Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sammensetning av stallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sammensetning av stallen

Keepere: Arason og Bolthof

Forsvar: Storbæk,Johnsen,Muri,Wæhler,Jepsen,Skiri,Hovi

Midtbane: Holm,Grindheim,Hoseth,Mabizela,Berre,Gashi,Freddy

Angrep ; Lange,Sørensen,Flo,Daniel,Melkadze,Mathisen,Robert s

Itilegg har vi Strømsnes,El Gharbi i stallen

Totalt 25 stk.

Tipper vi kanskje vil hente 1 spiller til under neste overgangsvindu og da vil det kanskje være spillere som er på vei ut hvis man får bra økonomiske bud.

Jeg ville latt Mathisen,Strømsnes,El Gharbi gått på utlån til 1.divisjons klubber for å få spilletid og erfaring og godtatt bra bud på en av disse tre Hoseth,Mabizela og Gashi

Hva synes dere ?
    Blårøde brødre

Re: Sammensetning av stallen

Sikkert smart å leie ut noen unggutter, ja! Arnar har jo blomstret i Sandefjord, og regner med han blir en av tre midtstoppere det skal satses på hos oss neste år (Muri, Wæhler, Førsund). Ronny legger vel trolig opp.

Hoseth presterte bra mot Start og bli nok bedre og bedre når gresset blir grønnere og banene bedre. Han bør ikke selges. Gashi forsvinner muligens i en byttehandel mot Helstad. OJ må storspille resten av sesongen hvis det skal være noe poeng å ha han med videre.
    Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

OJ var jo definitvt på gang i vinter. Synd med skaden han har nå, kunne knapt kommet mer ubeleilig for gutten selv.

Gashi bør vi etter min mening absolutt beholde. I en sesong hvor de fleste har spilt under pari har han virkelig brettet opp ermene og vært en av våre beste spillere. Skulle han mot fordmodning ønske seg bort selv, selg han for guds skyld til utlandet og ikke til Trondheim.

Hoseth har et enormt potensiale og jeg synes det ville vært veldig lite framtidsrettet å selge han før han har fått bevist noe som helst.

Jeg tror vi trenger en spiller til i sommer. Kanskje enda en etablert spiss hvis vi skal hevde oss i CL-kvalikken. Drømmen hadde vært Braathen, men Helstad er vel mer realistisk. Prislappen skal ligge på 4-5 mill. Rihilahti skjønner jeg ikke helt hvor skal komme inn i laget, men jeg må innrømme at jeg ikke har sett han noe særlig siden sist han var i klubben og han kan jo ha utviklet seg mye siden de tiden.

Jeg ser heller at vi forsterker venstresiden og får inn en mer naturlig venstrekant i laget. Har egentlig ingen forslag, men regner med at prisene er mer overkommelige i Sverige og Danmark.

Jeg er enig i at vi bør forsøke å leie ut noen av unggutta våre.

De har ingen nytte av å sitte på tribunen.

Comment

Mange vil ha inn nye spillere.

Det er ok.

Men da må vanligvis også noen av våre spillere gå for at det økonomisk skal være nogenlunde forsvarlig.

Da er det et spørsmål om hvem man kan ersatte,hvor vi er sterkest besatt og hvem man kan få en god overgangsum for.

Blårøde brødre

Comment

Er stort sett enig med trådstarter, men har bare en ting å si:

Gashi skal aldri til noen annen klubb i Norge.

Comment

Selg Hoseth, tror det er mange som vil gi en bra pris for han og så lenge han spiller sånn som han gjør nå(noe jeg tror han vil fortsette med) har ikke han noe å gjøre i enga.

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:06 skrev Andersen:

> Selg Hoseth, tror det er mange som vil gi en bra pris for han og så lenge han spiller sånn som han gjør nå(noe jeg tror han vil fortsette med) har ikke han noe å gjøre i enga.

----------------------------------------------------

Hvis han spiller så dårlig og har liten sjanse til å bli bedre, hva er det som får deg til å tro at det er så mange som vil betale bra for han?

Comment

Som sagt her, skal det kjøpes, er jeg helt enig i at vi bør selge en spiller også. Ifølge media ligger summen for Lange på 8-13 millioner. Da trenger vi mer penger før nye spillere bør kjøpes.

