Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Når kommer Leeeeevan?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Når kommer Leeeeevan?

Sitat: Den ons, 05 juli 2006 23:10 skrev Hammers:

> Levan og OJ er på vei ut i sommer..

------------------------------------------

Er dette noe du vet sikkert eller tipper?

Levan kan jeg godt skjønne at er på vei ut. Reka gamblet når han hentet han og så langt er det lite som tyder på at han har noen framtid her. Prestajonsmessig står han ikke noe foran unggutter som Roberts, Alex, Fellus osv. og da er det ingen tvil om hvem som burde foretrekkes.

Når det gjelder OJ synes jeg det er virkelig leit hvis han er på vei ut. Han brukte fjorårssesongen på å komme i form og spilte bra i vinter. Nå har han vært skadet en stund, men er på vei tilbake og er en av de spillerne i Vålerenga som virkelig har et internasjonalt snitt over seg. Jeg ville gjerne sett hva han var god for når han er gjennomtrent og kampklar.

Comment

Sitat: Den ons, 05 juli 2006 23:48 skrev clap:

> Sitat: Den ons, 05 juli 2006 23:10 skrev Hammers:

>

> > Levan og OJ er på vei ut i sommer..

>

>

> ------------------------------------------

> Er dette noe du vet sikkert eller tipper?

>

> Levan kan jeg godt skjønne at er på vei ut. Reka gamblet når han hentet han og så langt er det lite som tyder på at han har noen framtid her. Prestajonsmessig står han ikke noe foran unggutter som Roberts, Alex, Fellus osv. og da er det ingen tvil om hvem som burde foretrekkes.

>

> Når det gjelder OJ synes jeg det er virkelig leit hvis han er på vei ut. Han brukte fjorårssesongen på å komme i form og spilte bra i vinter. Nå har han vært skadet en stund, men er på vei tilbake og er en av de spillerne i Vålerenga som virkelig har et internasjonalt snitt over seg. Jeg ville gjerne sett hva han var god for når han er gjennomtrent og kampklar.

>

Så spørs det hvor lenge vi faktisk skal gidde å betale lønna til spillere som ikke leverer eller går skada i all evighet. Har du knapt spilt noe på et par år så er det bare å la dem gå.
      When the facts change, so does my opinon

Comment

OJ ønsker seg hjem til Sør-Afrika, og Vålerenga kommer neppe til å gjøre det vanskelig. Det samme med Levan. Hn var et bomkjøp og en gambling som ikke slo til.

Herregud.... Vi kjøpte mannen usett!

Vi har 16-17 åringer i klubben som er like gode!

Comment

Sitat: Den ons, 05 juli 2006 23:36 skrev Cucharacha:

> Levan, OJ, PanzerMagne og kanskje Gashi ut - Lange inn. Her lukter det flere kjøp! Johnsen forsvinner etter sesongen, det tror jeg Hovi og Skiri gjør også. Flo tar et år til hvis det legges mer til rette for familien hans, og det økonomiske må være i orden (Reka). Alex klarer ikke å spille seg inn på laget, ikke Steinar Stømnes heller. Vi mangler direktør. På tide med et skikkelig handle-år, der framtida sikres! Tror neste års start-11 blir litt knapp uten handling!

--------

Hvorfor mener du Skiri forsvinner etter sesongen? Mannen er da ikke så gammal?

EDIT: Håper OJ får flere sjanser i Enga. Må si jeg har tro på'n ennå, spesielt etter den gode vinteren han hadde.

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 13:45 skrev ehasseldal:

> Sitat: Den ons, 05 juli 2006 23:36 skrev Cucharacha:

>

> > Levan, OJ, PanzerMagne og kanskje Gashi ut - Lange inn. Her lukter det flere kjøp! Johnsen forsvinner etter sesongen, det tror jeg Hovi og Skiri gjør også. Flo tar et år til hvis det legges mer til rette for familien hans, og det økonomiske må være i orden (Reka). Alex klarer ikke å spille seg inn på laget, ikke Steinar Stømnes heller. Vi mangler direktør. På tide med et skikkelig handle-år, der framtida sikres! Tror neste års start-11 blir litt knapp uten handling!

>

> --------

>

> Hvorfor mener du Skiri forsvinner etter sesongen? Mannen er da ikke så gammal?

>

> EDIT: Håper OJ får flere sjanser i Enga. Må si jeg har tro på'n ennå, spesielt etter den gode vinteren han hadde.

Er enig med deg, synes OJ var relativt god i forsvar, men han har tøff konkurranse. Hvis han vil hjem så er det bare å la han gå synes da jeg, en spiller som ikke trives vil neppe gjøre det bra.

Det samme har Skiri men han var god på def. midtbane ifjor og jeg håper ikke han drar.
            "Tøffe gutter trenger også hudpleieprodukter"

Comment

Regner vel med at Skiri vil spille første lags fotball og det gjør han ikke i enga. Vet han var skadet men har vel aldri riktig klart å etablere seg hos enga. Blir ikke det minste overrasket om han forsvinner.

Pokker med Oj hvis han forsvinner. Vil ikke at vi skal kvite oss med disse ex tottenham spillerne. Vi hadde 2 nå har vi snart ingen

Comment

For min del driter jeg i Levan, hadde aldrig trua på`n alikevel. syns det lukter litt mye "Hamre" over denne saken..

da bør vi heller gi plass til unggutta, det er tross alt de som kommer til å bli ryggraden i norges beste lag om fem til ti år..

.."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 13:40 skrev Hammers:

> OJ ønsker seg hjem til Sør-Afrika, og Vålerenga kommer neppe til å gjøre det vanskelig. Det samme med Levan. Hn var et bomkjøp og en gambling som ikke slo til.

> Herregud.... Vi kjøpte mannen usett!

>

Kosta oss KUN 600 000 da

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 13:40 skrev Hammers:

> OJ ønsker seg hjem til Sør-Afrika, og Vålerenga kommer neppe til å gjøre det vanskelig(...)

Wow... For et sammentreff. Spilte en save på FM som varte i "noen par sesonger", og der ble jeg nødt til å selge Mabizela. Av alle tilbudene han fikk valgte han å dra hjem til gamleklubben Orlando Pirates. Snakk om fulltreffer på FM.

Sitat: Den lør, 15 juli 2006 21:55 skrev nyegymsko:

> For min del driter jeg i Levan, hadde aldrig trua på`n alikevel. syns det lukter litt mye "Hamre" over denne saken(...)

Det lukter litt Hamre/Grahn/Hulsker over denne saken. Jeg synes det er forkastelig at dem ikke lærer der borte på Valle.

Comment

Working...
                    X