Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Feil på spillerne eller treneren tråd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Feil på spillerne eller treneren tråd

Vi må ta med perioden i første omgang hvor vi spiller god fotball og det er et mirakel at vi ikke scorer.. Hva gjør Flo på returen fra stolpekuddet til Hoseth? Ballen triller like foran han og han står bare å ser på.. Det tyder på en spiss med manglende målteft...

Synes det gode spillet i stor grad ble borte pga av Hoseth som hadde fin driv og slo gode pasninger av og til.. Virka som han var agressiv og spillekåt i går.. Ellers var jeg meget skuffa over T. Holm i går men han kommer nok fort tilbake..

Stusser også på Rekdals skryt av Storbæk.. Riktignok bra gjort å stå fram og ta straffen, men han er langt ifra en så god back som det Rekdal vil ha det til.. Han har for dårlig driv framover, slår for ofte og for dårlige langpasninger.. Hva med å spille ballen gjennom backrekke en runde eller to for å se etter bedre oppspilssmuligheter i stedet for å mose den oppover på måfå!???
    Fristilt!

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 14:52 skrev stigo22:

> Vi må ta med perioden i første omgang hvor vi spiller god fotball og det er et mirakel at vi ikke scorer.. Hva gjør Flo på returen fra stolpekuddet til Hoseth? Ballen triller like foran han og han står bare å ser på.. Det tyder på en spiss med manglende målteft...

>

> Synes det gode spillet i stor grad ble borte pga av Hoseth som hadde fin driv og slo gode pasninger av og til.. Virka som han var agressiv og spillekåt i går.. Ellers var jeg meget skuffa over T. Holm i går men han kommer nok fort tilbake..

>

> Stusser også på Rekdals skryt av Storbæk.. Riktignok bra gjort å stå fram og ta straffen, men han er langt ifra en så god back som det Rekdal vil ha det til.. Han har for dårlig driv framover, slår for ofte og for dårlige langpasninger.. Hva med å spille ballen gjennom backrekke en runde eller to for å se etter bedre oppspilssmuligheter i stedet for å mose den oppover på måfå!???

---------------------------------------------------------------

kan være enig i det du sier, synes han har vært en av de svake hos oss, men han har heller aldri fått invitasjonen til å komme framover, vi har jo ikke hatt noen skikkelige vinger. han startet med mange dårlige innlegg, men de siste kampene har innleggene resultert i sjanser som f.eks målet til sørensen i kristiansand. han kan bli bedre men han for ros for at han spiller en god kamp i går og det er vel greit

og så skjønner jeg veldig godt storbæk jeg hadde heller ikke vært så trygg på backen med Muri ved siden av meg hehe alternativet er kanskje bedre enn å sende den opp.

at han ikke har noen andre alternativer en å kline den opp sier veldig mye om midtbanen vår enn det sier noe om han tenker jeg

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 14:52 skrev stigo22:

Hva gjør Flo på returen fra stolpekuddet til Hoseth? Ballen triller like foran han og han står bare å ser på.. Det tyder på en spiss med manglende målteft...

Jeg skal ikke krangle med deg om den fraværende målteften til Flo all den tid han ikke scorer.

Men situasjonen du omtaler så jeg gjentatte ganger.

Flo er på vei inn mot stolpen (bra!), men ballen spretter ut og forbi han i motsatt retning.

Jeg vet ikke om du har spilt mye fotball selv, men jeg har spilt nok til å vite at du ikke får tak i en sånn ball.

Når du står på feil fot rekker du ikke bort 30cm en gang.

Jeg vil faktisk rose Flo for å være på vei mot stolpen. At ballen spratt forbi han kunne han ikke gjøre noe med.
        mvh

Ogni M

Comment

Han løp feil vei, fikk ikke tid til å rekke den ballen nei.

Syns han hadde gode perioder i går.

Comment

Avdriblinga i forkant av Berres store sjanse var utsøkt. Han har nesten ikke spilt fotball på et år, og folk sitter og forlanger mirakler. Det er ikke Flo som har ansvar for kjøp og salg på Enga.

Comment

Synes kampen i går var litt trist jeg. En elendig først omgang ble fulgt opp av en ganske kjedelig andre omgang.

