Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

David Nielsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• David Nielsen

Ifølge danske TV2 har Start og Vålerenga kommet med tilbud til FC Midtjyllands spiss, David Nielsen. Han var visstnok og så på kampen i går.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/4140058.html

På hjemmesiden til Mitjylland beskrives han som en rask og målfarlig spiller, som ble hentet til klubben for å erstatte Mohammed Zidan. Han har tidligere spilt for blant annet Wimbledon, Düsseldorf, FC Köbenhavn og Grimsby.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&hol...erinfo&topID=5

Re: David Nielsen

Jeg har sett han spille for Norwich for noen år siden.

Så han dessuten i Vallhall i vinter.

Mener har ville vært en god signing. Han er hurtig, og giftig på kassa. Hadde absolutt vært flott med mr. Nielsen i klubben. Tror han kan tilføre oss en del...

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Virker som en grei spiller, men det er lenge siden han har vært en goalgetter av betydning. Fra '98-sesongen da han scora 15 for FCK, har statistikken gått gradvis nedover, med henholdsvis 11, 8 og 6 mål de siste tre sesongene. Nå er dette bare statistikk fra den danske Superliga, men det er også en liga som ligger jevnt med nivået i Tippeligaen og gir et godt bilde på hva vi kan forvente av ham her. Jeg håper på noe litt mer spennende...

kilde: http://www.netsuperligaen.dk/VisSpil...pillerID=10286

Comment

Han herja til tider med Vålenga i Vallhall i februar..

En god spiss som vil forsterke oss
        Blårøde brødre

Comment

Han spilte sammen med Jepsen i Ålborg for noen år siden, men fikk sparken fordi han slo ned en medspiller på trening
          DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Sitat: Den ons, 17 mai 2006 16:03 skrev Schistad:

> Han spilte sammen med Jepsen i Ålborg for noen år siden, men fikk sparken fordi han slo ned en medspiller på trening

--------------------------------------------------

Det var forøvrig Viking-kaptein, Allan Gaarde som fikk smake på Nielsens rette høyre.

Comment

Midtjylland vil kvitte seg med Nielsen fordi han har "Dårlig indflydelse på klubbens unge spillere" http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../02/100640.htm

Mye bråk rundt ham før også: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../18/165855.htm

Comment

Tror ikke vi bør tilby denne klovnen kontrakt. Når en person blir uønsket i flere klubber og kommer i bråk hele tiden, er det bare å glemme det. Ikke scorer han så mye lenger heller. Noe bedre takk.

Comment

Kanskje ikke sikkert Jepsen vil bli glad hvis vi henter David Nielsen. Det sies jo at Jepsen og Gaarde er gtode kompiser, så det er ikke skikkert Jepsen synes det er en god ide å hente mannen som slo ned kompisen hans så han fikk hjernerystelse.
                  DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Nåværende sesong:

Kamper Start 90 min. Mål

----20-----15 ---10 ----- 6

Ikke imponerende. Han har ikke scort "mye" siden han spilte i Aab for 2-3 år siden da han scorte 11 mål, og før da hadde han ikke scort over 10 mål siden 1998/99 da han scorte 15 for København.

Aldri at han skal komme hit, vi trenger en måljeger. Rune Lange og Thorstein Helstad er potensielle, og kanskje Frode Johnsen. Heller en av de enn han her.

Comment

Jeg er faktisk ikke enig.

Jeg har som sagt sett ham et par ganger, og han kan faktisk blomstre skikkelig. Potensialet er der.

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Tror ikke jeg. Han er 30 år gammel og det syns jeg er for gammelt, men jeg sier ikke at du ikke kan ha rett, jeg har jo ikke sett han.

Men som Schistad sa, tror jeg ikke Jepsen blir så veldig glad, og jeg vil ikke ha en bråkmaker i klubben.

Comment

det er jo start han er aktuell for da...

Comment

Sitat: Den ons, 17 mai 2006 20:34 skrev thomasw:

> det er jo start han er aktuell for da...

---------------------------------------

Ikke ifølge den første linken. Både Start og Vålerenga skal ha tilbudt han kontrakt ifølge dansk TV2.

Comment

Ser selvfølgelig problemene med at han har havnet i mye trøbbel i de klubbene han har spilt for, men han har utvilsomt en god fotballspiller. I vinter var han aktuell for CSKA Moskva som var villige til å øse ut relativt mye rubler på han. Bayern München skal også ha vært i kontakt, men det var først og fremst reservelaget.

Comment

Working...
                              X