Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Her svinger det jamen fort!......

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Her svinger det jamen fort!......

Sitat: Den fre, 19 mai 2006 21:39 skrev DonCesar:

> Men jeg er virkelig ikke imponert over Vålerengas innkjøp. De betaler dyrt for spillere som blir gående skadet og aldri kommer i skikkelig spill.

> Trodde man hadde lært litt av Flo-kjøpet!

-------------------------------------------------------------

Jeg er ikke enig her, og velger å se litt lysere på det. Jeg har ikke gitt opp håpet om at Flo skal gjøre det godt i Vålerenga drakta. Mannen har rett og slett vært uheldig med alle dise skadene. Dette kunne ha skjedd med hvem som helst egentlig.

Husk at det er kun to kamper siden han ble friskmeldt. Dette betyr at han ikke er i form før om cirka 3-4 kamper. Selv om jeg ikke tror at Flo er en mann som scorer over 10 mål, er jeg imidlertid sikker på at han vil skape mange sjanser for de som spiller rundt han.

Ja til Flo og Lange på topp!!

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 15:32 skrev Cubbis:

> Beklager, selv om AKI hadde god innstilling og var en kul type så er han IKKE god nok for dagens enga. Jeg ble faktisk ikke så lei meg som mange andre her inne heller da han dro, selv om han var en helt ok spiller den gangen."

Hvorfor spiller da ikke alle Engas spillere i Premiere League? De skulle jo i teorien være gode nok for det.

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 19:43 skrev Alex Malager:

> Sitat: Den lør, 20 mai 2006 15:32 skrev Cubbis:

>

> > Beklager, selv om AKI hadde god innstilling og var en kul type så er han IKKE god nok for dagens enga. Jeg ble faktisk ikke så lei meg som mange andre her inne heller da han dro, selv om han var en helt ok spiller den gangen."

>

> Hvorfor spiller da ikke alle Engas spillere i Premiere League? De skulle jo i teorien være gode nok for det.

>

>

>

>

----

Den argumentasjonen faller på sin egen urimelighet og jeg gidder ikke engang kommentere det ytterligere.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Nei, å svare på hvorfor ikke alle engas spillere spiller i PM gidder ikke jeg heller.

Men jeg har ikke sett AKI i CP, det skal jeg innrømme. Jeg snakker om hvordan jeg oppfattet han som spiller da han var hos oss. Jeg mener han var helt ok den gangen og mener fortsatt at jeg ikke ville strukket meg særlig langt for å få han til klubben. Men, dere skal også få lov til å mene hva dere vil

Cubbis

- Raus i dag

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 20:33 skrev Flem:

> Den argumentasjonen faller på sin egen urimelighet og jeg gidder ikke engang kommentere det ytterligere."

Synd, hadde håpet at akkurat du skulle gjøre nettopp det, selvom jeg svarte cubbis.

Comment

"Vi jublet for Levan Melkadze!

(Noen som vet hvordan han ser ut?)"

Han ligner noe helt sykt på Robert DeNiro i filmen Taxi Driver!

Synes forøvrig det er bra med litt optimisme rundt Enga igjen, og tror det er viktig for alle (supportere som spillere) og ta med seg den optimismen videre.

FunkMaztaFlex

Laura Cantrell - When the roses bloom again

Comment

Sitat: Den søn, 21 mai 2006 12:18 skrev FunkMaztaFlex:

> "Vi jublet for Levan Melkadze!

> (Noen som vet hvordan han ser ut?)"

>

> Han ligner noe helt sykt på Robert DeNiro i filmen Taxi Driver!

>

>

Han er heller ikke helt ulik President Ahmadinejad av Iran... kanskje derfor han ikke får spille....
                Når nøden er størst er hjelpen nærmest borte.

Comment

Working...
                X