Jeg forventer ikke at Vålerenga SKAL vinne borte mot Ham-Kam. Ikke i år. Grunnen er enkel. Gutta løp som om de hadde fanden i ryggen fra høstsesongen`04 til og med sommeren`05. Etter det begynte elendigheten. Jeg har startet en tråd om dette tidligere som ligger et eller annet sted som "Negativitet vs Positivitet - Hva gjør det med spillerne". Skulle gjerne endret på holdningene til spillerne over natta. Desverre tror jeg det tar lang tid før de får tilbake den samme gløden som for snart et år siden. Det er lenge altså. Sinnsykt lenge. De siste 3 årene har Vålerenga startet kampene dårlig. Ikke før i 2.omgang klarer de å få ut potensialet sitt (selvfølgelig med unntak).

I år er desverre dette ikke godt nok. Mot Start så jeg en klar forbedring, Ham-Kam var ikke så ille som noen skal ha det til. Vi skaper sjanser nok til å vinne og det er jo mye bedre enn tidligere i år. Da har vi ikke skapt sjanser.

Det er fremdeles viktig å fokusere på det positive hver eneste dag. Kjipt at Derek blei skada men ikke la det ta fokus vekk fra at vi skapte mange sjanser. Derek er ikke aleine om å skape det. Jeg så ikke han drible av 6 mann før han blei fellt. Jeg så en god del pent spill. Flere mann på vei framover og en ball som litt heldig kanskje kom til Derek. Før dette var han ikke veldig synlig i gårsdagens kamp. Tore Andre Flo viste gode takter til tider i går. Ikke i matchform enda, men tydelig at den er på vei. Kunne med litt mer marginer putta i går. De marginene kommer før vi aner det. Forhåpentligvis mot Molde. Og Hoseth fortsetter også å vokse i år. Han er på vei mot en god høst tror jeg.

Man må delta for å vinne

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 20:39 skrev thorstein:

> Synes kampen i går var litt trist jeg. En elendig først omgang ble fulgt opp av en ganske kjedelig andre omgang.

> Jeg forventer ikke at Vålerenga SKAL vinne borte mot Ham-Kam. Ikke i år. Grunnen er enkel. Gutta løp som om de hadde fanden i ryggen fra høstsesongen`04 til og med sommeren`05. Etter det begynte elendigheten. Jeg har startet en tråd om dette tidligere som ligger et eller annet sted som "Negativitet vs Positivitet - Hva gjør det med spillerne". Skulle gjerne endret på holdningene til spillerne over natta. Desverre tror jeg det tar lang tid før de får tilbake den samme gløden som for snart et år siden. Det er lenge altså. Sinnsykt lenge. De siste 3 årene har Vålerenga startet kampene dårlig. Ikke før i 2.omgang klarer de å få ut potensialet sitt (selvfølgelig med unntak).

> I år er desverre dette ikke godt nok. Mot Start så jeg en klar forbedring, Ham-Kam var ikke så ille som noen skal ha det til. Vi skaper sjanser nok til å vinne og det er jo mye bedre enn tidligere i år. Da har vi ikke skapt sjanser.

> Det er fremdeles viktig å fokusere på det positive hver eneste dag. Kjipt at Derek blei skada men ikke la det ta fokus vekk fra at vi skapte mange sjanser. Derek er ikke aleine om å skape det. Jeg så ikke han drible av 6 mann før han blei fellt. Jeg så en god del pent spill. Flere mann på vei framover og en ball som litt heldig kanskje kom til Derek. Før dette var han ikke veldig synlig i gårsdagens kamp. Tore Andre Flo viste gode takter til tider i går. Ikke i matchform enda, men tydelig at den er på vei. Kunne med litt mer marginer putta i går. De marginene kommer før vi aner det. Forhåpentligvis mot Molde. Og Hoseth fortsetter også å vokse i år. Han er på vei mot en god høst tror jeg.

>

Syns ikke første omgangen var elendig jeg,jeg må ha sett en annen omgang enn deg. Syns vi i lang tid var flinke til å komme rundt på kantene,og vi skapte bra med sjanser.Mange folk i boksen hadde vi også.

At forsvaret var like ustødig som ett stråhus i orkan ,er en annen historie.
                statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Working...
                X