                          X