Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dagboka om Jarl Andre Storbæk

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dagboka om Jarl Andre Storbæk

"En annen mann som bør nevnes er Jarl Andre Storbæk. Fra en famlende sesongstart, (i likhet med resten av laget) har han blitt bedre."

Jøss, så vi samma kamp i går? Andre slo da gang på gang pasninger/innlegg langt utenfor banen. All kredit for at han satte straffa, men han hadde da virkelig en elendig kamp i går.

Re: Dagboka om Jarl Andre Storbæk

Vi trengte helt sikkert ny tråd om dette ja. Stort sett så har vi samlet kommentarene til hvordan vær enkelt spiller til tråden som omhandler Ham-kam-VIF, men hvorfor bruke den når muligheten er der til å rakke ned på en enkeltspiller i egen navngitt tråd?.....
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 17:16 skrev Arnehgr:

> Vi trengte helt sikkert ny tråd om dette ja. Stort sett så har vi samlet kommentarene til hvordan vær enkelt spiller til tråden som omhandler Ham-kam-VIF, men hvorfor bruke den når muligheten er der til å rakke ned på en enkeltspiller i egen navngitt tråd?.....

Ja, jeg ser nå at jeg kunne lagt den i hamkam - vif tråden.

Men på en annen side så er det er fotballforum som handler om enga og da må man kunne diskutere spillere.

Comment

Hver spiller sin tråd
        Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 16:52 skrev Snipper:

> "En annen mann som bør nevnes er Jarl Andre Storbæk. Fra en famlende sesongstart, (i likhet med resten av laget) har han blitt bedre."

>

> ***

> Jøss, så vi samma kamp i går? Andre slo da gang på gang pasninger/innlegg langt utenfor banen. All kredit for at han satte straffa, men han hadde da virkelig en elendig kamp i går.

------------------------------------------------------------------

det var muri sine lange pasninger som havnet utenfor

men nå må du også huske at han har vært veldig famlende i forsvar. det var forsvarspillet hans som går bedre...og når tryggheten kommer så blir det også bedre framover.

og så var det en ting til, han er faktisk ganske alene på kanten..han får ikke gjort så veldig mye alene når Freddy trekker inn hele tiden.

Comment

Er det bare meg eller havner fortsatt Storbæks innlegg/passninger utover langsida??

Comment

Sitat: Den tir, 06 juni 2006 23:44 skrev Snipper:

> Er det bare meg eller havner fortsatt Storbæks innlegg/passninger utover langsida??

------

Det er nok bare deg. For i dag skjedde det igjen. Vålerenga scoret ett mål etter at Storbæk hadde slått et godt innlegg i boksen (2-2 målet).

Flere ganger hans innlegg fra siden enten har vært direkte assist eller har endt opp i at Vålerenga har scoret.

Comment

enig storbæk er jo den som har truffet på flest innlegg i år. det blir alltid farlig når han får innleggsposisjon.

jeg aner ikke hvordan, men han treffer jo uansett om det er et jorde, eller en fin matte han spiller på. (er vel alle jordene oppå hedmarken)

Comment

Working...
                X