Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rune Lange

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: 4-4-2 og Rune Lange?

Tja, Hoseth var jo sjef på kanten mot Start, syns jeg i alle fall da.

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 18:41 skrev j_robber:

> En 3-3-2-2 formasjon var nytt for meg.. Noen som har prøvd det før?? Og hvis vi spiller 4-42, tror jeg trygt du kan bytte ut Hoset med DFH...

Synes en 3-3-2-2 virket grei med de spillerene. Hvordan det hadde fungert i virkeligheten er en annen ting, men DFH/Hoseth og Berre som vinger som pumper baller inn/spiller inn fra kant til Lange og Sørensen burde virke rimelig greit .. i teorien

Ellers har man jo den vanlige 4-4-2 formasjonen.. Poenget blir bare hvilke spillere man skal vrake for å få den beste startoppstillinga. Det gjelder forsåvidt begge formasjoner.

-Morten-
      Ære være Vålenga

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 11:19 skrev Evig:

> I kampen mot start spilte vi endelig 4-4-2,med spill langs bakken,løp i bakromm og tegn til go'fotball..

> Hvorfor vi ikke har gjort dette tidligere er meg ukjent,men det virket som spillerne var mer "hjemme" i denne formasjonen.

>

> Men hva skjer da hvis Rune Lange kommer???Eller en annen stor og sterk targetman spiss.

> Vil vi da igjen begynne å surre rundt med diamantformasjoner eller 4-4-1-1 osv??som vi nå har prøvd flere ganger,både ifjor og iår uten suksess.

>

> Jeg tar gjerne imot Rune jeg,bare vi holder oss til den type spill vi viste mot Start.

Vi bør definitivt fortsette å spille med to spisser, men det er ikke dumt at en av dem er stor og sterk. Tror blant annet at vi kan få se Daniel blomstre opp hvis han får lov til å boltre seg ved siden av en spiller som har evnen til å vinne dueller, holde på ballen og skape rom for medspillere. De gangene jeg har sett Rune Lange live, har han sett ut som en spiller som kan løse noen av problemene vi har slitt med i år. Sett ham på topp ved siden av en Daniel eller en Dan Jerek, så tror jeg det kan bli skikkelig moro.

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 18:47 skrev Oslo 3:

> Tja, Hoseth var jo sjef på kanten mot Start, syns jeg i alle fall da.

>

Syns Hoseth var elendig mot Start, hadde noen gode pasninger.

Ifølge noen nettaviser kan Rune Lange skrive under for Enga i dag. La oss håpe det!

Comment

Har kikka litt på noen diskusjonsforumer i belgia. Ingen tvil om at mannen er høyt respektert. Mange i brugge som mener han må få ny kontrakt tross skader. Han har gjort det veldig bra i en liga som er flere hakk bedre enn den norske.

Leste et sted at han har fått frist til 19.juni med å overbevise CB-treneren om at han kan komme i form igjen. Vet ikke om riktig.

Lange kan bli knall, håper han kommer. Regner med han vil til en større liga igjen etterhvert, og håper han får en lang kontrakt. Har lite lyst på en ny Iversen, med korte kontrakter og kontinuerlige spekulasjoner om klubb-bytte.

Comment

Kanskje han kan bli vår neste nummer 10?

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 20:05 skrev Sasukhan:

> Kanskje han kan bli vår neste nummer 10?

Nå er vel Derek nr 10, og slik han spillte mot Start er det vel helt greit at han har nr 10.

Comment

"Ifølge noen nettaviser kan Rune Lange skrive under for Enga i dag. La oss håpe det! "

Så langt har all media som omtaler dette den samme kilden, en journalist med stor kunnskap om TIL. Er ikke sikker før det kommer fra noen mer autoriserte. Håper seff det beste.

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 20:09 skrev Arnehgr:

> "Ifølge noen nettaviser kan Rune Lange skrive under for Enga i dag. La oss håpe det! "

>

> Så langt har all media som omtaler dette den samme kilden, en journalist med stor kunnskap om TIL. Er ikke sikker før det kommer fra noen mer autoriserte. Håper seff det beste.

>

Jeg tar heller ikke av før det er bekreftet via VIF-Fotball eller en pressekonf..
                    statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

http://www.dagsavisen.no/sport/article2106090.ece

Samtalene mellom VIF og Rune Lange fortsetter idag (fredag)

Comment

Da er det klart at forhandlingene mellom VIF og Lange startet i går. Disse ble ikke ferdige og fortsetter i dag. Nå er det bare å krysse fingrene.

Link: http://www.dagsavisen.no/sport/article2106090.ece
                        Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Regner med at det blit hyppige oppdateringer på denne tråden utover dagen??For oss som da ikke er ehh..helt på nett hele tiden....
                          -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

JADA...han er klar

http://www.fxt.no/tippeligaen/article640657.ece

Comment

• Rune Lange

Rune lange klar for EngaBekreftet av klubben?

Comment

• Re: Rune Lange

http://www.klanen.no/snakk/index.php...=1765&start=0&

Comment

Working...
                                X