Hvem vi bør/ kommer til å selge, overlater jeg til de som har litt bedre innsikt i hvilke spillere klubben trenger. Men av nye spillere vil jeg helst ha en spiss, av type Braaten.
                There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:09 skrev clap:

> Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:06 skrev Andersen:

>

> > Selg Hoseth, tror det er mange som vil gi en bra pris for han og så lenge han spiller sånn som han gjør nå(noe jeg tror han vil fortsette med) har ikke han noe å gjøre i enga.

>

> ----------------------------------------------------

> Hvis han spiller så dårlig og har liten sjanse til å bli bedre, hva er det som får deg til å tro at det er så mange som vil betale bra for han?

>

>

Han har jo vært veldig god og det er mange som tror han blir god igjen. Sikkert noen svensker eller dansker som vil ha han

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:15 skrev Andersen:

> Han har jo vært veldig god og det er mange som tror han blir god igjen. Sikkert noen svensker eller dansker som vil ha han

--------------------------------------------------------------

Selv ser jeg helst at han finner tilbake formen igjen her i Vålerenga enn i en eller annen klubb i Danmark eller Sverige, for Hoseth i form er utrolig god.

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:14 skrev lasse1910:

> Som sagt her, skal det kjøpes, er jeg helt enig i at vi bør selge en spiller også. Ifølge media ligger summen for Lange på 8-13 millioner. Da trenger vi mer penger før nye spillere bør kjøpes.

> Hvem vi bør/ kommer til å selge, overlater jeg til de som har litt bedre innsikt i hvilke spillere klubben trenger. Men av nye spillere vil jeg helst ha en spiss, av type Braaten.

------------------------------------------------------------

8-13 millioner for Lange er vel alle utgifter, sign-on-fee, evt. bonuser og lønninger i de 3,5 årene han skal spille her.

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:22 skrev clap:

> Selv ser jeg helst at han finner tilbake formen igjen her i Vålerenga enn i en eller annen klubb i Danmark eller Sverige, for Hoseth i form er utrolig god.

>

Er helt enig. Men vi må huske på at Hoseth har hatt en annen rolle i kampene mot Bøffla og Start. Personlig syns jeg han passer mye bedre på (venstre)- kanten. Hoseth er en offensiv teknikker, ikke en targetspiss eller midtbanekriger. Vi har ikke råd til å bruke han som luksusspiller/ hengende spiss/ kreativ midtbane. På kanten derimot får han brukt løpene, dribligene, pasningene. Du blir aldri noe Ronaldinho, Magne! Det er ikke noen skam å spille på vingen.

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:40 skrev stemmen fra kjellerdypet:

> Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:22 skrev clap:

>

> > Selv ser jeg helst at han finner tilbake formen igjen her i Vålerenga enn i en eller annen klubb i Danmark eller Sverige, for Hoseth i form er utrolig god.

> >

>

> Er helt enig. Men vi må huske på at Hoseth har hatt en annen rolle i kampene mot Bøffla og Start. Personlig syns jeg han passer mye bedre på (venstre)- kanten. Hoseth er en offensiv teknikker, ikke en targetspiss eller midtbanekriger. Vi har ikke råd til å bruke han som luksusspiller/ hengende spiss/ kreativ midtbane. På kanten derimot får han brukt løpene, dribligene, pasningene. Du blir aldri noe Ronaldinho, Magne! Det er ikke noen skam å spille på vingen.

Må si meg helt enig.Spill på vingen, Magne, å få frem potensialet ditt. På ditt beste er du landslagsklasse. PS.i de to siste kampene synes jeg Hoset har vært knallgod. Fortsett sånn så blir du i Enga.

Comment

Sitat: Den lør, 20 mai 2006 14:24 skrev clap:

> ------------------------------------------------------------

> 8-13 millioner for Lange er vel alle utgifter, sign-on-fee, evt. bonuser og lønninger i de 3,5 årene han skal spille her.

>

>

__________________________________________________ _____

Det er sant. Men allikevel, skal vi ha råd til en spiss til, mener jeg vi bør selge en spiller også. Men det er som sagt, meg om det

There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Working...
                            X