Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Grindheim

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grindheim

Hva syns dere om at Grindheim var vraket fra landslaget i går?

Christian e fremtiden i norsk fotball, Tommy Svindal er for gammel til å bygge et lag rundt!!!

Diskuter

Re: Grindheim

Vraket og vraket, han var da i troppen og fikk spille de siste 10 minutta. Men egentlig forstår jeg ikke hvorfor Grindheim var med i troppen i det hele tatt, han har da vært elendig i år.

Comment

Grindheim har ikke vært like god i år som i fjor, men at han har ikke vært "elendig". At han ble vraket til fordel for Svindal Larsen synes jeg egentlig er helt greit, han har spilt bar i år og gjorde seg ikke bort i kampen i går heller.

Når det gjelder framtiden er jeg litt enig med deg. Vi bør heller fokusere på å bygge et så bra lag som mulig fram mot EM-kvalikken. Da blir nok Grindheim en mer sentral spiller enn Svindal.

Comment

Bygge et lag rundt EM kvalik ja, men der er vel strengt tatt Svindal Larsen aktuell.. Det er etter min mening ok å bruke en 2-3 spillere i kvalik som kanskje ikke er med til EM.. Vi må bruke de beste til enhver tid og akkurat nå er ikke Christian en av dem..

Helt enig med andresen/svindal larsen i går, men synes ikke sistnevnte gjorde en så god kamp så kunne ha byttet tidligere.. Kanskej fordi Christian hadde en dag mindre å restituere seg på?

Fristilt!

Comment

han var nok hakket eller to bedre ifjor ja.

B.S.

"Hugh Grant har gjort for britiske menn, det Lena fra Døden på Oslo S har gjort for jenter på kjøret...." Oscar Wilde(1854-1900)

Comment

Syns Grindheim har vært god i år.

Tommy var ikke så bra i går, og Grindheim hadde nok komt inn tidligere hvis det ikke hadde vært for at han spilte kamp 2 dager før.

Savnet Hæstad på midtbanen.

Comment

syns grindheim har vært svak i år,men i noen kamper så har han vist klasse.syns nå jeg hvertfall!

men når vi tenker på em kvaliken så håper jeg på at norges 2 desidert beste stoppere spiller sammen som de gjorde før,og da regner jeg med at alle skjønner hvem jeg prater om..!

Comment

Syns det er bra at han ikke spillte så lenge i går. Da er det mindre sjanse for skader o.l.

Mvh Stefan

-Som syns landsen kan seile sin egen sjø

Comment

Tror ikke Svindal og Andresen er noe bedre enn Grindheim. Spørsmålet er vel heller om Brann og Odd har vært gode fordi Andresen og Svindal har vært det, eller om de to har vært dominerende fordi de spiller på et lag som har gjort det godt.

grindheim er en spiller som trenger gode medspillere rundt seg, for å utnytte overblikket og pasningskvaliteten.

Det er vanskelig for den type spiller å være god alene

Comment

Grindheim må heve nivået sitt!

Sitat: Den fre, 26 mai 2006 13:14 skrev ReKå7:

> Tror ikke Svindal og Andresen er noe bedre enn Grindheim. Spørsmålet er vel heller om Brann og Odd har vært gode fordi Andresen og Svindal har vært det, eller om de to har vært dominerende fordi de spiller på et lag som har gjort det godt.

>

> grindheim er en spiller som trenger gode medspillere rundt seg, for å utnytte overblikket og pasningskvaliteten.

>

> Det er vanskelig for den type spiller å være god alene

>

---

Grindheim er en typisk midtbanemotor og skal være en som driver spillet og setter takten for laget. Hittil i år har nettopp pasningskvaliteten hans vært alt for svak, han bør være en av dem på laget med høyest treffprosent. Hele laget har slitt med presisjonen og tempoet, men Grindheim er en av dem som har et overordnet ansvar. Insatsen og løpsviljen har det ikke vært noe å si på, men jeg forventer langt mer av denne spilleren enn det ustabile og upresise spillet han har levert hittil i 2006.

Svindal Larsen og Andresen presterer på et stabilt høyt nivå og er langt bedre egnet til å styre Norges sentrale midtbane per dags dato; det å være en lovende mann for framtida holder ikke i seg selv til å bekle en nøkkelrolle på landslaget.

Comment

Re: Grindheim må heve nivået sitt!

Sitat: Den fre, 26 mai 2006 13:14 skrev Jan B:

Grindheim er en typisk midtbanemotor og skal være en som driver spillet og setter takten for laget. Hittil i år har nettopp pasningskvaliteten hans vært alt for svak, han bør være en av dem på laget med høyest treffprosent. Hele laget har slitt med presisjonen og tempoet, men Grindheim er en av dem som har et overordnet ansvar. Insatsen og løpsviljen har det ikke vært noe å si på, men jeg forventer langt mer av denne spilleren enn det ustabile og upresise spillet han har levert hittil i 2006.

----------------------------------

Er helt enig med deg, men han har jo blitt brukt MYE som HENGENDE SPISS...!!???? Kanskje norges beste ball fordeler og ball gjenvinner så bir`n brukt der...? Skjønner ikke helt den.

Comment

Asså, Grindheim er en av de på laget som har klart å prestere litt i likhet med i fjor. Jeg synes det er viktigere å satse på unge lovende spillere, greit med andresen og sånn, men likevel.. Syns jeg da hvert fall.. Tror det blir bra med Hæstad - grindheim, det savner jeg !
                        Takk for alt Kjetil:)

Lykke til Petter [img]images/smiley_icons/icon_biggrin.gif[/img]

Comment

Sitat: Den søn, 28 mai 2006 02:40 skrev AltforEnga:

> Er helt enig med deg, men han har jo blitt brukt MYE som HENGENDE SPISS...!!???? Kanskje norges beste ball fordeler og ball gjenvinner så bir`n brukt der...? Skjønner ikke helt den.

---

Tja, kanskje har man vurdert det slik at de hyppige feilpasningene hans er mindre risikable hvis de skjer høyt oppe på banen. Dessuten har han jo et godt skuddbein og man har nok ønsket flere avslutninger fra mellomdistanse. Men med den innsatsen Gashi og Holm leverte sammen i går på sentral midtbane kan det nok fort bli benken på Grindheim neste gang.

Comment

Sitat: Den man, 29 mai 2006 16:25 skrev Jan B:

> Men med den innsatsen Gashi og Holm leverte sammen i går på sentral midtbane kan det nok fort bli benken på Grindheim neste gang."

Det tror jeg og, det skal en god grunn til for å benke en av de to nå.

Comment

Grindheim før sesongen:

- Jeg skal springe mer, og jeg skal score flere mål. I fjor hadde jeg bare to, og det er for dårlig. Jeg har gitt meg sjøl beskjed om å skyte mer, sier han.

Fasit: 0 mål på Christian så langt.

- Jeg blir bedre i år enn i fjor.

Fasit: Fjernt fra nivået han hadde i 2005.

- Jeg kan ikke se en grunn til at vi ikke skal kjempe i toppen. Jeg holder oss som seriefavoritter, foran Lillestrøm og Rosenborg.

Fasit: 12 poeng opp til teten

http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/28/462122.html

Comment

Working...
                              X