Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hoseth klar for MFK?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoseth klar for MFK?

Iallefall ifølge "insiderne" på Tornekrattet (en viss "Boa")

http://www.tornekrattet.no/index.php...limitstart=200

Re: Hoseth klar for MFK?

Hvis Hoseth ikke spiller mot Molde så kan det være noe i ryktene, men jeg tviler på at det er i orden allerede. Da har isåfall VIF noen venstrekanter klar allerede.
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Håper han ikke forlater VIF. Han har ennå ikke fått vist hva han er god for. Håper han våkner snart.
      E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

fint driv i Magne for tida, bra formutvikling. Har hatt godt av litt benksliting. Håper han blir....

B.S.
        "Hugh Grant har gjort for britiske menn, det Lena fra Døden på Oslo S har gjort for jenter på kjøret...." Oscar Wilde(1854-1900)

Comment

Er det jeg som er blind her eller? Finner hverken "boa" eller noen ting om at Hoset skulle være på vei vekk. Annet enn den dagbla artikkelen og håpefulle forumbrukere...

Comment

Fant heller ingen boa men mange som diskuterte diverse situasjoner som KAN få Magne H til å komme til Molde.. Uansett.. Håper Magne blir og fortsetter de gode tendense fra Kamma-kampen.. En magne i form er det som kan få oss på rett vei tror jeg..
            Fristilt!

Comment

Sitat: Den tor, 25 mai 2006 14:10 skrev stigo22:

> Fant heller ingen boa men mange som diskuterte diverse situasjoner som KAN få Magne H til å komme til Molde.. Uansett.. Håper Magne blir og fortsetter de gode tendense fra Kamma-kampen.. En magne i form er det som kan få oss på rett vei tror jeg..

nå fikk ikke jeg med meg kamma-kampen..men syns hoset er fryktelig ujevn...han kan variere fra veldig bra til ekstremt dårlig..

Comment

Så Kamma-kampen på dvd igår... Magne var faktisk knallbra i 25 minutter.... Han har ett eller annet på gang.. dog.. Så han halta voldsomt etter kampen..
                Arbeidende Bohem

Comment

Kan ikke helt se for meg at Magne selv har noen interesse av å spille i Molde.. Fyren har bodd i København og Oslo de seneste år, tviler da på at han da er fornøyd med å kjøpe klær og sminke over nett.. Tenker gutten blir i Enga jeg..

Comment

Nå er ikke Molde så lite da. De har noe annet en ett samvirkelag og kuer der, men er enig i at det ikke er like stort som oslo og Køben, at det er ett mindre sted tror jeg ikke har så mye å si hvis han mener det er riktig for videre fotballkarieren. Nå var jo det at Køben ble for lite sosialt noe av grunnen til at Magne kom til Enga. Han ville ha ett nettverk rundt seg, og i og med at han er gammel Molde gutt skulle man jo gå ut fra at han er ett ennå støre nettverk i Molde. Synes også at Magne har ett eller annet på gang. Jeg håper i hvertfall ikke at de selger ham.

Comment

Sitat: Den tor, 25 mai 2006 15:10 skrev Glenn Hoddle:

> Nå er ikke Molde så lite da.

--------------

Jo!

24 tusen innbyggere er lite

Jævla lite!

Du kan stappe alle i Molde inn på Ullevål og fortsatt ha god plass til Unge Enga

Espen

-vil ha ut makspotensialet til Magne før han reiser
                      Ei kasse, er passe!!

Comment

Rota fælt, sendte samme innleg to ganger

Comment

Working...
                        X