Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF selger Wæhler.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF selger Wæhler.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2493552.ece

Skal mer eller mindre være klar for Dansk fotball og Aalborg.
    EN BY ET LAG!!!

Da regner jeg med at erstatter også bortimot er klar, med skadehistorikken til W trenger ikke det bli noen svekkelse av laget

.... men overgangen til Horn ser merkligere og merkligere ut. Sånn ståa er nå hadde han vært nærmere start11 hos oss en der borte i vest

Comment

Ja, leste akkurat dette jeg også, kom som ett sjokk egentlig, Wæhler har vært en av engas mest solide spillere siden han kom, Trist dag for Enga supportere

Da får vi håpe de har en erstatter klar!!
      Ære Være Vål`Enga

Comment

Dette virker svært merkelig for meg om det går igjennom. Hvor mye kan man få for Wæhler nå med alder og skadehistorikk?

Forsvarer summen innkjøp av ny stopper av tilnærmet kvalitet?

Muri og Hagen neste år holder ikke. Nå trenger vi plutselig to nye stoppere. Og de bør ikke legge seg inn som back up til de to nevnte.

En annen ting, Kjetil ønsker seg til utlandet. Forstår det og ønsker han alt vel om han skulle få en ny sjanse til et proffeventyr. MEN: Aalborg?????? Er det så stas da?
        Fristilt!

Comment

Det handler vel også litt om å gi muligheten til en aldrende, lojal spiller som kanskje får sin siste mulighet til å prøve seg i utlandet.

Jeg tror faktisk at Danmark er helt greit jeg, uavhengig av nivået der nede. Tror ikke det er så mye værre enn en eller annen ukjent klubb/by i Mellom-Europa

Comment

Originally posted by JRF1 View Post
            http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2493552.ece

Skal mer eller mindre være klar for Dansk fotball og Aalborg.
            Nei, nei, nei - Dette er trist - dersom det er sant....
            Her mister vi vår beste forsvarspiller (når han ikke er skadet)

Men dersom han vil prøve seg i "utlandet" så syns jeg selvfølgelig han skal få lov til det - han har jo tjent Enga lenge. Med tøffe taklinger og høy innsats.

"Æsj, æsj" er alt jeg klarer å hoste opp nå.

Comment

Et overraskende salg,men jeg håper klubben får godt betalt sånn at vi kan hente inn en enda bedre erstatter.

Finner det også merkelig med salget av Horn hvis Wæhler blir solgt.

Plutselig blir silly season meget interessant.
              EVIG VIF

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
                Det handler vel også litt om å gi muligheten til en aldrende, lojal spiller som kanskje får sin siste mulighet til å prøve seg i utlandet.

Jeg tror faktisk at Danmark er helt greit jeg, uavhengig av nivået der nede. Tror ikke det er så mye værre enn en eller annen ukjent klubb/by i Mellom-Europa
                Enig i dette Cubbis, men likevel er det synd. Når Wæhler spiller er han i mine øyne den beste stopperen i TL. Og det ER en svekkelse av laget helt klart, hvis dette er reelt. Forsterkninger MÅ til i forsvaret nå.....!

Comment

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...abs-nye-indkob

Kan virke som om han blir presentert i morgen.
                  EVIG VIF

Comment

Kan vi ikke legge slikt under "rykte"-tråden, han har vel ikke signert såvidt vi vet og ingen bekreftelse er kommet fra VIF.
                    That's a potato

-Anita, 2009

Comment

ender vel med at vi henter inn Mike Kjølø
                      Fristilt!

Comment

Originally posted by stigo22 View Post
                        ender vel med at vi henter inn Mike Kjølø
                        Jeg ville ha hentet inn Jørgen Horn,Vegard Forren eller Tore Reginiussen
                        EVIG VIF

Comment

Skal vi hente en erstatter fra Norge håper jeg bare Reginiussen er aktuell, ellers bør vi se utenfor norges grenser.
                          For the fashion and the passion

Comment

Unner Wæhler alt godt, og om han kan tjene litt kroner før han går av med AFP synes jeg det er greit av klubben.

Spent på hvem som blir erstatteren.
                            Kristian Onstad vil tilbake til Oslo-området, men førstevalget er Lillestrøm
                            Lyn kan bli nødt til å selge og Indridi Sigurdsson er en meget god stopper.
                            Inge Andre Olsen er vel et stykke ned på listen i Stabæk.
                            Clarence Goodson i Start har jeg hørt mye bra om , men ennå ikke sett i en kamp.

Comment

Salg av vår beste forsvarsspiller?!?
                              Er dette tilfelle bør noen i klubben ha århundrets forklaring på kjøp/salg politikken i enga for tiden....!

Forsvinner Moa og DFH i løpet av året også nå, så blir det spennende å se akkurat hvordan MA skal klare å ta steget videre.... Dette kan ikke være riktig!
                              Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

Working...
                              X