Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Når kommer Leeeeevan?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Når kommer Leeeeevan?

Levan må få sjansen mot Molde. Han snakker og ler sammen med de andre, så litt engelsk(norsk???) må han ha lært seg.. Han trenger heller ikke et svært ordforråd for å bøtte inn mål.
    Ikke syt - syng!

Re: Når kommer Leeeeevan?

Har du sett han i kamp før?

Comment

Melkadze F.Holm

Flo

Jepsen Grindheim Berre

Hovi Wælher Johnsen Storbæk

Arason

Funker på Football Manager

Comment

Hvor har du sett han le og snakke med de andre? Hver gang jeg ser han er han alene...

Men, vi ønska at Derek skulle få spille, kort etter fikk han spille mot Start. Kanskje vi får samme effekt med Levan?

Comment

FranO: Om jeg har sett han spille?? Mot Stabæk(mål), mot Odd (jobbet bra på offsidelinja og presset) og mot Stange (Hattrick) Pluss at han har et par mål for reservene.

Syns det er verdt litt tillit jeg.
          Ikke syt - syng!

Comment

Var du på Hamar i dag?? Han gikk jo rundt og snakket med både Gashi og Bolten..
            Ikke syt - syng!

Comment

han rykker et steg opp i køen da. nå er det bare en giddalaus flo, en sjuk DFH og en maplassert 17-åring.

ikke det at jeg tror melkadze er noen redningsmann, men hva står vi med nå lizzzzzom?

ikke de giftigste spissene i tippeligaen spør du meg. la han få noen minutter (mer enn fem) i et par kamper så vi får se.

ellers så starter vel noen "vi vil se levan" på gaza mot molde

Comment

Synes i alle fall det er bedre å ha han på topp enn Freddy.

Å si at han ikke kommer seg inn i mønsteret vårt pga språktrøbbel, er jo en artig påstand, ettersom vi ikke har noe angrepsmønster i det hele tatt!

Comment

Når han ikke klarer å utmerke seg i 2. divisjon, hva får deg til å tro at han skal utmerke seg i TL?

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 00:16 skrev FrankO:

> Når han ikke klarer å utmerke seg i 2. divisjon, hva får deg til å tro at han skal utmerke seg i TL?

-------

Magne har da heller ikke overbevist i 2. div, men har da (iflg. mange) gjort det ganske bra de siste kampene i TL?

Comment

Spørs hvor motivert han er for å spille 2 div i norge...la han prøve...

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 00:18 skrev ehasseldal:

> Magne har da heller ikke overbevist i 2. div, men har da (iflg. mange) gjort det ganske bra de siste kampene i TL?

Synes du han har overbevist i de siste TL-kampene?

Seriøst, er det noen som synes at Magne Hoseth har fremstått som en god spiller for Vålerenga de siste kampene?

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 00:18 skrev engaSMURF:

> Spørs hvor motivert han er for å spille 2 div i norge...la han prøve...

>

Hvis han ikke er motivert til å kjempe seg til en fast plass på laget, skal han da få sjansen?

Hvis han virkelig ville spille for oss, tror du ikke han hadde gitt jernet i 2. divisjon?

En ting er med de A-lagsspillerne som blir vraka ned dit en kamp eller to, en annen ting er de spillerne som MÅ prestere for rekrutta for å ta steget opp. Dersom motivasjonen mangler for disse spillerne, har de valgt et helt feil yrke.

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 00:20 skrev FrankO:

>

> Seriøst, er det noen som synes at Magne Hoseth har fremstått som en god spiller for Vålerenga de siste kampene?

nei absolutt ikke, magne har vært ræva. men han får sjansen gang på gang, uansett hvor lite innsats og tæl han spiller med. samma med Flo, han virker uinteressert og bare dasser. virker som de er redde for dueller og immune mot jobbing.

rekdal maser om dette hele tia, men han bruker de mest giddalause av dem alle. jeg må innrømme at jeg kun har sett Melkadze det lille han fikk mot Stabæk, men han jobba og viste at han var interessert, i stooor kontrast til hvordan jeg oppfatter flo og hoset. gi mannen en sjanse nå som Jan derek er ute, mangler han interesse, guts og vilje da, er det rett ned på andre laget

Comment

Problemet er vel at antall giddelause spillere går utover det antallet vi kan vrake til enhver tid.

Så har vi skader, så har vi suspensjoner. Vi har en så tynn stall at vi må ta til takke med giddalause folk som Grindheim, Hoseth og Fredheim Holm for å nevne noen.

Men hva sier det deg når disse spiller og ikke noen 2. divspillere? Jeg sier det virkelig fryktelig skremmende med tanke på kvalitetene til f.eks Levan.

Skulle ønske vi kunne nedlegge alkoholforbud for spillerne i samme uke som det er kamp. Kanskje noen av de giddalause spillerne får tilbake formen fra i fjor da?

Comment

Working...
                              X