Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dawda Leigh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dawda Leigh

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=281781

Virker som om Dawda har fått en god start i klubben.

Tror han blir morsom å se på kanten i år.
    Kanskje en kommende publikumsfavoritt?
    EVIG VIF

Deilig å ha en kantspiller i troppen, og jeg har tro på at han kan gjøre det bra!

Comment

Freddy har tydeligvis den tvilsomme æren av å tilhøre den gruppen mennesker som drikker samtidig som de har munnen full av mat. Nasty 36 sekunder ut i videoen...

Dawda Leigh kommer til å funke godt i Enga, spørsmået er vel snarere om han vil få spilletid.
      That's a potato

-Anita, 2009

Comment

vi får se hvor god han er da, men som eneste kantspiller i klubben bør det være muligheter tror jeg..

Comment

Kan slenge på at han virker som en herlig type, kjenner at jeg er litt "fan" selv om jeg ikke har sett han spille enda!

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?tree...&progId=281781

Comment

hehe,han virker som en fin type. En skikkelig layed-back type med glimt i øye! håper han spiller seg inn på laget etterhvert!
            VÅL'ENGA!!

Comment

Det jeg har sett av Dawda i futsal er det ihvertfall meget høyt nivå over. Mange av ferdighetene hans er også ferdigheter som kan brukes inne og ute.
              Jeg har ihvertfall troen på Dawda.

Liten avsporing, men den futsalturneringen som vi skal spille på Beito burde vinnes lett. Vi har noen av landets beste futsalspillere i troppen.
              Dawda,Daniel,Mos og Moa spiller i Holmlia som leder Telekiosken Futsal Liga mens Harmet, Fellah og Adnan for tiden spiller 1 divisjon på ett av topplagene der (ikke helt oppdatert på 1 divisjon futsal). Tror også Perkins kan være en god futsalkeeper.

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                vi får se hvor god han er da, men som eneste kantspiller i klubben bør det være muligheter tror jeg..
                Så Berre, Haidar og Jensen er ikke kantspillere?
                in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                  Så Berre, Haidar og Jensen er ikke kantspillere?
                  Daniel er egentlig også en kantspiller. Moa også i utgangspunktet. Det med freddy sin udelikate måte å spise på la jeg også merke til.

Comment

Dawda og Mos har begge en god sjanse til å spille seg til plass på laget vårt.

Det Moa gjorde i fjor var å være god på treningene,deretter i treningskamper som han tok med seg videre i sesongen.
                    Vi vet jo alle hvordan det ble etterhvert.

Moa Daniel
                    Mos Doffen Martin Dawda

Tror dere det hadde blitt mye bra fotball med denne formasjonen offensivt?
                    EVIG VIF

Comment

Kjenner Dawda og har faktisk spilt en del fotball sammen med han. Som person er han kjempe hyggelig. Får alltid opp humøret til folk og har sklidd rett inn i Engamiljøet.

Comment

joda. har jo mange kantspillere i enga.

lis, bojan, daniel, berre, dos, luton, moa, fellah, brix, haidar, dawda.
                        pluss at jepsen og jas sikkert også kan gjøre en jobb der.

Comment

Kjøpte faktisk Dawda Leigh på Football Manager 09 og han var drit god og utviklet seg bra gjennom årene i Vål'enga. Mange agenter bruker jo Football Manager får å se på spillere. Kanskje dette var et bra kjøp?

Comment

Tror vi for enhver fremtid skal holde FM unna den virkelige verden. Det er ikke mange agenter som bruker FM for å ha oversikt, det er vel heller få.

Back to case: Dawda kan bli bra han, fart, gode innlegg og mulighet til å komme forbi er vel 3 ting vi ikke har vært forsynt med fremover på banen i de siste årene. Spørsmålet er vel heller om han får spille i det hele tatt. Men jeg har ikke sett noe av han, så føler ikke jeg har noe grunnlag å uttale meg om han.

Comment

Originally posted by Oslo 3 View Post
                              Tror vi for enhver fremtid skal holde FM unna den virkelige verden. Det er ikke mange agenter som bruker FM for å ha oversikt, det er vel heller få.
                              http://www.eurogamer.net/articles/ev...nager-database
                              Everton Football Club has inked a deal with Sports Interactive to use the bulging Football Manager database to scout players and staff.

Så kan jeg følge opp med denne artikkelen fra The Mirror.

Der! Ferdig med å være off-topic.

Comment

Working...
                              X