Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lange klar for Vålerenga-Tråd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Lange klar for Vålerenga-Tråd

Er helt enig med g-mazta og hadde tenkt til å si det samme (selv om jeg hadde moderert utalelsen min litt og pakket den godt inn )

Vi har endelig fått den klassespissen vi var ute etter. Ja han tjener mye, men har vi råd er han verdt det.

Comment

• Re: Lange klar for Vålerenga-Tråd

Sitat: Den søn, 21 mai 2006 17:27 skrev g-maZta:

> her har klubben gjort en kjempekjøp! hadde det ikke vært for at han har vært skada så hadde han aldri i verden valgt oss. da hadde han fortsatt i en god europeisk klubb.

------------------

Kjempe-poeng!!

Det samme gjeldt vel Iversen som i 2004 ble avskrevet av sentrale RBK-folk som "vrakgods".

Dessuten så matcher det vel verdigrunnlaget til Vålerenga å ta seg av sjuk og arbeidstrengende og utstøtt ungdom som andre ikke vil vite av, og å gi dem noe meningsfylt å drive med??

Comment

• Re: Lange klar for Vålerenga snart?-Tråd

Litt nøkternhet nå folkens... At Lange har spilt minimalt på lang tid varsler vel om at det kan ta ei stund til toppformen kommer, heldigvis er han yngre så han finner nok igjen formen fortere enn Tore Andre.

Jeg frykter han ikke vil gjøre det veldig bra denne sesongen, vi må nok gi ham litt tid. Til vinteren derimot: Lange som engas toppscorer i CL!
        tussen takk, søren

Comment

Sitat: Den søn, 21 mai 2006 12:36 skrev Lundski:

>

> Tenker dette her går bra jeg, som Reka sier... Det er større sannsynlighet for at han får en ny skade, enn at han slår opp den gamle.

>

---

Dette gjelder vel også for Flo?

Comment

en glemt liten video snutt fra Belgia med en lettere fornøyd Rune som midtpunkt...... se på Gent & Brugge, 2005.

http://www.iersjef.com/bortefest.html

Comment

Vil mye heller få spillere som flo og Lange enn occean (da vet jeg at flo har vært uheldig med skader)

sorry,men heller Occean en Flo,ja heller Occean en Lange og,Occean skårer mål i norge,det har han vist,Flo er flopp de lux og Lange er skadet,kan bli en blå-kopi av Flo og da har vi vel kastet sån ca 15-20 mil ut av vindue,,,,eller???

Comment

• Re: Lange klar for Vålerenga

Sitat: Den ons, 24 mai 2006 08:07 skrev pongen:

> Vil mye heller få spillere som flo og Lange enn occean (da vet jeg at flo har vært uheldig med skader)

>

> sorry,men heller Occean en Flo,ja heller Occean en Lange og,Occean skårer mål i norge,det har han vist,Flo er flopp de lux og Lange er skadet,kan bli en blå-kopi av Flo og da har vi vel kastet sån ca 15-20 mil ut av vindue,,,,eller???

Uansett hvilken spiller VIF kjøper, veit ingen om dem blir en suksess. Man henter inn spillere på hva de gjør/har gjort. Altså, T.A. Flo spelte bra i Siena, og jeg tror om han holder seg skadefri, så blir han en bra man å ha. Samme med Rune Lange. Blir han frisk og rask (Noe han gjør), tror jeg nok vi kommer til å ha en av Norges beste spisser i blått. Vålerenga hadde nok ikke hatt råd til å hente Lange til klubben hvis han storspilte i Brugge, for da ville de nok ledelsen i Brugge aldri latt ham gå.

Waalern, som håper på at Rune Lange er fit for figth til kvalikene.....

Comment

> Vil mye heller få spillere som flo og Lange enn occean (da vet jeg at flo har vært uheldig med skader)

>

> sorry,men heller Occean en Flo,ja heller Occean en Lange og,Occean skårer mål i norge,det har han vist,Flo er flopp de lux og Lange er skadet,kan bli en blå-kopi av Flo og da har vi vel kastet sån ca 15-20 mil ut av vindue,,,,eller???

Occean har scoret 4 mål i Tippeligaen i år, etter Brann kampen hadde han ikke scort på 5 kamper før han scorte 2 mot Molde.

Han har fått 4 på VGBørsen i mange kamper, selvom LSK har vunnet.

Heller Rune Lange enn Occean.

Comment

>

OG disse tallene har du fra???

EN BY- ETT LAG

Comment

Flopptoppen

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/article645513.ece

Av mangel på annet å gjøre havnet jeg innom det programmet ingen gidder å se på. Ivar Hoffs "Skråblikk"(Eller var det grønn stær). Han Bergensern han hadde med seg mente at Hoff kanskje måtte spise de ordene han sa om Rune Lange i "flopptoppen".....

PS. Man kan lese hva NSAs dom over "Skråblikk" her....

Pinlig dårlig fotballmagasin på TV2

http://www.fotballsupporter.no/index...d=162&Itemid=1

Comment

Sitat: Den tor, 25 mai 2006 16:06 skrev Waalern:

> Flopptoppen

> http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/article645513.ece

>

> Av mangel på annet å gjøre havnet jeg innom det programmet ingen gidder å se på. Ivar Hoffs "Skråblikk"(Eller var det grønn stær). Han Bergensern han hadde med seg mente at Hoff kanskje måtte spise de ordene han sa om Rune Lange i "flopptoppen".....

Merkelig at Hoff ikke nevnte Iversen når det gjaldt og hente inn skadede spillere til klubben. Idiot er et for svakt uttrykk å bruke om Hoff.

Dorian Stefan, som er sikker på Hoff kommer til å få spise ordene sine, som vanlig fra den kanten..
                        *****KREPP ARMY*****
                        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Tipper Lange plasserer både Årst, Frode Johnsen, Rushfeldt og han derre Iversen på landslagsbenken innen et år. Lange har vært konge i Belgia, glemt og undervurdert i Norge. Den belgiske ligaen er kanskje ikke i europatoppen, men flere hakk bedre enn den norske. Lange blir bra!

Comment

Working...
                          X